هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که بوندسلیگا دیگر ستاره های زیادی ندارد و خرید هری کین به افزایش سطح این لیگ کمک خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مایکل امنالو، مدیر نقل و انتقالات لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان، می‌گوید آن‌ها می‌خواهند پول بیشتری در فوتبال هزینه کنند.
یک سال بعد از مهاجرت ملی پوش قایقرانی به آذربایجان، رییس این فدراسیون می گوید دلیل او به مسائل مالی و البته ازدواجش مربوط بوده است.
رضا اسدی که روز گذشته شایعاتی در فضای مجازی پیرامون او شکل گرفته بود، در تمرین صبح امروز طلایی‌پوشان اصفهانی حاضر شد.
تایانی رایندرز آن قدر مشتاق است پیراهن میلان را به تن کند که حتی به پیشنهاد بارسلونا هم جواب منفی داده است.
کریستین پولیشیچ، ستاره چلسی، به مدیران این باشگاه اعلام کرده که حاضر نیست به باشگاه لیون ملحق شود.
منابع اسپانیایی نوشته اند که کارلو آنچلوتی از این بیم دارد که فصل 24-2023 را بدون مهاجم بزرگ شروع کنند که این خلاف وعده فلورنتینو پرز به او در جلسه ماه گذشته است.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، در نشست خبری بازی با لایپزیگ درباره شانس قهرمانی در بوندسلیگا و وضعیت بازیکنانش صحبت کرد.
مکس آلگری، مربی یوونتوس، بازی فردای تیمش برابر کرمونزه را به اندازه بازی برگشت برابر سویا در نیمه نهایی لیگ اروپا مهم می داند.
معراج شیرازی می گوید که چون عملکرد آنها در هیئت فوتبال تهران به قدری خوب بوده، که کسی نمی توانسته آنها را نقد کند.
لیگ اروپا حالا یک مدعی جدید قهرمانی پیدا کرده است، یونیون برلین آلمان.
محمدرضا تندروان در گفتگو با خبرنگار ما تاکید کرد که تیمش در حال حاضر به قهرمانی فکر نمی کند.
مدیر برنامه‌های کواراتسخلیا، ستاره گرجی ناپولی، در واکنش به شایعات انتقال او به رئال مادرید می‌گوید باشگاه‌های زیادی به کواراتسخلیا علاقه‌مندند ولی او فعلا فقط به ناپولی فکر می‌کند.
درست است که این رتبه داخلی نیست و دردی از مردم دوا نمی‌کند، ولی بالاخره کلمه‌ی ارزانی در آن قرار دارد و همین خودش یک گام به جلوست. قطار پیشرفت آن‌قدر با سرعت در حرکت است که از مرز‌های داخلی خارج شده و مسیر‌های خارجی را در نوردیده است.
سرمربی تیم والیبال زنان پیکان تهران گفت: نمی‌توان چگونگی مسابقه با سریک گنبد را دقیق پیش‌بینی کرد، اما امیدوارم این جدال، فینال واقعی باشد.
یانیک کاراسکو ادعای مدیر برنامه‌هایش در مورد معاوضه با ممفیس دیپای را رد کرد و گفت که روی بازی‌های اتلتیکو تمرکز کرده است.
یانیک کاراسکو ادعای مدیر برنامه‌هایش در مورد معاوضه با ممفیس دیپای را رد کرد و گفت که روی بازی‌های اتلتیکو تمرکز کرده است.
ای‌اس‌پی‌ان ادعا کرد که رئالی‌ها از به خدمت گرفتن جود بلینگام، ستاره دورتموند، مطمئن هستند اما تنها 100 میلیون یورو برای او هزینه خواهند کرد.
سرمربی برزیلی صنعت نفت آبادان می‌گوید تیمش از لحاظ تاکتیکی مشکلاتی دارد.
تیم ملی فوتبال ایران در بازی نخست خود در مرحله گروهی در برابر انگلیس شکست سنگینی را متحمل شد.
رسانه ملی متعلق به عموم است نه یک فرد یا یک جناح و تفکر خاص. اینکه در شرایط ویژه مثل ناآرامی‌های اخیر برای خالی نبودن عریضه چند صاحبنظر هم از جناح و جمع دیگر مجال حضور در تلویزیون را پیدا کنند، این مشکل بزرگ رسانه ملی را حل نخواهد کرد. رسانه ملی باید همیشه «ملی» باشد نه فقط در مواقع اضطرار!
گرشاسبی تاکید کرد که نکونام در صحبتی که با او داشته است دستیاری در تیم ملی را نپذیرفته و تنها سرمربیگری تیم ملی پیشنهادی است که روی آن فکر می‌کند.
به نظر می‌رسد اعمال تغییرات در تیم ملی علاوه بر نفر اول کادر فنی، گریبان دیگر نفرات دارای مسئولیت را هم بگیرد.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: به نظارت در چارچوب برجام که قبلاً پذیرفته بودیم پایبندیم. بازگردند به برجام و آنچه که در برجام تفاهم شده بود و تعهد طرفین بود را اجرا کنند و ما هم به آن پایبندیم. نه یک کلمه کمتر نه یک کلمه بیشتر.
کاپیتان سابق پورتو با دفاع از مهاجم ایرانی این تیم ابراز امیدواری کرد که منتقدین طارمی از جنجال درباره این بازیکن دست بکشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ