سود 20 میلیون یورویی حاصل از حضور پی اس جی در تور ژاپن، یک رکورد در میان تورهای تابستانی باشگاه های اروپایی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سود 20 میلیون یورویی حاصل از حضور پی اس جی در تور ژاپن، یک رکورد در میان تورهای تابستانی باشگاه های اروپایی است.
بیشترین گلایه بیماران از اصرار به تجویز شیمی‌درمانی و پرتودرمانی‌های غیرضروری، در بخش خصوصی است و در بخش دولتی چنین موضوعی کمتر دیده می‌شود. این نکته را یک متخصص پرتودرمانی هم تایید می‌کند و می‌گوید:پزشکان شاغل در این بخش هیچ نفعی از شیمی‌درمانی نمی‌برند و سود اصلی آن از دارو‌هایی است که تامین و فروخته می‌شود. بخشی از این داروها، وارداتی هستند، اما تنها بخشی از آن‌ها از شرکت‌های معتبر تامین می‌شود، بخش دیگر از کشور‌هایی خریداری می‌شود که کیفیت لازم را ندارند و سود کلانی به تامین‌کنندگان می‌رسانند.
فولاد مبارکه اصفهان با افت ۳۵ درصدی سود خالص نسبت به مدت مشابه سال گذشته با سود ۵۴ هزار میلیارد تومانی بیشترین سود خالص را در شرکت‌های برسی شده ثبت کرده است.
در آخرین گزارش سالانه پالایشی‌ها شاهد افزایش درآمدهای عملیاتی هستیم اما برخی از نمادها با کاهش حاشیه سود مواجه شدند.
در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر هیجان در این مسابقات به اوج خود رسیده و استرس و هیجان بالایی را در دو هفته پیش رو شاهد خواهیم بود.
داستان غم‌انگیزی است که یک کارشناس ثابت می‌کند تیم خاص بیشترین سود را از اشتباهات داوری برده و پرسپولیس بیشترین زیان را دیده است، اما باز هم آن‌ها طرف طلبکار ماجرا هستند.
۲۳۰ تحلیلگر بازار سرمایه در یک نظرسنجی شرکت کرده اند و به ۱۲ پرسش کلیدی بورسی پاسخ داده اند. از جمله این پرسش‌ها این است که بورس در سال ۱۴۰۲ چقدر سود می‌دهد و بیشترین سوددهی در کدام فصل اتفاق می‌افتد؟
امروز مطالبی همچون افزایش قیمت دلار در بازار، عرضه‌های بورس کالا در هفته آینده چگونه است؟، یک خبر برای سهامداران فارس و شستان، تاثیر دلار ۲۸.۵ هزاری بر سود شرکت‌های پتروشیمی در بورس، زمان واریز سود سهامداران ۹ نماد بورسی و فرابورسی، قیمت خودرو امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۲،  قیمت طلا در کوتاه مدت چه روندی را طی خواهد کرد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اگرچه بحران اوکراین بیشترین سود را از فروش تسلیحات، غلات و گاز به اروپا، نصیب آمریکا کرده اما رشد تورم و موج اعتصابات و اعتراضات نشان داده که واشنگتن از تبعات این بحران‌سازی در امان نیست.
«به زودی ثبت‌نام ۱۰۰ هزار موتوربرقی با وام ۱۰۰ میلیونی و سود ۴ درصد و با اقساط ۲۴ ماهه آغاز خواهد شد.» این جملات شهردار مشهد نیز نشان می‌دهد در شهری که بیشترین تعداد موتور‌های آن هوندا‌های قدیمی و کاربراتوری است، قرار است رنسانس برای موتورسواران رخ دهد و این اقدام شعار‌های ۸ ساله شهرداری تهران برای جایگزینی موتور‌های برقی به جای موتور‌های کاربراتوری، کلان‌شهر‌های دیگر بدون آنکه بخواهند نمایش برگزار کنند، در حال اجرای این طرح «پاک» هستند.
۱۰ بازیکن در ایام جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بیشترین سود را کردند و بیشترین افزایش را در ارزش خود داشتند.
امروز مطالبی همچون نرخ سود بانکی در مسیر افزایشی است؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو | نوسان دلار توافقی در کانال ۳۶ هزار تومان، صندوق سهامی انار بازدهی بالاتر از شاخص کسب کرد، جدیدترین لیست افزایش سرمایه‌ها، تحلیل تکنیکال کگل امروز | دو سناریو پیش روی کگل، دو رویداد مهم باعث سقوط قیمت بیت کوین می‌شود، رشد چشمگیر ارزش سهام عدالت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
من سیتی به خاطر حضور بیشترین بازیکن در جام جهانی، پاداش خیره کننده ای دریافت می کند.
باشگاه‌هایی که بیشترین بازیکن را در نیمه‌نهایی جام‌جهانی قطر دارند و بیشترین سود مالی را می‌برند، کدام تیم‌ها هستند؟
در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم ارزش معاملات به کمترین مقدار روزانه و هفتگی در سال جاری رسید و شاخص کل و شاخص کل هموزن در مقایسه با هفته گذشته ۰.۷ درصد و ۰.۴ درصد ریزش داشتند. کدام نماد بیشترین سود را به جیب سهامدارانش واریز کرد؟
گزارشات ماه شهریور شرکت ها در حال انتشار است و حالا می توان تا حدودی درباره عملکرد شش ماهه شرکت ها در سال جاری گمانه زنی هایی را انجام داد. پالایشی ها در نیمه نخست امسال چه کردند؟ آیا باید منتظر سوددهی خوبی از شپنا بود؟
پرسپولیس و استقلال شانس قابل توجهی دارند تا بیشترین میزان پاداش را در اختیار بگیرند.
«آمریکا با یک معمای راهبردی وقتی در مورد ایجاد ثبات در تنگه تایوان صحبت می شود رو به رو است. از یک سو، آمریکا نیاز دارد تا حمایت خود از تایوان را بویژه با توجه به اینکه چین به کرات واشینگتن را به مثابه یک ببر کاغذی تصویرسازی می کند که به هیچ عنوان به کمک تایوان نخواهد آمد، ثابت کند. از سوی دیگر، ایالات متحده آمریکا نیاز دارد تا چین را نیز مطمئن سازد که همچنان به سیاستِ "چین واحد" که رسما آن را پذیرفته، پایبند است».
محققان مؤسسه سیستم‌های هوشمند ماکس پلانک اشتوتگارت آلمان به تازگی یک ربات نیم متری به نام «مورتی» طراحی کرده اند که می‌تواند به جای اجرای یک برنامه از پیش تعیین شده، خودش راه رفتن را بیاموزد. این ربات قادر است در مدت یک ساعت راه رفتن را بخوبی یاد بگیرد.
مجید تخت روانچی چهارشنبه گذشته ۵ مرداد، طی ارسال نامه‌ای به رئیس شورای امنیت و دبیرکل ملل متحد به اظهارات جنگ طلبانه و تهدید آمیز سران رژیم صهیونیستی علیه ایران واکنش نشان داد.
رئیس قوه قضائیه به سازمان بازرسی کل کشور برای همکاری همه‌جانبه با هیئت‌های تحقیق و تفحص مجلس به ویژه هیأت تحقیق و تفحص از سازمان بورس و بازار سرمایه ماموریت داد.
شرکت گلپخش اول با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شد تا در صف عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام بایستد.
مدیر اداره توزیع سود شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) گفت: سود ۹۱ درصد سرمایه گذاران صندوق پالایشی یکم از طریق اطلاعات سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) پرداخت شد.
در مجموع فعالیت ناشران بورسی، سود نقدی 40 صنایع فعال بورس تهران در بهمن ماه جمعا 283 هزار میلیارد و 357 میلیون و 344 هزار و 200 تومان بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ