کارشناس فوتبال تاکید کرد که حساسیت چند هفته پایانی لیگ برتر در تاریخ این مسابقات کم سابقه است و نمی‌توان جایگاه تیم‌ها را پیش بینی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از این مبین نصری و مهدی جلوه از تیم ملی والیبال خط خواهد خورد.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر باتاکید بر اینکه تیمش در مسابقات قهرمانی جهان به هدف خود برای قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر نرسید، گفت که شاگردانش باید باهوش‌تر و با حوصله‌تر بازی کنند.
سرمربی تیم ملی و همکارانش به همراه سرپرست تیم بازی امید ایران برابر سوریه را تماشا کرد.
امام خمینی (ره) دارای خصوصیات روحی و رفتاری منحصر به فردی بودند اما در این بین حساسیت امام به برخی نکات بسیار بیشتر بود.
معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به لزوم برگزاری باشکوه جشن تکلیف دختران گفت: اگر جشن تکلیف درست طراحی می‌شد ما شاهد موضوعات امروز نبودیم.
رایج ترین داروهای تجویزی که افراد به آن حساسیت دارند پنی سیلین است اما آلرژی واقعی دارویی امری نادر است. هیچ راهی برای کسی اطمینان از حساسیت به یک دارو پیش از مصرف آن وجود ندارد. اگر پس از پس از آغاز مصرف یک داروی جدید علائم یا واکنشی را مشاهده کردید فورا به پزشک خود اطلاع دهید.
اصطلاح «فاویسم» برای نشان دادن واکنش شدیدی که در مصرف مواد غذایی متشکل از باقلا رخ می‌دهد، استفاده می‌شود. در عرض ۶ تا ۲۴ ساعت پس از مصرف باقلا، واکنش با رنگ پریدگی، یرقان و ادرار تیره ظاهر می‌شود.
پرسپولیس در حساس‌ترین بازی مرحله یک چهارم نهایی میزبان گل‌گهر سیرجان است.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: نسبت به بررسی پرونده‌ واحدهای تولیدی و صنعتی باید حساسیت ویژه‌ای لحاظ شود.
یکی از حساس‌ترین دربی‌های تاریخ پایتخت از لحظاتی قبل آغاز شده است.
حالا همه شبیه بهم شده‌اند؛ تب، آبریزش بینی، احساس خستگی، گلو درد و بی‌اشت‌هایی و … از نشانه‌هایی هستند که می‌توانند هر عنوانی را به دوش بکشند! شاید سرماخوردگی، شاید آنفلوآنزا، شاید کرونا و اصلا شاید حساسیت بهاری! با این اوصاف، نه شناخت شباهت‌ها که آگاه بودن به تفاوت‌های هرکدام از این بیماری‌ها است که به ما کمک می‌کند که راه درمان موثرتری را انتخاب کنیم.
حسین رجبی گفت: طی هفته‌های اخیر مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی استان‌ها موجب نگرانی خانواده‌ها شده و با توجه به دستورات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ریاست قوه قضاییه مبنی بر شناسایی و دستگیری مرتکبین؛ این موضوع با توجه به اهمیت و حساسیت به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.
یک فوق تخصص اطفال، کفت: بروز اگزمای پوستی یکی از علائم حساسیت به پروتئین گاوی است.
از دقایقی پیش بازی سپاهان و پرسپولیس آغاز شده و دو تیم مدعی فوتبال ایران برای صعود به یک چهارم نهایی جام حذفی می‌جنگند.
جوشاندن بادام زمینی ممکن است روشی مطمئن و موثر برای حل مشکل حساسیت کودکان به بادام زمینی باشد.
مدافع میانی تازه از بند مصدومیت رها شده استقلال پس از پیروزی پراهمیت برابر مس کرمان به نمایندگی از مجموعه تیم درباره موضوعات مختلف صحبت کرد.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: شیوه‌های جدید دشمن در جنگ ترکیبی و هیبریدی دلایلی است که ما بدانیم حساسیت خدمت رسانی انتظامی چند صد برابر شده است.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت:شیوه‌های جدید دشمن در جنگ ترکیبی و هیبریدی دلایلی است که ما بدانیم حساسیت خدمت انتظامی چند صددان شده است.
ریچارد اسپرینگمن نائب رییس شرکت «هولتک اینترنشنال» می‌گوید: انگلیس درنقطه حساسی قرار دارد تا از بحران انرژی گذر کند. برای اطمینان از امنیت انرژی پاک در ۱۰ سال آینده، به طرح‌های نیروگاه هسته‌ای متعدد و مکمل بر اساس فناوری راکتور آب تحت فشار نیاز دارد. این فناوری تایید شده است.
وزارت خارجه چین اعلام کرد که مذاکرات کنونی درخصوص پرونده هسته‌ای ایران به مرحله حساسی رسیده است. این وزارت تاکید کرد که تمام طرف‌های موجود در توافق هسته‌ای باید به گفتگو و مذاکره پایبند باشند.
کمیته انضباطی از حضور ناظران خود در یک دیدار از رقابتهای سوپر جام و یک دیدار از بازیهای معوقه لیگ در هفته پنجم خبر داد.
یکی از نکات جالب توجه تمرینات تیم ملی حساسیت ویژه کی‌روش بر روی خط دروازه است.
رقابت بین حسن یزدانی و دیوید تیلور از آمریکا در وزن ۸۶ کیلوگرم و همچنین کامران قاسمپور و جی‌دن کاکس از آمریکا در وزن ۹۲ کیلوگرم برای کسب عنوان قهرمانی جهان، از حساسیت بالایی برخوردار است.
طی دو سال گذشته به نظر می‌رسد اتاق فکرهای حامی عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، مرحله جدیدی را به‌منظور حساسیت‌زدایی میان افکار عمومی در خصوص این رژیم، آغاز نموده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ