دومین روز تمرین تیم ملی زیر نظر كارلوس كی‌روش در شرایطی برگزار شد که یکی از فریم‌های جالب آن تقابل هشت‌های امسال و فصل گذشته پرسپوليس بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهران غفوریان، مصطفی راغب، جواد خیابانی، امیرعلی اکبری، وحید شمسایی و منصوره مصطفی‌زاده ازجمله میهمانان مهلا بوده‌اند که صحبت‌های آن‌ها در این برنامه در روز‌های گذشته با واکنش‌های مختلفی در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها روبه‌رو بوده است. رجانیوز این برنامه را «مسجد ضرار» خواند که باید تخریب شود.
مژتبی‌ و ناصر همانقدر که در مستطیل سبز معجزه کردند، در زندگی شخصی محتاج معجزه بودند...
مجتبی محرمی و ناصر محمدخانی دو نفر از بهترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس هستند که پیراهن شماره ۸ هم می‌پوشیدند و هر دو حواشی و جنجال‌های زیادی هم داشتند.
در ایام مختلف بازاریان و کسبه پرچم و یا چراغ نصب می‌کردند. این بازار مسقف به هشتی‌های زیبایی بود که متاسفانه به علت تخریب در این عکس نیست، اما نقاشی‌هایی از این بازار وجود دارد.
گفت وگوی اخیر عادل فردوسی پور با علیرضا جهانبخش بازتاب زیادی داشته است.
حامد لک علی‌رغم شکست تیمش در اراک مقابل آلومینیوم با یک حرکت ویژه سوژه این بازی لقب گرفت.
کیهان نوشت: مسئولین و منتقدانی که در تمجید از این سریال با یکدیگر رقابت داشتند یک‌بار دیگر کارکرد بریده‌های این سریال را با هشتگ‌های «زن زندگی آزادی» و «اعدام نکنید» در فضای مجازی باید بررسی کنند.
محققان از طریق تصویربرداری تشخیص دادند که حداقل دو تا از چهار رشته عصبی درون ماهیچه‌ای علاوه بر طول هر بازو به داخل بدن اختاپوس کشیده می‌شوند، جایی که دو بازوی مجاور را دور زده و با رشته‌های عصبی بازوی سوم ادغام می‌شوند. این الگو به این معنی است که همه بازو‌ها به طور سیستماتیک به هم متصل هستند.
مازنی نوشت: بسیاری از چهره‌ها که داعیه لیدری هم دارند در دام هشتگ‌ها گرفتار می‌شوند و با آن همراه می‌شوند و بالاخره حرفی می‌زنند که حرف این‌ها نیست، حرف آنهاست! به نظر می‌رسد همه ما باید از خودمان در این فضا مراقبت کنیم و تا از خبر یا مطلبی اطمینان حاصل نکردیم از پذیرش و به خصوص بازنشر آن خودداری کنیم.
تئوری‌های توطئه پیرامون مرگ و به خاک سپردن ایوانا ترامپ با توئیت‌ها و هشتگ‌های فعالان لیبرال در رسانه‌های اجتماعی تقویت شدند. هنگامی که پلیس فدرال (اف بی‌آی) برای بازیابی اسناد طبقه‌بندی شده به عمارت ترامپ در مارالاگو یورش برد هشتگ Resistance Twitter تلاش کرد تا ارتباطی میان مرگ ایوانا و مشکلات حقوقی ترامپ برقرار کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ