هم‌باشگاهی سابق مسی در بارسلونا بعد از درخشش او در نیمه نهایی جام جهانی، یک استوری جالب منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مطالعات نشان می‌دهند که قهوه ممکن است معده شما را تحریک کند و زمان لازم برای تولید غذا از طریق سیستم گوارش تان را تغییر می‌دهد. با این وجود، فنجان قهوه صبح شما همچنین می‌تواند با دارو‌هایی که ممکن است مصرف می‌کنید تداخل داشته باشد و سرعت جذب آن را نیز در جریان خون تغییر دهد.
جمهوری اسلامی نوشت: نتیجه بسیار مهمی که از شورش یک روزه واگنر می‌توان گرفت اینست که جنگ اوکراین و این شورش یک روزه، پوتین را از جایگاه رئیس جمهور یک کشور قدرتمند آنگونه که وانمود می‌شد به یک رئیس جمهور ناتوان که نه موفقیتی در جنگ اوکراین به دست آورده و نه در داخل کشور تکیه‌گاهی دارد تبدیل کرده است.
متخصصان می‌گویند: خوردن دیروقت غذا از سه نظر یعنی تعداد کالری‌هایی که می‌سوزانیم، سطح گرسنگی ما و همینطور روش ذخیره‌سازی چربی در بدن‌مان بر تنظیم وزن تاثیر می‌گذارد.آزمایش‌ها همچنین نشان دادند تغییر ساعات صرف غذا (به سبک گروه دوم) سبب شد تا ژن بافت چربی که بر نحوه ذخیره چربی بدن تاثیر می‌گذارد، فرآیند چربی‌زایی را افزایش دهد و از سوی دیگر از شدت فرآیند تجزیه چربی بکاهد.
دانیال اسماعیلی‌فر می‌گوید استارت قهرمانی پرسپولیس از اولین تمرین این تیم در سال جدید خورده است.
عادل غلامی به کناره گیری هراز آمل از لیگ برتر والیبال واکنش نشان داد.
سرمربی استقلال پس از نیم‌فصل به انتقال جنجالی مدافع تیمش به سپاهان واکنش نشان داد.
بهزاد درباره انگیزه‌اش به کارآگاهان گفت: من هرگز انگیزه‌ای برای قتل نداشتم دعوای من با شروین و ۲ نفر دیگر به نام آرش و فرید صرفاً به خاطر نشان دادن قدرت خودمان بود. نمی‌دانم چه شد که الکی به جان هم افتادیم. من ناخواسته با چاقویی که داشتم ضربه‌ای به او زدم. خودم هم زخمی شده بودم و وقتی دیدم او روی زمین افتاد و پلیس به معرکه رسیده است از ترس پا به فرار گذاشتم.
ایران کمی بیش از سه سال پس از دستگیری اکبری هویت جاسوس را اعلام کرد. اکبری بدون اطلاع و حضور نزدیکانش در بهشت زهرا به خاک سپرده شد. خانواده‌اش گفتند که مقامات تنها فیلمی از شستن جسد و و کفن کردن آن طبق آداب اسلامی به آن‌ها نشان دادند. مریم صمدی، همسر اکبری گفته هرگز تصورش را نمی‌کردیم، من هم مسائل سیاسی پشت پرده آن را درک نمی‌کنم».
روزی که مهدی طارمی با پیراهن پرسپولیس به یکی از نمایندگان عربستان گل زد و آن شادی گل خاص را نشان داد، هرگز فکر نمی‌کرد چند سال بعد که در اروپا بازی می‌کند از الهلال عربستان پیشنهاد اغواکننده‌ای دریافت کند.
باشگاه هراز آمل هم به اتفاقات عجیب نیمه نهایی لیگ برتر والیبال واکنش نشان داد.
یورگن کلوپ از انگیزه‌های بالای تیمش برای دیدار برابر منچستریونایتد حرف زد و گفت که نشان خواهند داد که بازی برابر لیورپول همچنان سخت و دشوار است.
پوریا حسین خانزاده، ستاره جوان هراز آمل به مقایسه شدنش با میلاد عبادی پور واکنش نشان داد.
حسین دهباشی فعال رسانه ای به توییت نماینده اصفهان در مجلس درباره تنگه هرمز واکنش نشان داد
عرفان جلالی نژاد، بازیکن هراز به حواشی به وجود آمده در رابطه با او و بهروز عطایی واکنش نشان داد.
دله آلی، ستاره انگلیسی بشیکتاش، که از سوی هواداران این تیم هو شده بود به این ماجرا واکنش نشان داد و گفت فوتبال زندگی‌اش را نجات داده و او هرگز تسلیم نخواهد شد.
بهروز عطایی، سرمربی هراز آمل به تعطیلی ناگهانی لیگ برار والیبال واکنش نشان داد.
کریم بنزما در صفحه اینستاگرام خود به غیبت در جام جهانی واکنش نشان داد.
وین رونی، اسطوره منچستریونایتد، به مصاحبه جنجالی رونالدو واکنش نشان داد و گفت که هرگز از او انتقاد نکرده است.
واقعیت امر این است که تیم ملی در جدال با نیکاراگوئه نمایش جذابی نداشت و با وجود برتری در تملک توپ، به‌ویژه در نیمه نخست، از خلق موقعیت‌های متعدد هم عاجز نشان داد. این موضوع باعث شده بسیاری با اشاره به تفکرات فوتبالی کی‌روش که مبتنی بر کار‌های دفاعی است از این مرد پرتغالی ایراد بگیرند که او هرگز عوض نمی‌شود و حتی در بازی با ضعیف‌ترین رقبا هم به فکر نباختن است
دیه‌گو سیمئونه بالاخره به شایعات انتقال کریستیانو رونالدو به اتلتیکو در تابستان واکنش نشان داد و گفت که هرگز نه با او مذاکره کرده بود و نه علاقه‌ای به خرید او داشت.
دیه‌گو سیمئونه بالاخره به شایعات انتقال کریستیانو رونالدو به اتلتیکو در تابستان واکنش نشان داد و گفت که هرگز نه با او مذاکره کرده بود و نه علاقه‌ای به خرید او داشت.
گفته می‌شد ادو یکی از همکاران کی‌روش در جام جهانی ۲۰۱۴ خواهد بود که هرگز این اتفاق رخ نداد. با این حال ارتباط طرفین همچنان حفظ شده و کارلوس کی‌روش هم همیشه نشان داده در حمایت از بازیکنان تیم ملی سنگ تمام می‌گذارد و هر جا که نیاز باشد، از آن‌ها به نیکی یاد می‌کند. شاید این بار هم مسئولان آرسنال برای قطعی کردن انتقال طارمی، سراغی از او گرفته باشند. بخصوص که دوست صمیمی کی‌روش، مدیر ورزشی آرسنال است و همه‌کاره این انتقال جذاب، بزرگ و رؤیایی.
سرپرست پرسپولیس به شایعات اخیر در خصوص استوری‌اش واکنش نشان داد.
افشین پیروانی به ادعای حضور در رختکن داوران واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ