تیری برتون کمیسیونر اروپا در امور بازار داخلی به ایلان ماسک مدیر توئیتر اعلام کرد باید اقدامات بیشتری جهت پیروی از قوانین مربوط به محتوای آنلاین انجام دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایلان ماسک، مالک میلیاردر توییتر در توییتی نوشت: به زودی باید با برند توییتر و به تدریج، با همه پرنده‌ها خداحافظی کنیم.
برخلاف اینستاگرام واحد پول اجتماعی توئیتر کلمات هستند نه تصاویر. متا از افراد مشهور بزرگ دعوت می کند تا به نسخه اولیه تردز بپیوندند. متا تایید کرده که پیش تر نام های بزرگی هم چون ملاله یوسف زی، شکیرا و گورون رمزی از تردز استفاده کرده اند. تردز شاید شاید بهترین شانس را در میان رقبای توئیتر داشته باشد و به تعداد بیش تری از چهره های سنگین وزن و کاربرانی که آنان را دنبال می کنند نیاز دارد.
از زمان زمین خوردن بایدن، شوخی‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی با او شده است، مثلا تصویر زیر که ابعاد ماجرا را مهم‌تر می‌کند چرا که با توجه به پاشنه کفش بایدن، برخی معتقدند او در حالی زمین خورد که از تثبیت کننده استفاده می‌کرد!
اکنون یاکارینو باید مهارت‌های قابل توجه خود را به منظور متقاعد کردن تبلیغ کنندگان به بازگشت به توئیتر هدایت کند، زیرا فروش تبلیغات آن پلتفرم از حدود ۵ میلیارد دلار به ۲.۵ میلیارد دلار کاهش یافته است.
براساس سیاست‌های توییتر، کاربران باید حداقل هر ۳۰ روز یک‌بار به حساب کاربری خود وارد شوند تا اکانت‌شان برای همیشه از بین نرود. اما ماسک می‌گوید این شرکت در حال حاضر صرفاً به‌سراغ حذف اکانت‌هایی خواهد رفت که چندین سال است فعالیتی نداشته‌اند.
به گفته یک مقام عالی اتحادیه اروپا ۵ زیرمجموعه آلفابت، ۲ واحد متا، ۲ واحد مایکروسافت، توئیتر جزو ۱۹ شرکتی هستند  که  باید  قوانین مربوط به  محتوای آنلاین این منطقه را رعایت کنند.
حمیدرضا علیمی در توئیتر خود نوشت: دلار ۲۸ تومنی شده ۶۰ تومن! حالا شده ۴۵ تومن ذوق کردن! شما نمیفهمین! اونا که مریض دارن اونا که باید نون حلال سر سفره ببرن میفهمن قیمتا اومده پایین یا نه...
به گفته ۴ فرد آگاه از مذاکرات میان رگولاتورهای اتحادیه اروپا با توئیتر، به ایلان ماسک دستور داده شده نیروی انسانی بیشتری به عنوان بازبین و صحت سنج جهت بررسی پست های توئیتر استخدام کند.
شورای رقابت ترکیه اعلام کرد که «ایلان ماسک» باید میزان یک هزارم از درآمد ناخالص توئیتر برای سال ۲۰۲۲ در ترکیه را به عنوان جریمه پرداخت کند.
اولیانوف در حساب کاربری‌اش در توییتر «جو بایدن» و «دونالد ترامپ»، روسای جمهور فعلی و سابق آمریکا را باعث پیشروی برنامه هسته‌ای ایران دانسته است.
چک‌مارک‌های آبی قدیمی برای تایید حساب‌های تجاری نیز استفاده می‌شدند. در حال حاضر این حساب‌ها دارای یک علامت طلایی هستند و عکس پروفایلشان مربع است. این حساب‌های تجاری، برچسبی با عنوان «یک حساب تجاری رسمی» از طرف توییتر دریافت می‌کنند و آن‌ها نیز باید آبونمان ۸ دلاری ماهیانه بابت توییتر آبی را بپردازند. هدف این طرح این است که شما بدانید در حال توییت زدن به شرکت مناسب و درستی هستید.
هواداران آرسنال بعد از درخشش ستاره ژاپنی برایتون، واکنش جالبی به جذب یک بازیکن دیگر این تیم داشتند.
طبق رای دادگاهی در آمریکا، عده ای از کارمندان توئیتر که به دلیل اخراج شان از شرکت شکایت کرده بوند، به جای یک شکایت دسته جمعی باید به طور فردی پرونده حقوقی خود را دنبال کنند.
ماسک که نظرسنجی اخیرش در رابطه با ماندن بر مسند مدیریت این پلتفرم، حسابی جنجالی شده بود، در نظرسنجی جدید از کاربران پرسیده است که به نظر آن‌ها نمایش تعداد بازدید‌ها از یک توییت باید در سمت راست قرار بگیرد یا چپ؟!
یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به فعالیت در توئیتر گفت: این حساب کاربری به نام من جعل شده و فیک است! اینکه تیک آبی گرفته عجیب است و باید از ایلان ماسک (مالک توییتر) بپرسید!
ایلان ماسک مالک توئیتر با انتشار یک نظرسنجی از کاربران پرسید آیا باید از سمت خود به عنوان رئیس شرکت کناره گیری کند یا خیر.
رسانه‌های اجتماعی هرگز راهی طبیعی برای کار، بازی و معاشرت نبودند. با این وجود، جایگزین شدن آن به جای راه‌های طبیعی از طریق جهشی عجیب و بسیار ظریف صورت گرفت که تشخیص وقوع آن در لحظه دشوار بود.
شب گذشته آپدیت یا به‌روزرسانی جدید توئیتر در اپ‌استور قرار گرفت و کاربرانی که می‌خواهند در کنار نام خود تیک آبی داشته باشند باید ماهانه 7.99 دلار پول پرداخت کنند.
رییس جمهوری روسیه در ادامه پیام خود در توئیتر تصریح کرد: ولادیمیر پوتین (رییس جمهوری روسیه) باید این جنگ را متوقف کند و به تمامیت ارضی اوکراین احترام بگذارد.
مدتی پیش در مورد ستاد امربمعروف توئیت زدم و مورد گلایه قرار گرفتم ، که چرا این نهاد مقدس را تضعیف می کنم !
معصومه ابتکار نوشت: بار‌ها تجربه کردید! گشت ارشاد چقدر باید هزینه برای کشور ایجاد کند تا متوجه شویم که راه درست این نیست؟
فعال سیاسی اصولگرا در توئیتر از معاون اول رئیس جمهور انتقاد کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پیامی توئیتری گفت که تصمیم سیاسی درباره مذاکرات وین باید در پایتخت ها گرفته شود.
رقابت کسب پرافتخارترین لژیونر اروپایی در سال‌های آینده هم قطعا بین سردار آزمون، مهدی طارمی و صادق محرمی ادامه خواهد داشت. قهرمانی در لیگ‌های اروپایی افتخار بزرگی است که به غیر از چهار بازیکن فوق نصیب علی دایی، علی کریمی، وحید هاشمیان، کریم انصاری‌فرد، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه هم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ