ویرجیل فن دایک، مدافع لیورپول، از پیروزی خارج از خانه تیمش برابر نیوکاسل ابراز خوشحالی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا بیرانوند سخت در تلاش است تا هرطور شده خودش را به شروع لیگ برساند و دروازه‌بان قرمز‌ها در هفته‌های ابتدایی باشد
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد نقل و انتقالات تابستانی این باشگاه گفت: قرعه سخت پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی به سود این تیم خواهد بود!
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد نقل و انتقالات تابستانی این باشگاه گفت: قرعه سخت پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی به سود این تیم خواهد بود!
شبکه ESPN مدعی شد باشگاه عربستانی النصر برای راضی کردن برناردو سیلوا برای منتقل شدن به این باشگاه به او پیشنهاد دستمزدی نجومی داده است.
اعضای کمیسیون ورزشکاران پس از ماه‌ها رکورد و انفعال بالاخره طی هفته‌های آینده تشکیل جلسه خواهند داد تا نمایندگان خود را برای حضور در مجمع آتی کمیته ملی المپیک مشخص کنند.
ماسیمیلیانو آلگری در آستانه دیدار یوونتوس با میلان گفت، تیمش هنوز به کسب سهمیه اروپایی امیدوار است، اما هفته‌ای که گذشت را پر از تلخی و خشم خواند.
بخش خصوصی صنعت خودرو ایران در هفته‌ای که گذشت تحت تاثیر تصمیم شورای رقابت در تعیین نرخ دستوری برای محصولات تولیدی خودروسازان خصوصی، روزهای سختی را سپری کرد اما خوشبختانه در آخرین ساعات آدینه‌ای که گذشت، شورای رقابت با تجدیدنظر در این تصمیم نشان داد که کفه عقلانیت در تصمیم‌گیری براساس نظام هزینه و قیمت بر تصمیم‌های لحظه‌ای سنگینی می‌کند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است این تیم در هفته‌های پیش رو کار ساده‌ای برابر تیم‌های قعر جدولی نخواهد داشت.
اللهیار صیادمنش مهاجم ۲۱ ساله تیم ملی ایران و باشگاه هال سیتی انگلیس پس از پشت سر گذاشتن دو مصدومیت سنگین و طولانی مدت در این فصل، در هفته‌های گذشته برای سیتی به میدان رفت.
اختلاف امتیازی 5 با جدی‌ترین مدعی سقوط شاید حاشیه امنیت مناسبی برای مس کرمان محسوب شود، اما این تیم طی هفته‌های باقیمانده جدال‌های سختی پیش رو خواهد داشت.
فولادی‌ها در دو بازی اخیر خود موفق به کسب ۴ امتیاز شده‌اند و به استقبال دو دیدار سخت آینده خود می‌روند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه عملکرد استقلال در هفته‌های اخیر انتظارات را بالا برده است، گفت: سپاهانی‌ها از نتایج پرسپولیس دچار غرور شدند و فکر می‌کردند به راحتی این تیم را شکست می‌دهند.
بازی های خارج از خانه تیم فوتبال پرسپولیس در هفته‌های پیش رو می‌تواند تکلیف این تیم را برای جایگاه فصل جاری لیگ برتر و جام حذفی روشن کند.
درصورتی که قرار باشد برای این هفته‌های فوتبال ایران یک چهره برتر انتخاب کنیم، کج‌سلیقگی نیست اگر سراغ ژوزه مورایس برویم.
آرمین سهرابیان هم برخلاف هفته‌های گذشته که عملکرد بسیار خوبی ارائه می‌کرد، روز بسیار سختی را در ورزشگاه نقش جهان سپری کرد.
کاهش سرعت اینترنت در هفته‌ها و ماه‌های اخیر نه تنها ضرر‌های هنگفتی به کسب‌وکارها، به خصوص کسب‌وکار‌های خدماتی وارد آورده‌است بلکه تمام اقشار جامعه را به سختی انداخته‌است و زندگی روزمره آن‌ها را از ریل خارج کرده‌است.
مهران گلزاری پس از پشت سر گذاشتن مصدومیتی چند هفته‌ای سرانجام بار دیگر فرصت حضور در ترکیب تیم شهر زادگاهش را پیدا کرد.
داوید اوسپینا در جریان دیدار برابر الشباب، با مصدومیت شدید در رفتگی شانه مواجه شد.
اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال سیتی به دلیل آسیب دیدگی ۶ هفته از میادین دور خواهد بود.
فولاد روزهای خوبی را در لیگ برتر طی هفته‌های گذشته دنبال نکرده اما حسین کعبی ترجیح می‌دهد در شرایط فعلی در خصوص شرایط این تیم به صحبت نپردازد.
فولاد روزهای خوبی را در لیگ برتر طی هفته‌های گذشته دنبال نکرده اما حسین کعبی ترجیح می‌دهد در شرایط فعلی در خصوص شرایط این تیم به صحبت نپردازد.
تیم فوتبال گل‌گهر در دو هفته پیش رو باید دو دیدار سخت را مقابل ذوب‌آهن و سپس فولاد خوزستان برگزار کند.
گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) طی هفته‌های گذشته دست به عملیات‌های بی‌شماری زده و ضربات سختی به صهیونیست‌ها وارد کرده و اکنون به کابوسی حقیقی برای اشغالگران صهیونیست تبدیل شده است.
نساجی مازندران بعد از ناکامی طی هفته‌های اخیر در کسب نتیجه که با ادعای مشکلات داوری همراه بوده، امروز در دیداری حساس مقابل مس در قائمشهر به میدان خواهد رفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ