عالی، از تلاش در جهت کاهش قیمت داروها و واکسن‌ها با انعقاد قراردادهای دوجانبه با تولیدکنندگان و واردکنندگان داروهای دامی با همکاری سازمان دامپزشکی کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول قوه قضائیه گفت: هر اقدامی که در جهت ارتقا جایگاه ایثارگران، رزمندگان، جانبازان و فرزندان و همسران آنها بتوانیم حتماً انجام خواهیم داد.
شاید در ابتدا بلعیدن جوجه‌تیغی برای مار آسان به نظر برسد، اما به گفتۀ یک بوم‌شناس خزندگان: «جهت یک طرفه خار‌های جوجه‌تیغی به مار اجازه نمی‌دهد آن را بیرون بیاندازد».
رسانه‌های عبری زبان مدعی مشارکت فرانسه در وساطت برای آرام‌سازی اوضاع و کاهش تنش بین رژیم صهیونیستی و حزب الله جهت ممانعت از درگیری در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی شدند.
نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در سخنانی از تلاش‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی جهت از بین‌بردن همگرایی در منطقه خبر داد.
در پی ادعای نیروی دریایی آمریکا مبنی بر تلاش ایران جهت توقیف دو نفتکش در نزدیکی تنگه هرمز، یک منبع آگاه دفاعی این موضوع را تکذیب کرد.
در پی ادعای نیروی دریایی آمریکا مبنی بر تلاش ایران جهت توقیف دو نفتکش در نزدیکی تنگه هرمز، یک منبع آگاه دفاعی این موضوع را تکذیب کرد.
تلاش برای گسترش روابط گردشگری میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای هدف منطقه آسیا در نشست مشترک منطقه شرق و جنوب آسیا با حضور معاون گردشگری کشور مطرح شد.
تلاش عربستانی ها در جذب بازیکنان شاخص فوتبال اروپا در جهت به موفقیت رسیدن پروژه به دست آوردن میزبانی جام جهانی 2030 است.
وزیر بازرگانی عراق از تلاش همه‌جانبه جهت توسعه همکاری اقتصادی با سوریه به ویژه در حوزه نفت خبر داد.
فرمانده کل سپاه و حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در پیامی مشترک بر تلاش مضاعف در جهت ترویج هرچه بیشتر معارف و تعالیم اسلامی به‌عنوان تضمین‌کننده سعادت فردی و اجتماعی تاکید کردند.
امدادگر اعزامی ایران به ترکیه از تلاش نیروهای امدادی جهت نجات یک خانواده ۷ نفره از زیر آوار ناشی از زمین لرزه خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه قطر بر تداوم تلاش های دوحه در جهت نزدیک سازی دیدگاه های ایران و طرف های غربی در مذاکرات رفع تحریم ها تاکید کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه قطر بر تداوم تلاش های دوحه در جهت نزدیک سازی دیدگاه های ایران و طرف های غربی در مذاکرات رفع تحریم ها تاکید کرد.
تیری برتون کمیسیونر اروپا در امور بازار داخلی به ایلان ماسک مدیر توئیتر اعلام کرد باید اقدامات بیشتری جهت پیروی از قوانین مربوط به محتوای آنلاین انجام دهد.
نشریه پولیتیکو به نقل از دو منبع از تلاش کمیته تحقیقات پیرامون حمله به ساختمان کنگره در ۶ ژانویه ۲۰۲۱ برای راگیری درباره طرحی جهت ایراد اتهامات کیفری علیه ترامپ خبر داد.
رئیس جمهور گفت: افرادی که وارد شوراهای شهر و روستا می‌شوند باید در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند.
عبداله سالاری - کارشناس اکولوژی و مدیریت حیات وحش گفت: پیروز در شرایط دستی توسط آقای علیرضا شهرداری در حال بزرگ شدن است و با انسان آمیخته شده است همچنین برای استفاده از این گونه به جهت نسل‌کشی در آینده نیاز است که «پیروز» دستی بماند.
فرمانده کل انتظامی کشور در پیامی به مناسبت آغاز هفته فراجا، گفت: اقتدار توأم با رأفت و مهربانی پلیس و تلاش بی وقفه در جهت برقراری آسایش و امنیت در کشور بر کسی پوشیده نیست.
همزمان با فراخوان گسترده رسانه‌های معاند خارجی برای سوءاستفاده از موضوع درگذشت مرحومه «مهسا امینی» به جهت ایجاد آشوب، از عصر امروز (دوشنبه) تجمعات محدودی در سطح تهران شکل گرفت.
به منظور نظارت مستمر بر فعالیت مدیریت های مناطق و شعب استان های بانک ایران زمین و همچنین ایجاد فضایی صمیمی بین مدیریت و روسای حوزه حراست بانک با کارکنان مناطق، بازدیدهای استانی مدیریت امور حراست در برنامه کاری این مدیریت قرار گرفت.
امیرعبداللهیان بر ضرورت تلاش جهت افزایش حضور شرکت‌ها و فعالان اقتصادی ایرانی در تانزانیا و رفع برخی موانع کنسولی از جمله روادید ورود به این کشور تاکید کرد.
«پس از تلاش اخیر جهت ترور الکساندر دوگین که در نهایت به ترورِ دختر وی ختم شد، بر میزان اهمیتِ الکساندر دوگین افزوده می شود. در این چهارچوب، ملی گرایانِ روسی خواستار انتقام جویی شده اند با این حال با توجه به اینکه به نظر می رسد کرملین هیچ حد و مرزی را برای خود و عملیات نظامی اش در اوکراین به رسمیت نمی شناسد، بعید است که نظام سیاسی روسیه اقدامی ورای رفتارهای نمادین از خود نشان دهد.»
مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت: تمام تلاش آمریکا در جهت تضعیف مؤلفه‌های قدرت ایران در عرصه هسته‌ای، موشکی و نفوذ منطقه‌ای، با شکست مواجه شده است.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تسلیت به بازماندگان قربانیان سیلاب‌های مرگبار اخیر در کشور، بر لزوم پیش‌بینی‌های لازم برای کاهش آسیب‌ها و تلفات بلایای طبیعی تاکید کرد و از مسئولان خواست تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات سیل‌زدگان به کار گیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ