اگر فردا روزی جوانی ساده دل تحت تاثیر حرف‌های شما برداشت و گلوله‌ای خالی کرد توی سر فلان کسی که شما او را متهم به اخلال در اقتصاد انقلابی می‌دانید هیچ کس مقصر نیست جز شما. اگر فردا روزی جمعی جوان ساده لوح حرف‌های شما را جدی گرفتند و خواستند در این مملکت ترور و مبارزه مسلحانه راه بیندازند فقط و فقط باید گریبان شما را گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعیدی: باید تمام توجه مسئولین اقتصادی، بحث مهار تورم و در اختیار قرار دادن کالا‌های اساسی در دست مردم باشد که متاسفانه عملا چنین چیزی دیده نمی‌شود. مشاهده می‌کنیم مواردی مطرح می‌شود که سوال پیش می‌آید آیا این‌ها اولویت اول ماست؟ که از نظر من نیستند. مثلا لایحه عفاف و حجابی و نظایر آن‌که عموما مطرح می‌شود؛ می‌شنویم یک مدیر اجرایی عنوان می‌کند ما ترک فعل‌ها را در موضوع حجاب تحمل نمی‌کنیم، کاش این ترک فعل‌ها در حوزه تورم لجام گسیخته و ترک فعل‌هایی که منجر به پدیده‌های زباله‌گردی و نظایر آن می‌شود هم تحمل نمی‌شد.
سعید دقیقی به واسطه دوران طلایی‌ای که با شمس‌آذر قزوین در فصل گذشته تجربه کرده، علاقه‌مند است با مهیاشدن شرایط در این تیم بماند.
برخلاف اعلام قبلی سعید معروف کاپیتان اول تیم شهداب یزد در جام باشگاه‌های آسیا نخواهد بود.
فارس نوشت: سعید حجاریان، یکی از اعضای حلقه سخت جریان اصلاحات در یادداشتی با عنوان «چرا گشت ارشاد مردانه نداریم»، به برخی از مسائل فقهی و دینی پرداخت. اما در این یادداشت، آیات قرآن را متناسب با میل خود، نه بر اساس حقیقت قرآن، تفسیر کرده و به دفاع از ساواک پرداخته است.
سعید معروف؛ او یک والیبالیست نه بلکه یک جادوگر است.
درخشش در خط دفاعی، آمار قابل قبول پرسپولیس در فاز تدافعی و از آن مهم‌تر، گل‌های این بازیکن، نشان داده که نه سعید صادقی و نه یورگن لوکادیایِ از ایران کوچ‌کرده، بلکه ستاره این فصل پرسپولیس همین گولسیانی است که در سکوت به درخشش در باشگاه ادامه می‌دهد
مصاحبه ای از سعید سحر خیزان مهاجم تیم ملی جوانان و زننده گل دوم در بازی با ویتنام خواندیم که گفت؛ هدف ما قهرمانی در جام ملت هاست اما پله به پله پیش می رویم.
سعید قاسمی در برنامه ثریا خطاب به سید ابراهیم رئیسی گفت: دیدی عزیزم؟ نه قیمت خیار و نه قیمت گوجه را نتوانستی کنترل کنی!
مهاجم سال‌های نه چندان دور فوتبال ایران حالا در عرصه مربیگری نیز توانسته رکورد گلزنی فوق‌العاده‌ای را برجای بگذارد.
مصاحبه مرد شماره دو برجام یاد آور سعید لیلاز است اما نه به خاطر آن مصاحبه مشهور بلکه به خاطر یادداشتی در اوایل احمدی‌نژاد که می‌خواستند چرخ را دوباره اختراع کنند و او نوشت: ما کلی هزینه برای نظام و مردم تراشیدیم تا اینی شدیم که هستیم. شما دوباره این راه را طی نکنید!
سعید مهری می‌گوید بازیکنان استقلال وارد درگیری مدیریت فعلی و سابق استقلال نمی‌شوند.
البته داستان مخالفت‌های جلیلی و تیم همراه او با برجام نه جدید است و نه غیرمنتظره. جلیلی در تمامی روز‌های بعد از امضای برجام و در تمامی مراحل مذاکرات وین برای احیای توافق، در بیش از دو سال گذشته، همواره مخالف بوده است
لیلاز در اعتماد نوشت: این روز‌ها در سطح خیابان چنان پرده‌دری‌هایی آدم می‌بیند که شرمش می‌شود بشنود یا بخواند، اما نیرو‌های امنیتی سراغ بازداشت افرادی مانند آقای بیک و جلایی‌پور می‌روند! فراموش نکنیم وقتی خاکریز‌هایی مانند آقایان موسوی و خاتمی را کنار می‌گذاریم فضا برای مریم رجوی و اعضای سیرک‌های سیاسی باز می‌شود که ائتلاف کنند و فضا را به دست بگیرند. این باز کردن فضا‌ها برای خارج‌نشینان است.
رحیم ابوالحسنی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران: وقتی آقای رئیسی وزرا را معرفی کرد، متوجه شدم که نه سعید جلیلی و نه مجموعه اصول‌گرایان دولت در سایه وجود نداشتند و برنامه آنها چیزی جز یکسری شعار و گزاره‌های غیرقابل استناد نبود. دولت در سایه‌ای که این جریان می‌گوید اصولا دولت در سایه نیست.
زن جوان گفت: من ۱۵ سال است همسر سعید هستم و در این ۱۵ سال سه سال هم بیرون از زندان نبوده است. او نه شوهر خوبی برای من بود نه برای بچه‌هایم پدری کرده است.
تیم ملی فوتبال ایران در بازی نخست خود در مرحله گروهی در برابر انگلیس شکست سنگینی را متحمل شد.
سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین نمی‌برد/ همه مسببان و برنامه‌ریزان و تخلف‌کنندگان حوادث سیستان و بلوچستان مورد بازخواست و برخورد قرار گیرند/ اینکه هر اعتراضی، اغتشاش معرفی شود مشکل را بیشتر می‌کند/
در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر، آبی‌های پایتخت موفق شدند در ورزشگاه پاس قوامین میزبان خود یعنی تیم هوادار را با یک گل شکست دهند.
کارین ژان پی یر سخنگوی کاخ سفید اوکراین ادعا کرد: مذاکره با روسیه تصمیمی است که در نهایت اوکراین باید بگیرد نه آمریکا.
حسن روحانی به ویژه بعد از سال ۹۶ از نبود اختیارات لازم دولت شکوه می‌کرد. با طرح این شکواییه‌ها، افرادی همچون عباس عبدی و سعید حجاریان خواستار استعفای رئیس دولت شدند. سیاسیون اما پیشنهاد عبدی را چنان تقبیح کردند که گویی گناهی کبیره است. ترکان آن را پیشنهاد «تندرو‌ها و کارشناسان دوروزه» دانست. عبدالله رمضان زاده، استعفای روحانی را همراهی با «اقتدارگرایان» خواند. حتی مهدی محمدی، تحلیلگر اصولگرا نوشت: «استعفا در این زمان، بخشی از عملیات براندازی است و بی عقوبت نمی‌ماند.»
فعال سیاسی نوشت: یادمان باشد، سعید جلیلی در اوج بحران ۸۸، دبیر شورایعالی امنیت ملی بود.
سعید لیلاز: شما می‌گویید که این ملت دارد له می‌شود، من می‌گویم که این ملت زیر بار سوءمدیریت و فساد له می‌شود. از روز ازل اختراع پول در تاریخ ایران تا پایان محمدرضا پهلوی ما ۴۲۰ میلیارد تومان تجمعی نقدینگی درست کرده‌ایم، الان در هر دو ساعت این مقدار را تولید می‌کنیم. یعنی آنقدر این دستگاه فاسد شده که بدون ایجاد روزی ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی نمی‌تواند ادامه حیات بدهند، همه‌اش هم کسری بودجه نیست، یک‌سومش کسری بودجه است، بقیه‌اش عین دزدی است، عین دزدی است.
واقعیت انکارناپذیر درباره سعید جلیلی این است که نه در دولت روحانی که منتقد پروپا‌قرص آن بود، جایگاهی داشت، نه در دولت همسوی رئیسی توانست جایگاهی کسب کند؛ از‌این‌رو صرفا همان کرسی رئیس دولت در سایه را که بعد از شکست در رقابت با روحانی در انتخابات ۹۶ دست‌و‌پا کرده بود، برای خود حفظ کرد و حالا رفته‌رفته قصد دارد خود را در جایگاه اپوزیسیون دولت سیزدهم معرفی کند. ب
سعید حجاریان در توییت نوشت: پروژه هسته‌ای هزینه‌زا و با دستاورد نزدیک به صفر بوده است؛ نه برقی ساخت و نه توان بازدارندگی به‌وجود آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ