مهران غفوریان، مصطفی راغب، جواد خیابانی، امیرعلی اکبری، وحید شمسایی و منصوره مصطفی‌زاده ازجمله میهمانان مهلا بوده‌اند که صحبت‌های آن‌ها در این برنامه در روز‌های گذشته با واکنش‌های مختلفی در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها روبه‌رو بوده است. رجانیوز این برنامه را «مسجد ضرار» خواند که باید تخریب شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ضربان قلب فرد مورد آزمایش به طور قابل توجهی افزایش یافته و در دمای ۴۰ درجه سانتی گراد یک لیتر خون اضافی در دقیقه نسبت به دمای ۲۱ درجه سانتی گراد در بدن اش پمپاژ می‌شود. این فشار اضافی بر قلب دلیل افزایش مرگ و میر ناشی از حملات قلبی و سکته در هنگام افزایش دما است.
مژتبی‌ و ناصر همانقدر که در مستطیل سبز معجزه کردند، در زندگی شخصی محتاج معجزه بودند...
مجتبی محرمی و ناصر محمدخانی دو نفر از بهترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس هستند که پیراهن شماره ۸ هم می‌پوشیدند و هر دو حواشی و جنجال‌های زیادی هم داشتند.
حسین حسینی پس از تمدید قرارداد به صورت کلی درباره دلایلی صحبت کرد که تمرکز او را در هفته‌های پایانی لیگ بیست و دوم به هم زده است.
«انتخابات تناسبی» در هفته‌های اخیر در فضای رسانه‌ای و سیاسی کشور پرتکرار شده و آنطور که از سخنان مسئولان بر می‌آید، در صورت تصویب نهایی مصوبه مجلس، در انتخابات اسفندماه امسال شاهد برگزاری این نوع انتخابات جدید در تهران خواهیم بود.
در ایام مختلف بازاریان و کسبه پرچم و یا چراغ نصب می‌کردند. این بازار مسقف به هشتی‌های زیبایی بود که متاسفانه به علت تخریب در این عکس نیست، اما نقاشی‌هایی از این بازار وجود دارد.
مدافع آلومینیوم می‌گوید اگر حمایت بیشتری از آن‌ها صورت بگیرد، می‌توانند در هفته‌های آینده نتایج بهتری کسب کنند.
گفت وگوی اخیر عادل فردوسی پور با علیرضا جهانبخش بازتاب زیادی داشته است.
پذیرش بدن و شکل ظاهری با هشتگ‌هایی مانند «Bodypositivity» و «Bopo» و برای پررنگ‌تر شدن فرهنگ دوست داشتن خود، رواج یافته است.
حسین رجبی گفت: طی هفته‌های اخیر مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی استان‌ها موجب نگرانی خانواده‌ها شده و با توجه به دستورات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ریاست قوه قضاییه مبنی بر شناسایی و دستگیری مرتکبین؛ این موضوع با توجه به اهمیت و حساسیت به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.
میزان نوشت: فردی که رسانه‌های ضد انقلاب در هفته‌های گذشته با انتشار تصاویر و فایل صوتی منتسب به او مدعی شده بودند در آستانه اعدام قرار داد و بر اثر شکنجه به کما رفته است، در جنوب کشور و حین فرار از مرز‌های آبی دستگیر شد.
میزان نوشت: فردی که رسانه‌های ضد انقلاب در هفته‌های گذشته با انتشار تصاویر و فایل صوتی منتسب به او مدعی شده بودند در آستانه اعدام قرار داد و بر اثر شکنجه به کما رفته است، در جنوب کشور و حین فرار از مرز‌های آبی دستگیر شد.
رضوی رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: با هماهنگی معاون زیارت استانداری و فرماندار مشهد اقدامات انجام شده تا هتل‌هایی را که درصد اشغال پایینی دارند به صورت موقت و برای چند روز تعطیل کنیم.
کیهان نوشت: مسئولین و منتقدانی که در تمجید از این سریال با یکدیگر رقابت داشتند یک‌بار دیگر کارکرد بریده‌های این سریال را با هشتگ‌های «زن زندگی آزادی» و «اعدام نکنید» در فضای مجازی باید بررسی کنند.
مازنی نوشت: بسیاری از چهره‌ها که داعیه لیدری هم دارند در دام هشتگ‌ها گرفتار می‌شوند و با آن همراه می‌شوند و بالاخره حرفی می‌زنند که حرف این‌ها نیست، حرف آنهاست! به نظر می‌رسد همه ما باید از خودمان در این فضا مراقبت کنیم و تا از خبر یا مطلبی اطمینان حاصل نکردیم از پذیرش و به خصوص بازنشر آن خودداری کنیم.
طبق این گزارش اختلال ارتباطات بین شهری در ساعاتی از روز دیده شده است. به طور دقیق اختلال ارتباطات بین استانی در هفته‌های گذشته به شکل تقریبی از بازه زمانی ۸ صبح تا ۱۱ و در ساعت ۵ تا ۷ بعد از ظهر به صورت مکرر اتفاق افتاده است.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تکمیل زیرساخت‌ها و لوازم فنی اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی خبر داد و گفت: این طرح، هفته‌های آینده در استان هرمزگان به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد.
نقطه یا محور مشترک خبرسازان این هفته همانند هفته‌های گذشته به صورت مستقیم یا غیرمستقیم با ناآرامی‌های کشور طی بیش از ۵۰ روز گذشته در ارتباط بوده است... در این بین، باس آخوندی، استاد دانشگاه مطالعات جهان وزیر راه و شهرسازی سابق کشور در دولت‌های هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی، در گفت‌وگوی با روزنامه اعتماد، دیدگاه خود را در ارتباط با مسائل اخیر کشور مطرح کرد. مهم‌ترین بخش گفته‌های آخوندی در ارتباط با خبر جنجالی و عجیب مصاحبه چینی‌ها با رضا پهلوی بود
شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ تهران با اشاره به آمار تازه‌ای از پرونده‌های ساخت‌وساز غیرمجاز در روز‌ها و هفته‌های اخیر می‌گوید: با وجود تلاش‌های شهرداری و مقابله‌هایی که صورت گرفته، باز هم سودجویان در دو هفته گذشته از فرصت سوء استفاده کردند و یک‌باره بیش از ۵۰۰ تا ۶۰۰ ملک ساختند. بیشتر این‌ها هم مالک نیستند و اکثرا افرادی هستند که روی زمین‌های مردم ساختمان می‌سازند.
شاخص بورس در جریان معاملات دیروز با کاهش بیش از ۱۰ هزار واحدی همراه شد و با کاهش ۰.۸۴ درصدی به محدوده ۱.۲۶۷ نزول کرد. در صورتی که امروز هم شاخص کل به روند نزولی خود ادامه دهد احتمالا شاهد یکی از بدترین هفته‌های بورسی طی یک سال گذشته خواهیم بود. آیا امروز هم شاهد ریزش سنگین شاخص‌های بورس خواهیم بود؟
یکی از سوژه‌هایی که در بین اعتراضات هفته‌های گذشته توانست در صدر اخبار قرار بگیرد خرابکاری نفوذها در سازمان صدا و سیما بود. بعد از پخش مکرر «فیلم‌های آلوده» باعث شد که نهایتا مسئولان این سازمان حضور خرابکار در این سازمان را به صورت شفاف تایید کنند. آنچه تاکنون مشخص شده است خرابکاری اخیر در حوزه‌های فناوری سازمان رخ داده است.
مطهری در تمرینات هفته‌های اخیری از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار داشته تا جایی که ساپینتو به این بازیکن اعلام کرده در صورت نیاز از او برای بازی روز شنبه استفاده خواهد کرد.
تئوری‌های توطئه پیرامون مرگ و به خاک سپردن ایوانا ترامپ با توئیت‌ها و هشتگ‌های فعالان لیبرال در رسانه‌های اجتماعی تقویت شدند. هنگامی که پلیس فدرال (اف بی‌آی) برای بازیابی اسناد طبقه‌بندی شده به عمارت ترامپ در مارالاگو یورش برد هشتگ Resistance Twitter تلاش کرد تا ارتباطی میان مرگ ایوانا و مشکلات حقوقی ترامپ برقرار کند.
دومین روز تمرین تیم ملی زیر نظر كارلوس كی‌روش در شرایطی برگزار شد که یکی از فریم‌های جالب آن تقابل هشت‌های امسال و فصل گذشته پرسپوليس بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ