رئیس جامعه هتلداران ایران از عدم استقبال مسافران نوروزی از هتل‌ها خبر داد و گفت: در هفته دوم عید با کاهش ۳۵ درصدی ضریب اشغال هتل‌ها رو به رو بودیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از تغییر ساعت تحویل اتاق هتل‌ها و مراکز اقامتی مشهد به بعد از نماز ظهر خبر داد.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان از ارائه تخفیفات ۱۰ تا ۲۰ درصدی اقامتگاه‌های بوم‌گردی و هتل‌های استان به مسافران و گردشگران در دهه امامت و ولایت خبر داد.
مسئول اسکان زائرین ایرانی حج تمتع ۱۴۰۲ در مدینه منوره از افزایش سرانه فضای اقامتی زائران ایرانی در هتل های شهر پیامبر خبر داد.
زائران ایرانی شهر پیامبر، دعای روحبخش کمیل را در جوار بارگاه رسول گرامی اسلام (ص) زمزمه کردند و در مظلومیت ائمه بقیع(علیهم السلام) اشک ریختند.
یک میلیون و ۴۳۱ هزار و ۷۰۰ نفر تا ظهر چهارشنبه نهم فروردین ۱۴۰۲ در مراکز اسکان فرهنگیان اقامت داشته‌اند.
رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور گفت: اولویت اسکان باید به مراکز اقامت رسمی اختصاص داده شود و بعد از تکمیل ظرفیت آن‌ها، به مراکز اقامت غیررسمی فرصت داده شود.
بر اساس اطلاعات وزارت آموزش و پرورش، ۲۳۵ هزار و ۹۲۴ خانوار فرهنگی از مراکز اسکان فرهنگیان استفاده کرده اند.
مشهد ـ رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: از آنجایی که در آبان ماه نرخ هتل‌ها افزایش پیدا کرده بود، در نتیجه واحدهای اقامتی در نوروز طبق تعرفه گذشته ارائه خدمت خواهند کرد.
ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا همچنان در اختیار دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خواهد بود.
پس از کاهش و حذف برخی از محدودیت‌های کرونایی در چین، سفر و کسب و کار هتل‌های حیوانات در این کشور رونق گرفته است.
امیرکلالی عنوان کرد: در حال حاضر ضریب اشغال واحد‌های اقامتی بسیار پایین است و با مدیریت جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی مسافران به دیگر هتل‌ها منتقل و برخی از مراکز اقامتی نیز تعطیل شدند تا مصرف گاز کاهش یابد.
درحالی که سالهاست نیروی انتظامی اعلام کرده مراکز اقامتی مسافران بدون مدرک شناسایی به خصوص بانوان را پذیرش کرده و بلافاصله اداره اماکن را مطلع کنند اما همچنان برخی، از این ضوابط آگاهی ندارند.
در میان ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سه تیم آلمان، بلژیک و عربستان سعودی کمپ‌های متفاوتی را برای مدت زمان اقامت‌شان در قطر انتخاب کرده‌اند.
در میان ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سه تیم آلمان، بلژیک و عربستان سعودی کمپ‌های متفاوتی را برای مدت زمان اقامت‌شان در قطر انتخاب کرده‌اند.
فدراسیون فوتبال قطر برای کنترل اعتراض‌ها در ورزشگاه‌ها ترفند عجیبی را پیش گرفته که چنین موضوعی حداقل برای اولین‌بار در تاریخ جام‌جهانی دیده می‌شود. فدراسیون فوتبال قطر به ۵۰ هوادار فوتبال هلند هزینه اقامت در یکی از بهترین هتل‌های قطر با امکانات کامل را تقبل کرده و در ازای آن از این افراد خواسته تا افرادی را که شعار سیاسی علیه این کشور می‌دهند، به مقامات مسئول معرفی کنند! «جاسوسی روی سکو‌های ورزشگاه‌های قطر» امری است که به احتمال فراوان باعث شعله‌ور شدن اعتراضات سازمان‌های حقوق‌بشر خواهد شد.
تیم ملی قرار است در دوحه در هتلی اقامت کند که محل اسکان خبرنگاران و تصویربرداران شبکه‌های فارسی زبان آن سوی آب است
سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی که به همراه هیات 30 نفره بتازگی سفری به کرمان داشتند، یک شب را در ساختمان‌های ویلایی پروژه هتل و مجتمع گردشگری بافت وابسته به گروه مالی گردشگری اقامت کردند.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت:در جلسه اخیر شورای اقتصاد درخواست وزارت میراث فرهنگی برای تمدید معافیت مالیاتی هتل‌ها مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری به تصویب رسید.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت:در جلسه اخیر شورای اقتصاد درخواست وزارت میراث فرهنگی برای تمدید معافیت مالیاتی هتل‌ها مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری به تصویب رسید.
معاون گردشگری استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه بالغ بر ۹۰ درصد ظرفیت کلیه واحد‌های اقامتی اعم از زائرسراها، هتل‌ها، مهمان‌پذیر‌ها و ... همگی تکمیل شده است و مشاهدات و گزارش‌ها حاکی از حرکت ضریب اشغال تا ۱۰۰ درصد دارد، گفت: با وجود رو به تکمیل بودن فضای واحد‌های رسمی اقامتی، مطابق تدابیر اتخاذ شده امکان اسکان زائران در واحد‌های اقامتی اضطراری وجود دارد.
رئیس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: متخصصان و کارآفرینان غیرایرانی که شرایط نخبگی دارند از امتیازات شهروندی برخوردار می شوند.
سازمان امور مالیاتی از محاسبه نرخ مالیات صفر درآمد بیمارستان ها، هتل ها و مراکز اقامتی و تفریحی تا ۵ سال از زمان صدور پروانه بر اساس قانون مالیات های مستقیم خبر داد.
ورزشکاران اعزامی در دهکده بازی‌ها مستقر هستند و طبق قاعده باید حدادی هم در جایی که سایر اعضای تیم و همچنین کاروان ایران حضور دارند، اقامت کند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۲۶۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۶۴ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ