نتایج یک نظرسنجی درباره تاثیر آب‌وهوا بر اعتماد‌به‌نفس و خلق‌وخوی زنان نشان می‌دهد که بیشتز زنان به‌طور میانگین فقط هفت هفته می‌توانند هوای سرد را تحمل کنند و بعد دوست دارند به یک جای گرم بروند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماه صفر دومین ماه قمری است که برای نام‌گذاری آن دو دلیل ذکر می‌شود: نخست این که از صُفْرَة به معنای زردی گرفته شده، زیرا زمان انتخاب نام با فصل پاییز و زرد شدن برگ درختان مقارن بوده است. دلیل دوم این که از صِفْر به معنای خالی گرفته شده است، چرا که با پایان یافتن ماه‌های حرام (رجب، ذی‌القعده، ذی‌الحجه و محرم) قبایل بار دیگر وارد جنگ می‌شدند و شهر‌ها خالی می‌شد.
چرا پوشش زنان باید به بحران اقتصادی تبدیل شود. روش متعارف برای حل مسائل و مدیریت بحران، محدود کردن ابعاد آن و سپس کوچک کردن آن است؛ اما در ایران عادت کرده‌ایم به جای حل مساله‌ها صرفا آن‌ها را از حوزه‌ای به حوزه دیگر منتقل کنیم.
عباس عبدی نوشت: هنگامی که نتوانستید مانع از سرریز فرهنگ از خانه به خیابان شوید، چگونه می‌توانید مانع از سرریز آن از خیابان به اماکن شوید؟ این کار قرار دادن مردم جلوی یکدیگر است. در واقع نارسایی قدرت در اجرای قانونی که غیرقابل اجرا است را می‌خواهند با یک اقدام نادرست و غیرقانونی دیگر جبران کنند.
جنگ جنسیتی ناشی از جرایم جنسی، بیکاری و هزینه های سرسام آور زندگی در کره جنوبی به مجرد و تنها ماندن زنان در آن کشور دامن زده است.
نقدعلی افزود: مطالبه مقام معظم رهبری جهت شکستن آقایی دلار با مبنا قرار دادن دلار در قیمت گذاری کالا‌های پایه‌ای و انرژی محقق نمی‌شود، چطور انتظار داریم مبنای قیمت گذاری خودمان دلار باشد و مردم برای عدم سقوط سرمایه شان به خرید سکه، طلا و دلار هجوم نیاورند؟ البته آقایانی که با کم کاری در عرصه اقتصادی، انرژی، آب، خودرو و... چالش‌های امروز را به ارمغان آوردند فراموش نکنند افزایش ۹۰۰ درصدی دلار در زمان آن‌ها رخ داد، هرچند امروز نیز از وضعیت تورمی راضی نیستیم، اما توصیه می‌کنیم یک بار دیگر کارنامه اقتصادی خودشان را مرور کنند.
شاید شما هم مردانی را بشناسید که با وجود افزایش سن، به نظر می‌رسد که پوستشان تغییر خاصی نمی‌کند یا انگار جوان‌تر هم می‌شود! اما چرا چنین چیزی را در میان زنان مشاهده نمی‌کنیم؟
پوست زنان به‌دلیل تفاوت‌های هورمونی و زیست‌شناختی، اساسا روند پیری متفاوتی نسبت به پوست مردان دارد. پوست زنان ذاتا نازک‌تر است، قابلیت ارتجاعی یا کشسانی کمتری دارد و درنتیجه بیشتر در معرض ابتلا به چین‌وچروک‌های پوستی و افتادگی پوست قرار می‌گیرد.
احتباس مایعات و اتساع عروق ناشی از هورمون باعث گشاد شدن و قرمز شدن این قسمت از صورت در دوران بارداری می‌شود.
پروفسور «جین آلتی»(Jane Alty) و «آیدان بیندف»(Aidan Bindoff) از «مرکز پژوهش و آموزش زوال عقل ویکینگ»(Wicking Dementia Research and Education Center) دانشگاه تاسمانی، سرپرستی یک گروه پژوهشی را بر عهده گرفتند تا بفهمند که آیا ذخیره شناختی شامل تحصیلات و بهره هوشی، کاهش شناختی مرتبط با سن را به طور مساوی در مردان و زنان کاهش می‌دهد یا خیر.
لبخند تلخی می‌زند و می‌گوید: می‌خواستند مأموران ما را تحریک کنند؛ اصلاً موضوع مأموریت و استقرار ما چیز دیگری بود. ما با مردم عادی طرف نیستیم ما در کنار مردم هستیم. ما فقط افسوس خوردیم که چرا زنان و دختران‌مان گول خورده و حیا و عفت خود را به بهای ناچیزی فروخته‌اند. می‌پرسم پس مأموریت شما چه بود؟ می‌گوید در وهله اول استقرار در معابر و ایجاد امنیت برای مردم به خصوص زنان و در وهله اصلی شناسایی، رصد و دستگیری لیدرها.
لبخند تلخی می‌زند و می‌گوید: می‌خواستند مأموران ما را تحریک کنند؛ اصلاً موضوع مأموریت و استقرار ما چیز دیگری بود. ما با مردم عادی طرف نیستیم ما در کنار مردم هستیم. ما فقط افسوس خوردیم که چرا زنان و دختران‌مان گول خورده و حیا و عفت خود را به بهای ناچیزی فروخته‌اند. می‌پرسم پس مأموریت شما چه بود؟ می‌گوید در وهله اول استقرار در معابر و ایجاد امنیت برای مردم به خصوص زنان و در وهله اصلی شناسایی، رصد و دستگیری لیدرها.
در برگه‌های تاریخ افغانستان، زنان همیشه مورد خشونت‌های روانی و جسمی قرار گرفته و هدف‌های خاص حکومت‌ها بوده‌اند، اما با این حال آنان علاقه‌ی شدیدی به درس و تحصیل داشته‌اند. در عصر امروز نیز زنان افغانستان از تحصیل باز‌مانده‌اند و با تلاش‌های فراوان، چون آموزش غیر حضوری (آنلاین) کوشش دارند تا چیزی برای روشنایی فردا بیاموزند.
قهرمان سابق ژیمناستیک زنان ایران گفت: از سال ۹۸ دیگر مسابقات ژیمناستیک در بخش زنان برگزار نشده و این‌ها سبب بی‌انگیزگی و رفتن ورزشکاران به سایر رشته‌ها شده است.
انتشار تصویر یک فرد در قالب پوشش معمول زنان مجاهدین خلق در پارلمان اروپا، بار دیگر پرونده" شبنم مددزاده" که این روزها به عنوان چهره‌ای جوان یکی از وظایف اصلی‌اش ارتباط با نهادهای اروپایی و بین‌المللی از سوی منافقین برای اعمال فشار علیه جمهوری اسلامی در جریان ناآرامی‌های اخیر در ایران است را در بین فعالان شبکه‌های اجتماعی برجسته کرده است.
اگر آنغوزه به طور تصادفی روی دست‌های تان قرار بگیرد مهم نیست که چند بار آن را بشویید چرا که اثر خود را بر جای می‌گذارد! یکبار قرار گرفتن آنغوزه روی زبان باعث سوزش شدید دهان‌تان خواهد شد.
پليمتون مي‌گويد، تغيير الگو‌هاي استخدام نيز ممکن است در شکست دوستي‌هاي مردانه نقش داشته باشد. «براي بسياري از مردان منبع اصلي دوستي کار است و امروز زندگي‌هاي کاري ما بسيار بي‌ثبات‌تر از گذشته است. اگر شغلتان را عوض کنيد، آن را از دست بدهيد يا بازنشسته شويد، حفظ دوستي‌هايي که در محيط‌هاي کاري به آن‌ها دست پيدا کرديد، سخت خواهد شد.»
حمید رسایی در توئیتی خطاب به رضا کیانیان نوشت: اگر یک بار تائید صلاحیت شورا مهمه سه با تائید آن شورا هم مهم است. ولی شما نگفتی چرا سال ها‌ی اول انقلاب زندان بودی؟ حکم دادگاه چه بود؟
طالبان برداشت خود از اسلام را تنها برداشت اصیل و راستین از این آئین می‌داند و بر اجرای احکام شریعت به همان صورتِ رایج در قرون نخستینِ هجری اصرار می‌ورزد. این در حالی است که بسیاری از متفکران دنیای اسلام از نحله‌های مختلف، تفسیر و قرائتِ موردنظر طالبان را برداشتی قشری و سطحی و منجمد از اسلام قلمداد می‌کنند و اصرار بر اجرای چنین برداشتی از این مکتب را در قرن ۲۱ میلادی، مایۀ «وهن» دیانت اسلام به‌شمار می‌آورند.
یک ماده زائد پروتئینی به نام تائو (tau درمغز وجود دارد که هم مقدار بیش از حد کم آن به سلول‌های عصبی آسیب می‌زند و هم مقدار بیش از حد زیاد آن برای این سلول‌ها سمی است و می‌تواند به بیماری‌های تحلیل‌برنده عصبی مانند آلزایمر بینجامد. پژوهش‌های جدید حتی نشان می‌دهند که انجام آزمایش برای تغییرات تائو ممکن است روزی به پزشکان برای تشخیص زودرس‌تر آلزایمر کمک کند.
یکی از مقامات ارشد سازمان لیگ در واکنش به انتقال بانوان طرفدار تیم استقلال به طبقه دوم توضیحاتی را ارائه کرد.
برای سومین بازی متوالی ورزشگاه آزادی میزبان زنان هوادار سرخابی است.
برای سومین بازی متوالی ورزشگاه آزادی میزبان زنان هوادار سرخابی است.
اکنون که به انتخابات ۲۰۲۲ میلادی نزدیک می‌شویم نظرسنجی‌ها و صاحب نظران بار دیگر «جو بایدن» را نادیده می‌گیرند و کنار گذاشته‌اند. توصیه من این است که در قضاوت خود بسیار محتاط و مراقب باشید.
پوتین و رئیسی از زمان آغاز جنگ اوکراین دست‌کم  چهار بار با یکدیگر صحبت کرده‌اند که به مراتب بیش از صحبت هر کدام از آنها با دیگر رهبران جهان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ