در پی ادعای نیروی دریایی آمریکا مبنی بر تلاش ایران جهت توقیف دو نفتکش در نزدیکی تنگه هرمز، یک منبع آگاه دفاعی این موضوع را تکذیب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک منبع آگاه در دولت وحدت ملی لیبی از دستیابی به توافقی مبنی بر انتقال فرمانده تیپ ۴۴۴ لیبی و نگهداری از وی در یکی از مقرهای «یگان پیشگیری» این کشور خبر داد.
منبع آگاه: این سفر برای روز پنج‌شنبه ۲۶ مرداد- ۱۷ اوت برنامه‌ریزی شده و ملاقات با محمد بن‌سلمان ولیعهد سعودی- با توجه به ملاقات وزیر خارجه عربستان با رئیس‌جمهور ایران- تنظیم شده است.
یک منبع آگاه در پی انتشار گزارشی در خصوص روند غنی سازی گفت: فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران بدون وقفه و براساس برنامه‌های قبلی سازمان انرژی اتمی و منطبق بر قانون اقدام راهبردی در همه حوزه‌ها در جریان است.
یک منبع آگاه گفت، آن چه در توافق وجود دارد، خرید «کالا‌های غیر تحریمی» است و اصطلاحاتی همچون بشردوستانه یا غذا و دارو خلاف واقعیت است. ضمن این که این پول در حساب‌های ایرانی در بانک قطری ریخته می‌شود و این موضوع هم عرف و روال در استفاده از درآمد‌های ارزی ایران بوده است.
یک منبع آگاه خبر داد: پس از انتقال قطعی منابع مسدود شده ایران به حسابی در قطر، زندانی‌های آمریکایی خارج می‌شوند.
سید حمید سجادی وزیر ورزش به‌دلیل عارضه ناشی از سقوط بالگرد و ضرورت ادامه درمان، دوبار تقاضای استعفای خود را تقدیم رئیس‌جمهور کرده بود.
معضل افزایش سگ‌های ولگرد در تهران، روز به روز در زیست شهری شهروندان پایتخت پررنگ‌تر می‌شود. یک منبع آگاه به فراز گفته که از ابتدای سال، ۴هزار و ۴۲۳نفر پس از گزیدگی از سوی این حیوانات، دُز صفر واکسن هاری را تزریق کرده‌اند و بیشتر موارد، مربوط به سگ‌های ولگرد در پارک‌ها و معابر شهری است که گوش‌هاشان با پلاک‌های شهرداری تهران سوراخ شده است. روزنامه‌های منتسب به جریان اصولگرایی و طرفداران این جریان، افزایش آمار سگ‌گزیدگی را به نگهداری سگ‌ها در خانه ربط می‌دهند اما، گزارش شهروندان این ادعا را نقض می‌کند.
در پی ادعای نیروی دریایی آمریکا مبنی بر تلاش ایران جهت توقیف دو نفتکش در نزدیکی تنگه هرمز، یک منبع آگاه دفاعی این موضوع را تکذیب کرد.
یک پایگاه خبری آمریکایی در گزارشی ادعایی به نقل از منابع آگاه مدعی شد که مقامات ایران و آمریکا ماه گذشته (میلادی) در گفتگو‌هایی غیرمستقیم در عمان شرکت کرده‌اند.
روزنامه اعتماد نوشته: با وجود تکذیب وزارت ورزش و جوانان خبرنگار روزنامه اعتماد از دو منبع مختلف اطلاعاتی به دست آورده که حاکی از رفتنی بودن حمید سجادی طی روز‌های آینده است و حتی جانشینان احتمالی او نیز مشخص شده‌اند. یکی از منابع آگاه به خبرنگار اعتماد اطلاع داد که سجادی استعفای کتبی‌اش را دراختیار رییس‌جمهور قرار داده و دیگر منبع مطلع اعلام کرد سه نفر برای جانشینی وزیر فعلی مشخص شده‌اند
منبع آگاه دنیای موبایل با نام Ice Universe در اواسط ماه مارس مدعی شد که آیفون ۱۵ پرو مکس تنها ۱.۵۵ میلی‌متر حاشیه در اطراف نمایشگر خواهد داشت. او حالا تصویری را منتشر کرده است که ظاهراً ادعایش را تأیید می‌کند.
منابع آگاه ضمن تکذیب ادعای شهادت رزمندگان حزب الله لبنان در سوریه طی چند وقت اخیر، تأکید کردند شایعات گروه های مخالف دولت سوریه در این خصوص، «خیالبافی محض» است.
منابع آگاه ضمن تکذیب ادعای شهادت رزمندگان حزب الله لبنان در سوریه طی چند وقت اخیر، تأکید کردند اخبار گروه های مخالف دولت سوریه در این خصوص، «خیالبافی محض» است.
منبع آگاه در دولت عراق که نخواست نامش فاش شود، به شفق نیوز گفت که سفر دریادار علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به بغداد به منظور انعقاد یادداشت‌تفاهم در خصوص امنیت مرزهای کشورش و عراق است.
این خبر کذب را برخی خبرنگاران غربی در توئیتر منتشر کرده بودند که پیرو آن برخی کانال‌های داخلی نیز بدون بررسی صحت خبر آن را منتشر کردند.
ادعای بازداشت همسر و دختر علی دایی صحت ندارد و تنها از خروج آن‌ها از کشور ممانعت به عمل آمده است.
در پی انتشار جزواتی با عنوان «بولتن تهیه شده توسط یک رسانه برای فرمانده کل سپاه در فضای مجازی»، یک منبع مطلع در سپاه به این خبرگزاری گفت: این ادعا که فرمانده کل سپاه برخی اخبار را از طریق بولتن تهیه شده توسط یکی از مسئولان یک رسانه دریافت می‌کند غیرواقعی و کذب است.
در پی انتشار اخبار و نقل‌قول‌هایی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در فضای مجازی در قالب عناوینی چون بولتن غیررسمی، یک منبع آگاه ادعای مطروحه و انتساب آن به معظم‌له را تکذیب کرد.
منابع آگاه در گفتگو با المیادین، ادعای روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز را در خصوص تهدید سردار قاآنی مبنی بر حمله زمینی به خاک عراق تکذیب کردند.
در همین رابطه یک منبع آگاه امنیتی گفت که عامل حادثه تروریستی شیراز، عنصر وهابی- تکفیری بوده است.
یک منبع آگاه گفت: دیشب و در ماجرای زندان اوین هیچ زندانی روی مین نرفته است.
منابع آگاه ادعای بمب گذاری پرواز شماره ۸۱ ماهان که تهران را به مقصد گوانگژو ترک کرده بود را رد کردند.
منبع آگاه: ضمن تکرار توصیه به هموطنان عزیز و به‌خصوص جوانان برای هوشیاری در مقابل فرصت‌طلبی عناصر بدسابقه در بهره‌گیری از اعتراض و تبدیل آن به اقدامات آشوبگرانه، تأکید می‌کنیم که با آشوبگران قاطعانه مواجهه خواهد شد.
یک منبع آگاه گفت: نامه‌ای که در فضای مجازی منتشر شده پر از ارجاعات اشتباه و اشارات غیرواقعی است و به سبب زمان‌پریشی آشکار متن، زمان و مکان رویداد‌ها همخوانی ندارد که نشان از تقلای ترحم‌برانگیز نویسندگان دروغ‌پرداز آن دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ