اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ثبت بیشترین میانگین بارشی سامانه اخیر در شهرستان فریدونشهر خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم فعالیت جریانات همرفتی در نیمه شرق استان طی امروز خبرداد.
روز گذشته (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲) زلزله با بزرگای متفاوت ۱۲ بار شهر‌های مختلف ایران را لرزاند، در این میان قصر شیرین در استان کرمانشاه با ثبت ۴ زمین لرزه بیشترین تعداد زلزله را برای خودش ثبت کرد، بزرگ‌ترین زلزله روز گذشته هم با بزرگای ۴.۵ در مقیاس ریشتر به قصر شیرین رسید، زلزله‌ای که ساعت ۱۷ و ۴۸ دقیقه این شهر را لرزاند.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بیشترین میانگین بارش رگبار بهاری ۲۴ ساعت اخیر در فریدونشهر با ۹ میلیمتر بوده است.
خرم‌آباد- بارندگی‌های استان لرستان طی ۴۸ ساعت گذشته همان طور که پیش بینی شده بود شدید و با وقوع سیلاب در برخی مناطق همراه بود.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بیشترین بارش سامانه اخیر در سطح استان از فریدونشهر بوده و طی ۲۴ ساعت آینده وزش باد شدید و تندباد لحظه‌ای پدیده غالب استان است.
رییس پلیس راهور ادامه داد: در محور‌های استان اردبیل بارش برف گزارش شده است که به طبع کاهش دما را نیز به همراه دارد و این شرایط جوی به‌ویژه در مسیر‌های انحرافی خطرات بیشتری دارد و توصیه ما این است که در این مسیر‌ها از زنجیرچرخ و ابزار‌های امنیتی استفاده شود.
مدیرکل هواشناسی استان گلستان تاکید کرد: بیشترین میزان بارش در ایستگاه‌های سینوپتیک استان گلستان در مینودشت به میزان ۵۳.۱ میلی‌متر به ثبت رسیده و کمترین میزان بارش به میزان هشت میلیمتر در اینچه‌برون اتفاق افتاده است.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: پادنای علیا در شبانه روز گذشته ۴۰.۴ میلیمتر بارندگی داشته که بیشترین میانگین بارشی استان طی ۲۴ ساعت اخیر است.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: سمیرم با میانگین ۳۱.۶ میلیمتر بیشترین بارش ۲۴ ساعت اخیر استان را داشت.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: سمیرم با میانگین ۳۱.۶ میلیمتر بیشترین بارش ۲۴ ساعت اخیر استان را داشت.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، این استان طی ۲۴ ساعت گذشته بارندگی‌هایی را دریافت کرد که بیشترین میزان آن در ایستگاه آبعلی به میزان ۴.۸ میلیمتر ثبت شده است.
مسئول اداره هواشناسی شهرستان چادگان گفت: بیشترین بارش‌ها در روستا‌های شهرستان چادگان در روستا‌های دولت آباد گل سفید، فراموشجان، دهکلبعلی و اورگان رخ داده است.
بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ایستگاه‌های هواشناسی سیستان و بلوچستان، بیشترین بارش برف گزارش شده در این استان با میزان ۱۸ سانتی متر از «ترشاب» از توابع خاش گزارش شده است.
احد وظیفه درباره میزان بارندگی‌ها از ابتدای دی ماه توضیح داد: از ابتدای زمستان سال جاری تاکنون متوسط بارش‌های کشور ۴۲.۵ میلیمتر و میزان بارش متوسط بلند مدت ۳۱ میلیمتر بوده است بنابراین میزان بارش زمستان سال جاری از ابتدای دی ماه تا ۲ بهمن ماه جاری نسبت به بلندمدت حدود ۳۷ درصد بیش از نرمال است.
اهواز - بیشترین میزان بارندگی سامانه بارشی اخیر استان خوزستان در ایستگاه باران سنج آغاجاری با ۲۷.۱ میلیمتر ثبت شد.
یخبندان در ۲۴ استان/بیشترین بارش برف پایتخت در اقدسیه و لواسان
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم بارش برف و باران در مناطق مختلف استان تا شامگاه پنجشنبه خبرداد.‌
استاد حوزه علمیه قم گفت: این مردم چند بار می‌خواهند زندگی کنند؟ توقع یک مسلمان ایرانی بیشتر از یک انسان عادی نیست. جوانان، بزرگترها و حتی بچه‌ها را می‌بینیم که برای اولیات زندگی خود مشکل دارند و نمی‌توانند مشکلات خود را حل کنند؛ در مدرسه، دبیرستان، دانشگاه و... مشکل دارند، آقایان این‌ها را باید توجه کنند و بدانند که بیشترین مشکلات از شعار است.
مرکز توسعه مناطق بالادست دانشگاه الانبار عراق امروز یکشنبه از ثبت بیشترین میزان بارش در این استان واقع در غرب عراق طی ۱۰۰ سال گذشته پرده برداشت.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در میمه، گفت: فعالیت امواج متناوب بارشی طی روز شنبه ۲۶ آذر بارندگی در استان فراگیر می‌شود.
بیشترین شهاب‌ها از بارش جوزایی زمانی مشاهده می شوند که نقطه تابشی (نقطه بارش شهاب) آن در بالای افق باشد و با بالا رفتن این نقطه در آسمان تعداد شهاب‌ها افزایش می‌یابد.
سیلاب‌های ناشی از پدیده مانسون از اول مردادماه ۲۴ استان کشورمان را در بر گرفت و با وجود هشدار‌های هواشناسی و آماده‌باش ستاد‌های مدیریت بحران به‌دلیل شدت سیل خسارت‌های بسیاری به بار آمد که بیشترین حجم این خسارت‌ها در بخش کشاورزی اتفاق افتاد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اعلام کرد: خبر تلف شدن این گونه ارزشمند جانوری و در معرض خطر انقراض، برای جامعه محیط زیست و علاقه‌مندان به حیات وحش بسیار تاسف بار بود و از آن بدتر آنکه گونه‌ای در این حادثه تلف شد که می‌توانست در سال‌های بعد، خود زادآور بوده و روزنه‌های امید بیشتری را در خصوص احیای اینگونه منحصربه فرد جانوری باز کند.
هر پینه‌ای دستان پدر بسته، مجاهدتی بس بزرگ است برای آنکه ذره‌ای از لطافت دستان فرزندانش کاسته نشود؛ هر نگاه حسرت بار پدر به آنچه می‌خواسته و نخریده، تلاشی است برای آنکه چشمان فرزندان در برابر دستیابی به خواسته‌هایش برق بیشتری زند؛ هر میزان خمیدگی کمر پدر، محصول کوشش اوست تا فرزندانش سرفرازتر از قبل باشند؛ هر ساقه موی سپید پدر، نشانه‌ای از خیال ناآرامِ او در سال‌های متمادی بوده، تا خیالِ ما آرام گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ