گاردین نوشت: کرملین درخواست زلنسکی برای خروج نیرو‌های روسیه را رد کرد و گفت که اوکراین باید تصرفات ارضی روسیه در اوکراین را بپذیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاکو خمس با دفاع از نمایش تیمش می‌گوید تغییری در این شیوه نخواهد داشت.
اگر فردا روزی جوانی ساده دل تحت تاثیر حرف‌های شما برداشت و گلوله‌ای خالی کرد توی سر فلان کسی که شما او را متهم به اخلال در اقتصاد انقلابی می‌دانید هیچ کس مقصر نیست جز شما. اگر فردا روزی جمعی جوان ساده لوح حرف‌های شما را جدی گرفتند و خواستند در این مملکت ترور و مبارزه مسلحانه راه بیندازند فقط و فقط باید گریبان شما را گرفت.
با وجود وعده‌های موجود اما مشکلات مالی باشگاه استقلال هنوز پابرجا است و شاید در آینده‌ای نزدیک دوباره شاهد ایجاد حواشی در این خصوص باشیم.
شوک بزرگ به مدافع چپ سابق پرسپولیس و استقلال، در حالی که او همراه با تراکتور تمرین می‌کند.
طبق ادعای کوریره دلو اسپورت، میلان دیگر تمایلی برای جذب مهدی طارمی ندارد و احتمالا مهاجم فیورنتینا را برای تقویت خط حمله خود جذب خواهد کرد.
هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که بوندسلیگا دیگر ستاره های زیادی ندارد و خرید هری کین به افزایش سطح این لیگ کمک خواهد کرد.
هوادار احساس نگرانی می‌کند و مقابل در باشگاه تجمع می‌کند، آنوقت کسی در باشگاه نگران نشده که بیاید یک سری به تمرینات بزند و یا حداقل یک تماس خشک و خالی با بازیکنان بگیرد
مهدی طارمی در اولین جلسه تمرینی تیمش در هفته جدید حاضر شد.
با صحبت‌های رد و بدل شده میان علی خطیر و جواد نکونام، شرایط استقلال رو به بهبودی می‌رود؛ حالا همه قرار بر اتحاد گذاشته‌اند.
مادر دله آلی حرف های پسرش در مصاحبه با گری نویل و اتهاماتی که زده بود را از اساس تکذیب کرد.
جمهوری اسلامی نوشت: نتیجه بسیار مهمی که از شورش یک روزه واگنر می‌توان گرفت اینست که جنگ اوکراین و این شورش یک روزه، پوتین را از جایگاه رئیس جمهور یک کشور قدرتمند آنگونه که وانمود می‌شد به یک رئیس جمهور ناتوان که نه موفقیتی در جنگ اوکراین به دست آورده و نه در داخل کشور تکیه‌گاهی دارد تبدیل کرده است.
معلوم نیست ولادیمیر پوتین و همفکران او در کرملین اکنون که یکسال و دو ماه از شروع جنگ اوکراین گذشته و آشکارا می‌بینند که نتوانسته‌اند به اهدافشان از این جنگ برسند، آیا به این نتیجه رسیده‌اند که در چه باتلاقی گرفتار شده‌اند یا نه؟ اگر آن‌ها متوجه این واقعیت شده باشند، اکنون زمان مناسبی است که خود و روسیه را از این باتلاق نجات بدهند.
پوتین به یک مقام رسمی اجازه داد نزدیکتر به او بنشیند، اما نه بیش از حد. این مقام با اطاعت یک صندلی را گرفت و با احتیاط نزدیکتر شد تا اینکه پوتین با اشاره دستش اشاره کرد که نزدیکتر نشود.
براساس گزارش‌هایی که پیش‌تر منتشر شده، چندین هزار کودک اوکراینی که خانواده‌های خود را در نتیجه جنگ از دست داده‌اند توسط نیرو‌های روسی به آن کشور منتقل شده تا خانواده‌های روسی بتوانند آنان را به فرزندی بپذیرند. برای این کودکان اوکراینی تابعیت روسی صادر شده است. دولت اوکراین شمار کودکانی را که به اجبار به روسیه برده شده‌اند بیش از شانزده‌هزار نفر تخمین زده است. انتقال جبری کودکان نه تنها مغایر قوانین بشردوستانه بین‌المللی است، بلکه به نظر دادگاه کیفری بین‌المللی، قوانین جنگ را هم نقض می‌کند.
سخنگوی کرملین می‌گوید که برای بحث درباره اینکه آیا رئیس جمهور روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ نامزد می‌شود یا نه، هنوز اندکی زود است.
«جادوگر کرملین» نام رمانی است که به بررسی عملکرد درونی دولت ولادیمیر پوتینِ می پردازد.شایان ذکر است، که این رمان نگرانی‌هایی را درباره اینکه آیا این کتاب به دیدگاه مثبت مردم فرانسه درباره روسیه دامن خواهذ زد یا نه، دولت مردان فرانسه را با چالش جدیدی روبرو کرده ای است. مخالفان آن می‌گویند که این کتاب تصویری کاملا هوادارانه از پوتین را ارائه می‌دهد که ممکن است بر سیاست کشوری تاثیر بگذارد
چای پوست پرتقال از گذشته‌های دور در طب سنتی چین به منظور التیام بسیاری از بیماری‌ها و حفظ سلامت شخصی استفاده می‌شود. این ترکیب نه تنها مملو از ویتامین ث است، بلکه مقدار زیادی پکتین را هم در خود جای داده است.
رسانه دولتی روسیه دو ویدئو را منتشر کرد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را روی پل کرچ در کریمه نشان می‌دهند.
وتین مانند سایر رهبران پیش از خود این موضوع را در نظر خواهد گرفت که آیا اقدامات‌اش ممکن است واقعاً به پیروزی او کمک کند یا خیر و ممکن است پس از فکر کردن به اقداماتی که می‌تواند روسیه را در معرض زیان‌های بزرگ‌تری قرار دهد یا بدتر از آن موجب تضعیف رژیم سیاسی‌اش در داخل روسیه شود، درباره استفاده از شدیدترین گزینه‌ها بی میل شود.
«جیم ریش» طی اظهاراتی اثبات‌نشده در صفحه توئیتر خود نوشت: «ایران پهپاد‌های مرگبار را نه تنها به پوتین، بلکه به ارتش اتیوپی نیز ارسال می‌کند».
تاکید پوتین بر ژئواکونومی باید برای غرب بسیار نگران کننده‌تر از لفاظی‌های او در مورد استفاده از سلاح‌های هسته‌ای باشد. پوتین ظلم علیه چین را با ظلم اعمال شده علیه روس‌ها یکی می‌داند. او «قرون روس هراسی» را با قرن تحقیر چین برابر می‌داند. پوتین موضع ضد استعماری را بیان می‌کند و اتحاد جماهیر شوروی را به صراحت با فدراسیون روسیه برابر می‌داند.
خبرنگاران آسوشیتدپرس در مسکو شاهد دستگیری ده‌ها نفر در ۱۵ دقیقه اولیه اعتراضات شبانه بودند. نیرو‌های پلیس با ادوات سنگین نظامی در خیابان‌ها حصور داشتند و با معترضانی که فریاد می‌زدند «نه به جنگ» برخورد می‌کردند.
موز به دلیل محتوای بالای پکتین، یک فیبر محلول که دارد، نه تنها به کاهش کلسترول کمک می‌کند بلکه عملکرد روده را نیز عادی می‌کند. همچنین مصرف موز موجب کاهش نفخ هم می‌شود.
پیش از آن که ادعاهای «بودانوف» را به‌عنوان یک تفکر واهی یا تبلیغات نادیده بگیریم ارزش دارد که تاریخچه رهبرانی که بدل داشته‌اند را در نظر بگیریم و بدانیم که در عمل این اتفاق نه تنها در روسیه بلکه در نقاط دیگر نیز جهان رخ داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ