در پی ادعای نیروی دریایی آمریکا مبنی بر تلاش ایران جهت توقیف دو نفتکش در نزدیکی تنگه هرمز، یک منبع آگاه دفاعی این موضوع را تکذیب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز رسانه قوه قضاییه افزود: پیگیری‌ها نشان می‌دهد، ادعای گروهک تروریستی منافقین کذب بوده و صحت ندارد و هیچ اقدام ضد امنیتی این مجتمع قضائی را تهدید نکرده است.
روابط عمومی مجلس اعلام کرد: روز گذشته یکی از رسانه ها مدعی برگزاری جلسه انتخاباتی در مجلس شورای اسلامی شده بود که باید گفت این ادعا صحت ندارد و خلاف واقع است.
ادعای همسر تاجزاده در خصوص وضعیت نامناسب زندان اوین تکذیب شد.
در پی ادعای نیروی دریایی آمریکا مبنی بر تلاش ایران جهت توقیف دو نفتکش در نزدیکی تنگه هرمز، یک منبع آگاه دفاعی این موضوع را تکذیب کرد.
پس از ادعای روز پنجشنبه کاخ سفید در رد هرگونه تلاش پشت پرده‌ای از سوی دولت بایدن برای توافق با تهران و بعد از گزارش میدل‌ایست‌آی، نمایندگی ایران در سازمان ملل هم روز جمعه هرگونه توافق موقت با آمریکا را تکذیب کرد. در پی انتشار برخی گزارش‌ها مبنی بر نزدیک‌شدن ایران و آمریکا به توافق موقت، نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد اعلام کرد که «هیچ توافق موقتی به‌عنوان جایگزین برجام در دستور کار نیست».
یک مقام نیروی هوایی آمریکا مدعی شد که در یک شبیه‌سازی، پهپاد مجهز به هوش مصنوعی به هر چیزی که مانع دسترسی‌اش به هدف خود بود، حمله کرد؛ از جمله اپراتور خود و برج مخابراتی؛ اما نیروی هوایی این ماجرا را تکذیب کرده است.
جنبش فلسطینی مقاومت حماس اظهارات نتانیاهو در مورد پیشرفت مذاکرات مبادله اسرا را تکذیب کرد.
رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان توضیحاتی درباره روند بررسی ادعای دریافت خودرو از سوی نمایندگان در این هیئت داد.
روسیه و مصر ادعای روزنامه واشنگتن پست به نقل از وزارت دفاع آمریکا را مبنی بر تلاش قاهره برای ساخت هزاران موشک و راکت و تحویل آن به مسکو، تکذیب کردند.
منابع آگاه ضمن تکذیب ادعای شهادت رزمندگان حزب الله لبنان در سوریه طی چند وقت اخیر، تأکید کردند اخبار گروه های مخالف دولت سوریه در این خصوص، «خیالبافی محض» است.
ادعای یک عضو تیم مذاکره‌کننده درباره پیشنهاد محمدجواد ظریف به حسن روحانی درباره طلب غرامت از آمریکا بابت برجام و مخالفت روحانی با آن، تکذیب شد.
به گفته این عضو تیم سابق مذاکره‌کننده، درخواست غرامت از آمریکا بابت خروج آمریکا از برجام، طرح ناکام تیم فعلی بود و حالا می‌خواهند آن را منتسب به دولت قبل کنند و با جعل نقل‌قول و حتی طرح خیالی آن در جلسه هیات دولت، شکست خود در اجرای این خواسته را به دولت سابق ربط دهند.
کاردار سفارت ایران در لندن گزارش ادعایی و تحریک‌آمیز یک نشریه صهیونیستی مستقر در لندن درباره برنامه ایران درخصوص بستن سفارت انگلیس در تهران را رد کرد.
رسانه نزدیک به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ادعای رسانه سعودی اینترنشنال مبنی بر «بحرانی» بودن ذخایر نهاده‌های دامی در ایران را تکذیب کرد.
دارنده مدال‌های طلا و نقره امیدهای جهان گفت: مبلغ ۶۰ میلیون تومان از سوی اداره کل ورزش استان خوزستان به عنوان پاداش مدال آوری در دو سال اخیر به من داده شد و هیئت کشتی خوزستان تنها پس از دریافت این پول، آن را به حساب ما واریز کرده است.
دارنده مدال‌های طلا و نقره امیدهای جهان گفت: مبلغ ۶۰ میلیون تومان از سوی اداره کل ورزش استان خوزستان به عنوان پاداش مدال آوری در دو سال اخیر به من داده شد و هیات کشتی خوزستان تنها پس از دریافت این پول، آن را به حساب ما واریز کرده است.
یک رسانه انگلیسی در روایتی که همه بخش‌های آن از سوی برزیل مورد تأیید قرار نگرفت مدعی شده برزیل تحت فشار آمریکا پهلوگیری دو ناو ایران در بندر ریو را به تأخیر انداخته است.
نخست‌وزیر سابق اسرائیل گفت که بعداً درباره تعهد پوتین به زلنسکی اطلاع‌رسانی کرد، نفتالی بنت همچنین گفت: کشور‌های غربی جلوی مذاکرات بین روسیه و اوکراین را گرفته‌اند. هرچه انجام دادم در دوران میانجی‌گری، با آمریکا، آلمان و فرانسه با جزئیاتش ارائه کردم. اما آن‌ها جلوی مذاکرات را گرفتند. غرب تصمیم گرفته تا به حملاتش علیه پوتین ادامه دهد و مذاکرات را متوقف کند.
‌ادعای اعتصاب غذای محمد مهدی کرمی یکی از محکومان پرونده شهادت روح‌الله عجمیان صحت ندارد.
وزارت صمت، ادعای رسانه‌های منتقد دولت از جمله دنیای اقتصاد، فرارو، انتخاب و ... درباره اینکه وزیر صمت، مردم را مقصر گرانی خودرو معرفی کرده، تکذیب کرد.
نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل در نیویورک در یادداشتی به آسوشیتدپرس، ادعای سخنگوی ناوگان پنجم آمریکا در منطقه مبنی بر ارسال سوخت موشک از سوی ایران به مقصد یمن را تکذیب کرد.
نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه با تکرار ادعای تکذیب شده فروش پهپاد ایرانی به روسیه، گفت که ایران با تحویل پهپاد به روسیه برای حمله به اهداف اوکراین، مرتکب اشتباه بزرگی شده و از امنیت جهان کاسته است.
وزارت امور خارجه سوریه با صدور بیانیه ای ادعای آمریکا مبنی بر بازداشت شهروند این کشور از سوی دمشق را رد کرد.
وزارت امور خارجه سوریه با صدور بیانیه ای ادعای آمریکا مبنی بر بازداشت خبرنگار این کشور از سوی دمشق را رد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ