رسانه‌های عبری زبان مدعی مشارکت فرانسه در وساطت برای آرام‌سازی اوضاع و کاهش تنش بین رژیم صهیونیستی و حزب الله جهت ممانعت از درگیری در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس گروه نظامی واگنر، در تحلیلی براندازی رئیس‌جمهوری حامی فرانسه در نیجریه از قدرت را تلاش مردم برای «کسب استقلال» و رهایی از شر استعمارگران دانست.
کاخ‌سفید، فرانسه و سازمان‌ملل تلاش برای کودتا در کشور نیجر را محکوم کردند.
بعد از بی‌نتیجه ماندن تلاش کمیته پنج‌جانبه برای حل مشکل انتخاب رئیس جمهور لبنان، پاریس از ریاض خواسته، نظر به اهمیت نقش ایران، تهران به این کمیته بپیوندد؛ از همین رو ایران هفته آتی در نشست این کمیته حاضر خواهد شد.
رسانه‌های انگلیسی شامگاه پنجشنبه از تلاش دولت انگلیس و فرانسه در تسریع عضویت اوکراین به ائتلاف نظامی ناتو بدون تشریفات و فرایند قانونی عضویت، خبر دادند.
تغییر موازنه قدرت در جنگ اوکراین، بررسی میزان پیشرفت پرونده‌های مرتبط با توافق پکن و تلاش برای جذب سرمایه‌ها و شرکت‌های سعودی سه دستور کار اصلی ماکرون در دیدار با ولیعهد جوان سعودی بود.
رئیس جمهور فرانسه در تلاش است تا از انتخاب وزیر دفاع انگلیس به عنوان دبیرکل بعدی ناتو جلوگیری کند.
رئیس‌جمهور فرانسه برای نگه داشتن فوق‌ستاره پاریسی‌ها در این کشور دست به کار شد.
فرانسه در تلاش برای کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای کربنی، پرواز‌های کوتاه در مسیر‌های داخلی که سفر با قطار در این مسیر‌ها ممکن است را ممنوع کرده است.
سفیر سابق ایران در فرانسه گفت: فرانسوی‌ها و اروپایی‌ها تمام تلاششان این است که شرایط داخلی خود را به نحوی آرام نشان دهند چراکه بحران اوکراین به اندازه کافی در اروپا گرفتاری ایجاد کرده است.
اصلاحات نظام بازنشستگی ماکرون باعث اعتراضات و اعتصابات گسترده در فرانسه شده و تلاش او برای استفاده از قدرت ویژه قانون اساسی و اجرای این لایحه بدون رای‌گیری در پارلمان باعث خشم بیشتر منتقدان در این کشور شده است.
نمایندگان پارلمان فرانسه خواستار رای عدم اعتماد به دولت این کشور بدلیل بی توجهی به نظرات نمایندگان شده اند.
باشگاه المپیک مارسی فرانسه جدیدترین مشتری سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران است؛ بازیکنی که فرصت چندانی برای بازی در بایر لورکوزن به دست نیاورده است.
نخست وزیر عراق امروز در اظهاراتی پیش از سفر به فرانسه از عزم بغداد برای نزدیک نمودن دیدگاه های تهران و ریاض خبر داد.
وزیر دفاع فرانسه روز چهارشنبه در نخستین سفرش به کی یف، از تلاش در راستای رفع نیازهای نظامی اوکراین برای هفته های آینده خبر داد.
فینال رقابتهای فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در شرایطی بین تیم های آرژانتین و فرانسه برگزار شد که در پایان این دیدار یکی از این دو تیم در قهرمانی ادوار مختلف جام جهانی هت تریک خواهند کرد.
فینال رقابتهای فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در شرایطی بین تیم های آرژانتین و فرانسه برگزار شد که در پایان این دیدار یکی از این دو تیم در قهرمانی ادوار مختلف جام جهانی هت تریک خواهند کرد.
حساس‌ترین بازی جام جهانی قطر از راه رسید؛ جایی که آرژانتین و فرانسه برای بالابردن جام قهرمانی تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت.
بنیانگذار و رئیس گروه شبه‌نظامیان واگنر مدعی شد فرانسه امروز جمعه تلاش داشت یک مقام دولت روسیه را در آفریقای جنوبی ترور کند.
فرانسه که در کنار انگلیس بهترین خط حمله جام به شمار می رود، در تلاش است تا این عنوان را به تنهایی مال خود کند.
دیدار مسیح علی‌نژاد و رئیس‌جمهور فرانسه با استقبال و تلاش رسانه‌های معاند برای القای این موضوع مواجه شد که دیدار آنها به دعوت مستقیم کاخ الیزه صورت گرفته است اما به نظر می‌رسد که گروه‌های معاند و تجزیه‌طلب در برگزاری آن نقش داشته‌اند.
شرکت کنندگان با پرتاب کوکتل مولوتف و سردادن شعار‌ علیه پلیس فرانسه و جمهوری اسلامی تلاش می‌کردند ماموران را وادار به عقب نشینی کنند؛ اما تلاش آن‌ها با برخورد قاطع پلیس روبرو شد.
بعد از آنکه پل پوگبا برادرش را به تلاش برای اخاذی متهم کرد مقامات فرانسوی اعلام کردند تحقیقات درباره احتمال اخاذی سازمان‌یافته از این ستاره یوونتوس را آغاز کرده‌اند.
رئیس جمهور فرانسه ضمن تکرار ادعاهای خود درباره ایران گفت: در حال تلاش جدی برای دستیابی به توافق با ایران هستیم.
وقتی که دولت و بخش خصوصی بر سر قیمت یک کالا به توافق نمی رسند، یکی از رایج ترین شیوه‌های افزایش قیمت آن کالا در کشور، کمیاب و نایاب شدن و به دنبال آن گرانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ