مادر دله آلی حرف های پسرش در مصاحبه با گری نویل و اتهاماتی که زده بود را از اساس تکذیب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که بوندسلیگا دیگر ستاره های زیادی ندارد و خرید هری کین به افزایش سطح این لیگ کمک خواهد کرد.
لوئیس ساها، مهاجم سابق منچستریونایتد، معتقد است که نیمار و کیلیان امباپه گزینه های خوبی برای شیاطین سرخ نیستند.
هانس یواخیم واتسکه، مدیر دورتموند، معتقد است که جلوگیری از قهرمانی بایرن مونیخ به اتفاقی غیرعادی نیاز دارد.
آلوارو بنیتو، بازیکن سابق رئال مادرید، معتقد است صبر کردن برای کیلیان امباپه و ارلینگ هالند منطقی نیست و رئال همین امسال باید یک مهاجم بزرگ بخرد.
هافبک تراکتور معتقد است شکست مقابل استقلال عملکرد این فصل‌شان را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد.
استفانو پیولی معتقد است اینتر آخرین پل برای رسیدن میلان به فینال است و تیمش توان شکست دادن هر تیمی را دارد. او در مورد آخرین وضعیت رافائل لیائو نیز حرف زد.
وین رونی معتقد است کریستیانو رونالدو و سر الکس فرگوسن از اسطوره‌های منچستریونایتد هستند اما نام اریک کانتونا و پل اسکولز در فهرست اسطوره‌های این ستاره سابق شیاطین سرخ به چشم نمی‌خورد.
لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ، معتقد است خرید هری کین با توجه به قیمت بالای او در بازار نقل و انتقالات دشوار است.
بوکایو ساکا، مهاجم آرسنال، معتقد است که با توجه به شرایط موجود سرنوشت قهرمانی دست خودشان است.
به دلیل ناآگاهی از مشکل اعتیاد، بعضی افراد فکر می‌کنند عده‌ای از معتادان علی‌رغم مصرف ماده، دچار هیچ عارضه و مشکلی نمی‌شوند. این باور غلط در میان مصرف‌کنندگان مواد دیده می‌شود که می‌گویند سالهاست مواد مصرف می‌کنیم تا به حال نه معتاد شده‌ام و نه مشکلی پیش آمده است.
سرمربی پیکان معتقد است تیمش باید در بازی با آلومینیوم اراک باهوش عمل کند تا بتواند به موفقیت برسد.
محمدعلی ابطحی، عضو مجمع روحانیون مبارز معتقد است آینده تحولات فعلی، جامعه را به سمتی می‌برد که «تغییراتی آرام»، درگیری‌ها را به هم‌زیستی مسالمت‌آمیز دو دیدگاه فرهنگی - اجتماعی متفاوت از هم، بدل می‌کند و حاکمیت نیز با این تغییرات همراه خواهد شد.
معیار توافق مردم با آیت‌الله خمینی نه باور‌های قلبی و قبلی و نیات و ذهنیات اشان که وعده‌های اعلام شده در جریان انقلاب ۵۷ و سندی است به نام قانون اساسی در سال ۵۸ (که فصل حقوق ملت و اصول دموکراتیک آن در بازنگری ۶۸ هم از بین نرفت) و به فرض اگر هم حسب ادعای نواصول‌گرایان قلبا باور نداشته بازنمی‌توان به آن استناد کرد کما این‌که کسی نمی‌تواند بخشی از کتاب ولایت فقیه در نجف را مبنای نپرداختن مالیات کند و ادعای دیگران دربارۀ بهرۀ بانکی به استناد آرای برخی مراجع توجیه شانه خالی کردن از پرداخت آن نیست.
اولی هوینس معتقد است که با وجود پیشنهاد سیتی به هری کین، بایرن مونیخ کار سختی برای جذب این بازیکن دارد.
پپ گواردیولا معتقد است مهم‌ترین مسئله این است که امروز سیتی برنده شود و تنها در این صورت پیروزی احتمالی یونایتد برابر آرسنال اهمیت پیدا خواهد کرد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند منچستریونایتد با درخواست وستهم برای انتقال قرضی هری مگوایر مخالفت کرده و معتقد است او برای شیاطین سرخ اهمیت زیادی دارد.
محمد قاسمی، اقتصاددان و رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق ایران معتقد است که باید در برنامه هفتم توسعه به مسائل روز جامعه پاسخ داده شود وگرنه، ظرفیت‌های حل مسئله به هدر خواهد رفت. قاسمی، اما به تجربه دریافت کرده که برنامه‌های توسعه در ایران مرده به دنیا می‌آیند؛ این را می‌شود از رفتار خود سیاست‌گذاران و برنامه‌نویسان استنباط کرد.
سرمربی تیم منچستریونایتد معتقد است که تیمش برای تداوم روند خوب خود نیاز به تقویت دارد.
سرمربی معروف کروات معتقد است که دیگر این تیم بهترین هافبک دنیا را در اختیار ندارد.
گلزن تیم فوتسال مس سونگون معتقد است که هنوز برای صحبت در مورد قهرمانی خیلی زود است.
تیری آنری، مربی بلژیک، معتقد است که هدف زین الدین زیدان حضور روی نیمکت تیم ملی فرانسه است.
رسانه شورای عالی امنیت ملی به انتقادات از پنهان بودن جزئیات مذاکرات واکنش نشان داد.
امروز مطالبی همچون اخبار لحظه‌ای و مهم ارز‌های دیجیتال، پیش بینی مهم از روند بورس فردا، قیمت دلار در این صرافی‌ها گران شد، آخرین سیگنال‌ها برای بورس فردا | دو خبر برای گروه خودرویی، نمادی که بعد دوسال با ۲۰ میلیون درصد رشد بازگشایی شد، افزایش سرمایه ۲۰۰۰ درصدی یک نماد، افزایش سرمایه ۱۹۰۰ درصدی نماد بورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
یکی از وکلای مصطفی تاجزاده با اشاره به این واقعیت که تاج‌زاده هرگز معتقد به براندازی نبود و همواره به دنبال اصلاح نارسایی‌های کشور از طریق روش‌های مصلحانه بوده است، پیگیری حقوقی این پرونده را ذیل قانون جرم سیاسی تفسیر و تعریف می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ