تاکید پوتین بر ژئواکونومی باید برای غرب بسیار نگران کننده‌تر از لفاظی‌های او در مورد استفاده از سلاح‌های هسته‌ای باشد. پوتین ظلم علیه چین را با ظلم اعمال شده علیه روس‌ها یکی می‌داند. او «قرون روس هراسی» را با قرن تحقیر چین برابر می‌داند. پوتین موضع ضد استعماری را بیان می‌کند و اتحاد جماهیر شوروی را به صراحت با فدراسیون روسیه برابر می‌داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور ترکیه با تاکید بر اقدام جمعی برای مقابله به اسلام‌هراسی کشورهای غربی، خواستار تلاش یکپارچه جهت جلوگیری از توهین به مقدسات مسلمانان شد.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: منطقه خلیج فارس و غرب آسیا یکی از حساس‌ترین مناطق جهان است. این منطقه طی سال‌های اخیر محل زورآزمایی آمریکایی‌ها نیز بوده که سعی داشتند خودشان را به عنوان حاکم مطلق، به جهان و منطقه تحمیل کنند. امروز نشانه‌های جدیدی از تغییر موازنه قدرت از غرب به شرق دیده می‌شود و باید تاکید کرد که آینده متعلق به منطقه ما و آسیاست.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز نشانه‌های جدیدی از تغییر موازنه قدرت از غرب به شرق دیده می‌شود و باید تاکید کرد که آینده متعلق به منطقه ما و آسیاست.
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که غرب با از دست دادن فرصت ازسرگیری توافق هسته‌ای با ایران، اشتباه بزرگی را مرتکب خواهد شد.
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که غرب باید با احترام با اعضای جامعه بین‌المللی رفتار کند.
امام جمعه زابل با تاکید بر اینکه مطالبه گری در حوزه حجاب در واقع مطالبه گری عمل به قانون است، گفت: در کنار این موضوع ما باید تجربه غرب و آنچه در غرب شکل گرفته را باید برای جوانان تبیین کنیم. امروز در غرب شاهد تک والدینی هستیم. امروز در غرب انسان به انسان کفایت نمی‌کند بلکه برای کار جنسی سراغ حیوان می‌روند.
نخست وزیر عراق ضمن استقبال از توافق ایران و عربستان و تأکید بر روابط خوب بین بغداد و تهران، گفت که ایران هرگز در امور داخلی عراق دخالت نمی کند و غرب باید شرایط عراق را درک کند.
نخست وزیر عراق ضمن استقبال از توافق ایران و عربستان و تأکید بر روابط خوب بین بغداد و تهران، گفت که ایران هرگز در امور داخلی عراق دخالت نمی کند و غرب باید شرایط عراق را درک کند.
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد باید در برابر تحرکات و اقدامات غرب رویکرد قاطعی در پیش گرفت.
نخست وزیر سوئد بر رویکرد غیر قانونی غرب برای تصاحب دارایی های خارجی روسیه به نفع اوکراین تاکید کرد.
رئیس جمهور فرانسه بار دیگر تاکید کرد که غرب و به ویژه ناتو باید نه تنها به کی‌یف بلکه به مسکو نیز تضامین امنیتی ارائه دهند.
غرب ایران را به ارائه صد‌ها پهپاد به روسیه متهم کرده و از سازمان ملل خواسته تا بررسی کند که آیا این عرضه پهپاد‌ها، نقض تعهدات ایران بوده است یا خیر. با این وجود، مذاکره کنندگان اتحادیه اروپا تاکید کرده‌اند که مهار برنامه هسته‌ای ایران باید جدا از سایر مسائل مرتبط از جمله تسلیح روسیه توسط ایران و یا نوع برخورد با معترضان آن کشور مورد بررسی قرار گیرد.
اسلامشهر- معاون اجرایی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مترو باید کردیدور انتقال جنوب و جنوب غرب استان تهران را پوشش دهد، گفت: مترو اسلامشهر در طرح نهایی تا بهارستان و رباط کریم ادامه می یابد.
نماینده تهران در مجلس گفت: مقام معظم رهبری و امام خمینی همیشه تاکید بر این داشته اند که نظام جمهوری اسلامی متعلق به مردم است. مسئولان باید با حضور در میان مردم اعتراض آنان را شنیده و به دنبال حل آن باشند.
فرمانده سپاه خراسان شمالی تاکید کرد: باید جهاد در فضای مجازی آغاز شود و دو قطبی ایجاد شده در کشور از بین رود چراکه دشمن به دنبال رو در رو قرار دادن مردم و قومیت ها است.
فیروز قاسم زاده با تاکید بر این که تمام کشور درگیر تنش آبی است، گفت: استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و استان‌های شمال غرب، باید مدیریت مصرف بیشتری داشته باشند.
صالحی با تاکید بر اینکه بانک‌ها برای خروج از زیاندهی باید از بنگاه‌داری فاصله بگیرند، گفت: «با توجه به اینکه بانک‌ها پایه درآمدی خود را بر بنگاهداری تنظیم کرده‌اند، ناخودآگاه تبدیل به یک عامل مخرب در اقتصاد می‌شوند، کار بانک بنگاه‌داری نیست، در غرب بانک‌ها این کار‌ها را نمی‌کنند. یعنی از این مسائل منع شده‌اند. آن‌ها با ارائه خدمات بانکی که به مشتریان، بنگاه‌ها و تجار و بازرگانان می‌دهد، از جمله ضمانت نامه‌های بانکی، ال سی و... درآمد کسب می‌کنند.»
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکایی‌ها گفتار و رفتارشان متناقض است؛ سه روز پیش پیامی از طرف آمریکایی‌ها دریافت کردیم و تاکید کردیم موارد اتهامی آژانس باید حل و فصل شود.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکایی‌ها گفتار و رفتارشان متناقض است؛ سه روز پیش پیامی از طرف آمریکایی‌ها دریافت کردیم و تاکید کردیم موارد اتهامی آژانس باید حل و فصل شود.
ولادیمیر پوتین در نشست شورای امنیت روسیه ضمن تأکید بر ضرورت حفظ اتحاد و انسجام برای مقابله با تحریم های غرب گفت که تحریم ها باید به فرصتی برای ارتقای فناوری های داخلی تبدیل شود.
وزیر امور خارجه روسیه تأکید کرد که نظر مخالف غرب درباره همه پرسی الحاق مناطق شرقی اوکراین به خاک روسیه اهمیتی ندارد ولی غربی ها باید واقعیت جدید را درک کنند.
کیسینجر گفت که نمی‌داند امکان صلح با رهبر روسیه وجود دارد یا خیر، اما تاکید کرد که غرب «باید به دنبال فرصتی برای تدابیری باشد که آزادی اوکراین را تضمین کند» و این کشور را بخشی از سیستم اروپایی نگه دارد.
برای چین این کاری برای بقاست. چین باید به فناوری و هوش تجاری دست یابد تا بتواند رشد اقتصادی خود را حفظ کند تا از بی ثباتی اجتماعی در داخل چین جلوگیری شود. شی بر نیاز به استفاده از ابزار‌های «نامتقارن» برای رسیدن به غرب از نظر فناوری تاکید کرده است.
نخست وزیر روسیه تاکید کرد که این کشور باید مراقب اقدامات غرب برای خارج کردن روسیه از بازارهای جهانی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ