اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: پادنای علیا در شبانه روز گذشته ۴۰.۴ میلیمتر بارندگی داشته که بیشترین میانگین بارشی استان طی ۲۴ ساعت اخیر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شریفی درباره بیشترین سرعت ثبت شده در معابر و بزرگراه‌های پایتخت در بهار امسال نیز گفت: بیشترین تخلف سرعت که توسط دوربین‌ها ثبت شده و همکاران بنده در گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس راهور نیز با آن برخورد کردند، مربوط به خودرویی بوده که راننده آن با سرعت بیش از ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت اقدام به رانندگی کرده بود. این خودرو توقیف و اعمال قانون شد.
وزیر نیرو با اشاره به اینکه این هفته بیشترین میزان مصرف برق کشور به ثبت می رسد،گفت:با تلاش صنعت نیروگاهی کشور درصددیم در دوره اوج بار مصرف برق حداکثر ظرفیت نیروگاه‌های کشور را به کار بگیریم.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم فعالیت جریانات همرفتی در نیمه شرق استان طی امروز خبرداد.
روز گذشته (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲) زلزله با بزرگای متفاوت ۱۲ بار شهر‌های مختلف ایران را لرزاند، در این میان قصر شیرین در استان کرمانشاه با ثبت ۴ زمین لرزه بیشترین تعداد زلزله را برای خودش ثبت کرد، بزرگ‌ترین زلزله روز گذشته هم با بزرگای ۴.۵ در مقیاس ریشتر به قصر شیرین رسید، زلزله‌ای که ساعت ۱۷ و ۴۸ دقیقه این شهر را لرزاند.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بیشترین میانگین بارش رگبار بهاری ۲۴ ساعت اخیر در فریدونشهر با ۹ میلیمتر بوده است.
مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران از افزایش ۲ درصدی حجم انتقال گاز در سال ۱۴۰۱ با انتقال بیش از ۲۷۳ میلیارد مترمکعب گاز در شبکه سراسری کشور خبر داد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: روستاهای فریدونشهر در شب گذشته بیشترین بارش‌ را از سامانه ناپایدار دریافت کردند.
بیشترین رکورد سالانه حفاری به میزان 200332 متر در کل کشور، به همت تلاشگران شرکت ملی صنایع مس ایران در سال 1401 به ثبت رسید.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بیشترین بارش سامانه اخیر در سطح استان از فریدونشهر بوده و طی ۲۴ ساعت آینده وزش باد شدید و تندباد لحظه‌ای پدیده غالب استان است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن اعلام ترافیک در برخی محورهای شمالی و سایر محورها از بیشترین تردد در آزاد راه کرج- قزوین خبر داد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ثبت بیشترین میانگین بارشی سامانه اخیر در شهرستان فریدونشهر خبرداد.
مدیرکل هواشناسی استان گلستان تاکید کرد: بیشترین میزان بارش در ایستگاه‌های سینوپتیک استان گلستان در مینودشت به میزان ۵۳.۱ میلی‌متر به ثبت رسیده و کمترین میزان بارش به میزان هشت میلیمتر در اینچه‌برون اتفاق افتاده است.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، این استان طی ۲۴ ساعت گذشته بارندگی‌هایی را دریافت کرد که بیشترین میزان آن در ایستگاه آبعلی به میزان ۴.۸ میلیمتر ثبت شده است.
اهواز - بیشترین میزان بارندگی سامانه بارشی اخیر استان خوزستان در ایستگاه باران سنج آغاجاری با ۲۷.۱ میلیمتر ثبت شد.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم بارش برف و باران در مناطق مختلف استان تا شامگاه پنجشنبه خبرداد.‌
مرکز توسعه مناطق بالادست دانشگاه الانبار عراق امروز یکشنبه از ثبت بیشترین میزان بارش در این استان واقع در غرب عراق طی ۱۰۰ سال گذشته پرده برداشت.
بر اساس اعلام شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران تعداد ۵۷۶ زمین لرزه در آذرماه به ثبت رسید.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در میمه، گفت: فعالیت امواج متناوب بارشی طی روز شنبه ۲۶ آذر بارندگی در استان فراگیر می‌شود.
بر اساس اعلام شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران ۴۸۴ زمین لرزه در آبان ماه به ثبت رسید.
انجمن تولیدکنندگان خودروی اروپا در گزارش جدید خود بر مبنای آمار موسسه S&P GLOBAL MOBILITY اعلام کرد ایران در بین ۱۰ کشور بزرگ تولیدکننده خودروی جهان در سال ۲۰۲۲ بهترین عملکرد را داشته است.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بر اساس آخرین گزارش هواشناسی در نیم ساعت گذشته ماهشهر شاهد بارش شدید باران به مقدار ۳۴.۶ میلی متر بود و بیشترین میزان بارندگی را ثبت کرده است.
بر اساس اعلام شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران تعداد ۶۰۳ زمین لرزه در مهرماه به ثبت رسید.
علاوه بر ثبت پس لرزه ۳.۸ ریشتری، زمین لرزه ۴.۶ ریشتری نیز بعد از ظهر چهارشنبه در خوی به ثبت رسید که بیشترین قدرت پس از زمین لرزه ۵.۴ ریشتری بامداد روز گذشته، در منطقه بوده است.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه ۵ استان بیشترین آمار افراد فاقد شناسنامه را دارند، فرآیند صدور شناسنامه برای این قبیل افراد را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ