مازنی نوشت: بسیاری از چهره‌ها که داعیه لیدری هم دارند در دام هشتگ‌ها گرفتار می‌شوند و با آن همراه می‌شوند و بالاخره حرفی می‌زنند که حرف این‌ها نیست، حرف آنهاست! به نظر می‌رسد همه ما باید از خودمان در این فضا مراقبت کنیم و تا از خبر یا مطلبی اطمینان حاصل نکردیم از پذیرش و به خصوص بازنشر آن خودداری کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته اعضای جامعه هتلداران کشور ۷۰ درصد از هتل‌های کشور استانداردسازی شده اند. مابقی نیز در چرخه استانداردسازی قرار دارند.
ضربان قلب فرد مورد آزمایش به طور قابل توجهی افزایش یافته و در دمای ۴۰ درجه سانتی گراد یک لیتر خون اضافی در دقیقه نسبت به دمای ۲۱ درجه سانتی گراد در بدن اش پمپاژ می‌شود. این فشار اضافی بر قلب دلیل افزایش مرگ و میر ناشی از حملات قلبی و سکته در هنگام افزایش دما است.
مهران غفوریان، مصطفی راغب، جواد خیابانی، امیرعلی اکبری، وحید شمسایی و منصوره مصطفی‌زاده ازجمله میهمانان مهلا بوده‌اند که صحبت‌های آن‌ها در این برنامه در روز‌های گذشته با واکنش‌های مختلفی در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها روبه‌رو بوده است. رجانیوز این برنامه را «مسجد ضرار» خواند که باید تخریب شود.
مژتبی‌ و ناصر همانقدر که در مستطیل سبز معجزه کردند، در زندگی شخصی محتاج معجزه بودند...
مجتبی محرمی و ناصر محمدخانی دو نفر از بهترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس هستند که پیراهن شماره ۸ هم می‌پوشیدند و هر دو حواشی و جنجال‌های زیادی هم داشتند.
معاون پژوهشی، فناوری و زیرساخت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی گفت: هسته‌های پژوهشی با رویکردهای شناختی در حوزه ورزش ایجاد می‌شود.
مدیرکل نظارت و ارزیابی گردشگری با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد هتل‌ها در چرخه ارزیابی قرار دارند، گفت: ۴۰ درصد هتل‌های ۴ و ۵ ستاره کشور تاکنون گواهی استاندارد گرفته اند.
رئال مادرید لالیگا را در سن مامس شروع خواهد کرد و در فصل پیش رو چند هفته کلیدی و تعیین کننده خواهد داشت.
ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی از راه‌اندازی ۱۵ هسته شناختی جدید در مراکز دانشگاهی سراسر کشور برای انجام فعالیت‌های پژوهشی، طراحی، تولید و ساخت ابزارهای شناختی خبر داد.
کارشناس فوتبال تاکید کرد که حساسیت چند هفته پایانی لیگ برتر در تاریخ این مسابقات کم سابقه است و نمی‌توان جایگاه تیم‌ها را پیش بینی کرد.
در ایام مختلف بازاریان و کسبه پرچم و یا چراغ نصب می‌کردند. این بازار مسقف به هشتی‌های زیبایی بود که متاسفانه به علت تخریب در این عکس نیست، اما نقاشی‌هایی از این بازار وجود دارد.
ستاره این روزهای پرسپولیس بدون شک مهدی ترابی است.
گفت وگوی اخیر عادل فردوسی پور با علیرضا جهانبخش بازتاب زیادی داشته است.
پذیرش بدن و شکل ظاهری با هشتگ‌هایی مانند «Bodypositivity» و «Bopo» و برای پررنگ‌تر شدن فرهنگ دوست داشتن خود، رواج یافته است.
رئیس جامعه هتلداران ایران از عدم استقبال مسافران نوروزی از هتل‌ها خبر داد و گفت: در هفته دوم عید با کاهش ۳۵ درصدی ضریب اشغال هتل‌ها رو به رو بودیم.
اصفهان- معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از تکمیل ظرفیت هتل‌های شهر تاریخی اصفهان تا ۲۹ اسفندماه خبر داد.
ویرجیل فن دایک، مدافع لیورپول، از پیروزی خارج از خانه تیمش برابر نیوکاسل ابراز خوشحالی کرد.
کیهان نوشت: مسئولین و منتقدانی که در تمجید از این سریال با یکدیگر رقابت داشتند یک‌بار دیگر کارکرد بریده‌های این سریال را با هشتگ‌های «زن زندگی آزادی» و «اعدام نکنید» در فضای مجازی باید بررسی کنند.
محققان از طریق تصویربرداری تشخیص دادند که حداقل دو تا از چهار رشته عصبی درون ماهیچه‌ای علاوه بر طول هر بازو به داخل بدن اختاپوس کشیده می‌شوند، جایی که دو بازوی مجاور را دور زده و با رشته‌های عصبی بازوی سوم ادغام می‌شوند. این الگو به این معنی است که همه بازو‌ها به طور سیستماتیک به هم متصل هستند.
کیهان نوشت: برای دفاع از امنیت کشور و مردم باید مماشات را کنار گذاشته و در فصل شکار کفتار‌ها هسته‌های آشوب را تارومار کرد.
تیم فوتبال گل‌گهر در دو هفته پیش رو باید دو دیدار سخت را مقابل ذوب‌آهن و سپس فولاد خوزستان برگزار کند.
تئوری‌های توطئه پیرامون مرگ و به خاک سپردن ایوانا ترامپ با توئیت‌ها و هشتگ‌های فعالان لیبرال در رسانه‌های اجتماعی تقویت شدند. هنگامی که پلیس فدرال (اف بی‌آی) برای بازیابی اسناد طبقه‌بندی شده به عمارت ترامپ در مارالاگو یورش برد هشتگ Resistance Twitter تلاش کرد تا ارتباطی میان مرگ ایوانا و مشکلات حقوقی ترامپ برقرار کند.
دومین روز تمرین تیم ملی زیر نظر كارلوس كی‌روش در شرایطی برگزار شد که یکی از فریم‌های جالب آن تقابل هشت‌های امسال و فصل گذشته پرسپوليس بود.
سازمان لیگ فوتسال زمان برگزاری دیدارهای شش هفته مسابقات لیگ برتر این رشته را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ