معلوم نیست ولادیمیر پوتین و همفکران او در کرملین اکنون که یکسال و دو ماه از شروع جنگ اوکراین گذشته و آشکارا می‌بینند که نتوانسته‌اند به اهدافشان از این جنگ برسند، آیا به این نتیجه رسیده‌اند که در چه باتلاقی گرفتار شده‌اند یا نه؟ اگر آن‌ها متوجه این واقعیت شده باشند، اکنون زمان مناسبی است که خود و روسیه را از این باتلاق نجات بدهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد که شایعات عدم فروش جنگنده‌های روسی به ایران نیز تأییدی بر احتمال گسست این اتحاد باشد. درواقع، نظرات وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران حاکی از آن است که پروژه خرید هواپیما‌های جنگنده رادارگریز روسی، به‌ویژه سوخو Su-۳۵ دیگر مطرح نخواهد بود.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان سفر رسمی خود به مسکو اعلام کرد که توافق‌های خوبی برای توسعه همکاری‌ها در موضوعات سایبری و فضای مجازی و همچنین مبارزه با تروریسم شکل گرفت.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان سفر رسمی خود به مسکو اعلام کرد که توافق‌های خوبی برای توسعه همکاری‌ها در موضوعات سایبری و فضای مجازی و همچنین مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر و توسعه همکاری‌های همه جانبه در مرزها بین ایران و روسیه شکل گرفت.
بشار جعفری سفیر سوریه در روسیه، سیاست جمهوری اسلامی ایران را یک مزیت برای منطقه خواند و گفت: توافق ایران و عربستان یک حرکت فوق‌العاده عالی و یک حرکت خوب ژئوپلیتیکی در منطقه بود که همه به آن نیاز دارند.
رایزنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در مسکو آغاز شد.
دیدار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه در حاشیه نشست چهارجانبه وزرای خارجه در مسکو برگزار شد.
دیدار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سوریه در مسکو آخرین روندهای سیاسی منطقه‌ای در ارتباط با سوریه مورد بررسی قرار گرفت.
دیدار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سوریه در مسکو در حال برگزاری است.
نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و خدمات لجستیکی روسیه در حوزه حمل و نقل و لجستیک، از ۲۸ فروردین در مسکو برگزار می‌شود.
در جریان سفر وزیر خارجه کشورمان به روسیه، سامانه صدور کارت هوشمند ملی در سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو افتتاح شد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از برنامه سفر خود به مسکو خبر داد و نوشت: تحقق سیاست خارجی متوازن و دیپلماسی پویای دولت در مسیر درست خود قرار دارد.
سفیر روسیه در جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه اختصاصی با اسپوتنیک با تأکید بر «گسترش روند ایجاد مشارکت مسکو با تهران» اعلام کرد: گردش تجاری بین روسیه و ایران به حدود ۵ میلیارد دلار رسیده است.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: از جمهوری اسلامی، انتظار اینست که حتی از سازمان ملل نیز سبقت گرفته و برای پایان دادن به جنگ اوکراین که صلح جهانی را به خطر انداخته و مشکلات جدی زیادی برای اقتصاد جهان به وجود آورده، تلاش‌های بی‌وقفه نماید نه آنکه به چنین قطعنامه‌ای رأی ممتنع بدهد!
دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در پنجمین نشست گفتگوی امنیت منطقه‌ای که در مسکو برگزار می‌شود، عازم روسیه شد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در پنجمین نشست گفتگوی امنیت منطقه‌ای که در مسکو برگزار می‌شود، عازم روسیه شد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در پنجمین نشست گفتگوی امنیت منطقه‌ای که در مسکو برگزار می‌شود، عازم کشور روسیه شد.
«ضمیر کابولوف» نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور افغانستان در مصاحبه با رسانه روس اعلام کرد که دبیر شورای عالی امنیتی ملی جمهوری اسلامی ایران تا چند روز آینده به روسیه سفر می‌کند.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: هدف برخی رسانه‌ها و مقامات خارجی از طرح ادعاهایی مبنی بر اینکه ایران در جنگ روسیه و اوکراین ایفای نقش می‌کند، این است که علیه جمهوری اسلامی تنش‌زایی کنند.
‏سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو نوشت: از تلاش‌های لوان جاگاریان، سفیر قبلی روسیه سپاسگزارم و برای الکسی ددوف آرزوی توفیق دارم.
وزیر امور خارجه گفت: هدف اصلی از سفر به مسکو تلاش برای حل بحران اوکراین بر اساس درخواست به عمل آمده از جمهوری اسلامی ایران است.
معاون اول رئیس جمهور روابط جمهوری اسلامی ایران و روسیه را روابطی راهبردی توصیف کرد و گفت: اراده تهران برای توسعه مناسبات با مسکو و ایجاد جهش در روابط فیمابین جدی است.
امید قالیباف گفت: در نمایشگاه اتوموبیلیتی روسیه، جمهوری اسلامی ایران با ۱۷۰۰ متر سالن اختصاصی و ۹۰۰ متر غرفه بزرگترین کشور حاضر در این نمایشگاه است.
چهار تیم نظامی جمهوری اسلامی ایران شامل تیم‌های تکاوران دریایی، تانک، حافظان نظم و ارتش فرهنگ به منظور شرکت در مسابقات بین‌المللی نظامی روسیه ۲۰۲۲ وارد مسکو شدند.
سرانجام پرونده الکترونیک سلامت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ