اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: سمیرم با میانگین ۳۱.۶ میلیمتر بیشترین بارش ۲۴ ساعت اخیر استان را داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ضروری است نیروی انسانی و تجهیزات محیط بانی محیط زیست برای حفظ گونه‌های نادر خرس در سمیرم تقویت شود.
ملخ‌های مراکشی به مزارع روستاهای شهرستان سمیرم حمله کردند.
ملخ‌های مراکشی به اراضی و مراتع روستاهای پادنای شهرستان سمیرم هجوم برده‌اند. عملیات مبارزه با این آفت ازطریق سم‌پاشی توسط تیم مدیریت حفظ نباتات جهاد کشاورزی آغاز شده است.
اصفهان- مدیر منابع آب شهرستان سمیرم از مسدود کردن ۱۱۹ حلقه چاه غیر مجاز در این شهرستان با حکم قضایی خبر داد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم بارش رگبارهای بهاری بویژه در غرب استان طی امروز و فردا خبرداد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: توفان با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت سمیرم و دهاقان در جنوب استان اصفهان را درنوردید.
اصفهان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: حدود پنج هزار هکتار از باغات شهرستان سمیرم در دو روز گذشته به میزان ۷٠ درصد متحمل خسارت سرمازدگی شد.
اصفهان- روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان درباره اخبار منتشر شده درخصوص وضعیت شماری از دانش‌آموزان در سمیرم و کاشان اطلاعیه‌ صادر کرد.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: پادنای علیا در شبانه روز گذشته ۴۰.۴ میلیمتر بارندگی داشته که بیشترین میانگین بارشی استان طی ۲۴ ساعت اخیر است.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: سمیرم با میانگین ۳۱.۶ میلیمتر بیشترین بارش ۲۴ ساعت اخیر استان را داشت.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه سمیرم با ۵۱ میلیمتر رکورددار بارش‌های شبانه روز گذشته است، گفت: ارتفاع برف طی این مدت در فریدونشهر نیز به ۸۰ سانتیمتر رسید.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم بارش برف و باران در مناطق مختلف استان تا شامگاه پنجشنبه خبرداد.‌
رییس کل دادگستری استان اصفهان در تشریح حوادث سمیرم گفت: در حوادث دهم دی در این شهر، یک نفر از نیرو‌های سپاه پاسداران به نام محسن رضایی به شهادت رسید و سه نفر نیز از نیرو‌های سپاه زخمی شدند.
سردار مرتضی عمو مهدی گفت: بدنبال اغتشاش‌های شامگاه شنبه در شهر سمیرم یکی از مدافعان امنیت بسیجی توسط اشرار مسلح ضد انقلاب به ضرب گلوله به شهادت رسید.
خبرگزاری ایسنا نوشت: عده‌ای به‌صورت غیرقانونی با تجمع مقابل فرمانداری سمیرم اقدام به سر دادن شعار‌های هنجارشکن کردند و قصد تعرض به ساختمان فرمانداری این شهر را داشتند.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: سمیرم در شبانه روز گذشته رکورددار میانگین بارش‌ها بوده و بیشترین برف در فریدونشهر باریده است.
نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت:متاسفانه سه نفر در ۲۵ آبان و در جریان ناآرامی‌های شهر سمیرم جان خود را از دست دادند که طبق اعلام دادستان استان اصفهان، این سه نفر از سوی نیرو‌های امنیتی کشته نشدند و از وزرای کشور و اطلاعات و مسئولان قوه قضائیه می‌خواهم هر چه سریعتر با تشکیل کمیته‌ای اجازه ندهند که حقی ضایع شود.
نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: ما همیشه گفته ایم که با معترضین برخورد قانونی داشته باشید و فضا را در اختیار معترضین قرار دهید و مکانی را ایجاد کنید که صدای آنها شنیده شود.
فرماندار سمیرم در مورد خبر ترور فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم گفت: این خبر در فضای مجازی منتشر شد که کاملاً شایعه است و تکذیب می‌شود و فرمانده انتظامی شهرستان در سلامت کامل است.
رییس کل دادگستری استان اصفهان تاکید کرد: بررسی اولیه حاکی است این گلوله‌ها متعلق به نیرو‌های حافظ امنیت نیست.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: سمیرم با ثبت ۵۷ میلیمتر باران و برف در شبانه روز گذشته پربارش‌ترین نقطه استان بوده است.
بنابر اعلام منابع آگاه سه نفر در درگیری های امروز شهر سمیرم کشته شدند.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ادامه فعالیت سامانه بارشی به ویژه در نواحی جنوب و مرکز استان تا شامگاه امروز (پنجشنبه) خبرداد.
فرماندار سمیرم گفت: در سه روز گذشته تیم‌های هلال احمر مشغول جستجو برای یافتن این دو گردشگر هستند و فعلاً آبِ رودخانه گل‌آلود است و تاکنون این جستجو‌ها بی‌حاصل بوده است، اما عملیات جستجو کماکان ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ