نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در سخنانی از تلاش‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی جهت از بین‌بردن همگرایی در منطقه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کره جنوبی مدعی شد که هکرهای کره شمالی قصد داشتند به اطلاعات محرمانه رزمایش این کشور با آمریکا دست یابند که موفق نشدند.
نماینده آمریکا در امور قفقاز امروز با اتخاذ موضعی عوام‌فریبانه ادعا کرد که کشورش در برقراری صلح پایدار بین باکو و ایروان تلاش می‌کند!
وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که عادی‌سازی روابط بین این کشورها به نفع امنیت ملی کشورش است.
اتحادیه اروپا و آمریکا می‌گویند تلاش لهستان برای ایجاد کمیته بررسی نفوذ روسیه در سیاست‌های این کشور می‌تواند تبعات منفی را به همراه داشته باشد.
معاون بخش اوراسیای وزارت امور خارجه آمریکا در سخنانی ادعا کرد که کشورش مجموعه‌ای از پیشنهادها را برای تنش‌زدایی به ارمنستان و جمهوری آذربایجان ارائه کرده است!
شبکه MSNBC آمریکا در گزارشی به جنایت صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین و تلاش نمایندگان کنگره این کشور برای جلوگیری از بزرگداشت روز «نکبت» پرداخت.
آمریکا مدعی است که اقداماتی را برای مختل کردن همکاری‌های نظامی «رو به گسترش» میان ایران و روسیه انجام خواهد داد.
مشاور امنیت ملی آمریکا گفت که ایالات متحده در تلاش برای دستیابی به یک توافق عادی‌سازی بین رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی است.
آمریکا و متحدان غربی آن در تلاش برای افزایش فشارهای اقتصادی بر روسیه از طریق ممنوعیت صادارت به این کشور هستند.
برخی از اعضای گروه ۷ ائتلافی با هدف ایجاد زنجیره‌های تأمین برای سوخت هسته‌ای و خارج کردن روسیه از بازار انرژی هسته‌ای تشکیل داده‌اند.
سخنگوی کاخ کرملین آمریکا را به جاسوسی و جمع‌آوری دائمی اطلاعات درباره کشورش متهم کرد و هشدار داد: خطر درگیری‌های منطقه‌ای وجود دارد.
رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که تلاش های دشمنان یمن برای شکستن اراده یمنی‌ها، با وجود سال ها تجاوز ، محاصره و جنگ شکست خورده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست هفتگی خود با خبرنگاران نیز در مورد ادعای رسانه آمریکایی در مورد تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا با وساطت قطر گفت: در مورد مذاکرات غیرمستقیم وجود دارد و ما هم تایید کنیم و تبادل زندانیان با واسطه صورت گرفته و در حال انجام بود که با بدعهدی آمریکا انجام نشده است.
«حازم قاسم» ضمن تأکید بر تداوم حمایت و محافظت مقاومت از قدس و مسجد الاقصی گفت که آمریکا در حال تلاش برای پایان دادن به مقاومت مسلحانه در کرانه باختری است.
وزارت خارجه چین خواستار تلاش آمریکا و روسیه برای یافتن مسیرهای درک متقابل همدیگر شد.
دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین گفت که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه آماده مذاکره با آمریکا است ولی تلاش‌ها برای مذاکره با آمریکا، ناتو و سازمان امنیت و همکاری ناتو شکست خورد.
دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین گفت که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه آماده مذاکره با آمریکا است ولی تلاش‌ها برای مذاکره با آمریکا، ناتو و سازمان امنیت و همکاری ناتو شکست خورد.
رئیس پلیس پایتخت گفت: فارغ از هر نتیجه‌ای پلیس با همه توان و تلاش خدمتگزار مردم گرانقدرمان است و تلاش ما بر این است که در همه شرایط امنیت و آرامش شهروندان را به نحو مطلوب تأمین نمائیم.
وزارت دفاع روسیه از تلاش آمریکا برای ایجاد گونه های خطرناکی از ویروس کرونا خبر داد.
وزارت دفاع آمریکا سعی کرد تا در خصوص توانمندی های دفاعی ایران و ساخت موشک فراصوت توسط کشورمان ایجاد تردید نماید.
حضور در چمپیونزلیگ و رویارویی با فوق‌ستاره‌های فوتبال اروپا برای صادق محرمی یک تجربه فوق‌العاده ارزشمند پیش از جام جهانی خواهد بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا مدعی شد که این کشور در راستای عادی سازی روابط میان ایروان و باکو تلاش می کند!
یک مقام ارشد وزارت خارجه روسیه با متهم کردن آمریکا و متحدانش به تلاش برای بی ثبات کردن شبه جزیره کره، از مواضع کره شمالی در خصوص برنامه هسته ای و موشکی این کشور دفاع کرد.
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به تلاش آمریکا برای فرسایشی شدن مذاکرات برجام گفت: آمریکا به دنبال وقت کشی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ