وین رونی، اسطوره منچستریونایتد، به مصاحبه جنجالی رونالدو واکنش نشان داد و گفت که هرگز از او انتقاد نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سکوت یورگن کلوپ درباره شایعات مربوط به انتقال کیلیان امباپه به لیورپول شکست و او به نوعی این شایعات را مسخره کرد.
هیات نظارت بر رفتار نمایندگان حق ممنوعیت نماینده از نطق و در واقع تعلیق اصل ۸۴ قانون اساسی را از کجا آورده است؟ این نکته بسیار بدیهی بر رییس مجلس و هیات رییسه و مشاوران حقوقی مجلس مکتوم مانده است که بازداشتن نماینده از نطق خلاف نص صریح قانون اساسی است؟! از سویی مجلس حق تفسیر قانون اساسی را ندارد، نمی‌توانند بگویند تفسیر ما از اصل ۸۴ قانون اساسی، ممنوعیت از نطق نماینده است.
کاری که با آقای میرسلیم در حال عبادت و زیارت شده با هیچ منطقی قابل توجیه نیست، جز با همان منطق توجیه هدف با وسیله نامشروع! البته اگر فرض ما درست باشد که هدف مشروع و مقدس است. به واقع ما با کدام متر اندازه‌گیری می‌کنیم که در ابراز مخالفت با افراد از هر وسیله‌ای استفاده می‌کنیم؟ نقد باید منصفانه باشد و البته در صورت لزوم گزنده، اما کاری که در جامعه مدعی دیانت و اخلاق ما جریان دارد نه با مفهوم نقد سازگار است و نه با معنی انصاف!
باشگاه مس رفسنجان از عملکرد داوری بازی این تیم مقابل سپاهان در لیگ برتر فوتبال انتقاد کرد.
آذری جهرمی در کانال تلگرامی خود نوشت: این روزها که شبکه‌های اجتماعی مسدود و محدودیتهای شدیدی بر اینترنت وضع شده است و کسب و کار و زندگی مردم مختل شده است؛ گسترده‌ترین اقدام ضدامنیتی علیه کودکان عزیز ایران زمین و در مدارس رخ داده است و مشخص نیست صاحبان آن نظریات مشعشع کجا هستند.
سرمربی اسپانیایی تراکتور نسبت به حکم کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت هادی محمدی انتقاد کرد.
عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت مجلس گفت: گله‌مندی و انتقاد رئیس جمهور از وزیر ارتباطات در خصوص مشکلات و کندی اینترنت، نوعی فرار به جلو محسوب می‌شود، زیرا این اتفاقات و محدودیت‌های چند ماه اخیر به استناد مصوبات شورایی رخ داد که رئیس جمهور در راس آن قرار دارد و در چنین شرایطی که خود ایشان منتقد هستند، ما باید وضعیت اینترنت را از کجا پیگیری کنیم؟
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس پس از تساوی در دربی، مسبت به صحبت‌های درباره پاداش بازیکنان تیم ملی مطرح می‌شود، انتقاد کرد.
کارشناسان شبکه تلویزیونی ARD آلمان بعد از شروع دیدار تیم ملی این کشور مقابل کاستاریکا از ترکیب انتخاب شده توسط هانسی فلیک برای این بازی به شدت انتقاد کردند.
گروهی از تماشاچیان قطری در بازی امشب آلمان و اسپانیا به حرکت چند روز پیش بازیکنان آلمان در اعتراض به میزبانی قطر واکنش نشان داده و به بهانه مسوت اوزیل به آلمان اعتراض کردند.
نمایندگان در نشست امروز در یکی از مهم‌ترین مصوبات خود، با طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی موافقت و بر بیمه شدن همه کارگران ساختمانی تأکید کردند. همچنین نماینده مردم مهاباد در تذکری خطاب به وزیر کشور از حوادث پیش آمده در حوزه انتخابیه اش انتقاد کرد و در پی آن، رئیس کمیسیون امور داخلی به تذکر نماینده مهاباد پاسخ داد.
نمایندگان در نشست امروز در یکی از مهم‌ترین مصوبات خود با طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی موافقت و بر بیمه شدن همه کارگران ساختمانی تأکید کردند.همچنین نماینده مردم مهاباد در تذکری خطاب به وزیر کشور از حوادث پیش آمده در حوزه انتخابیه اش انتقاد کرد. در پی این ماجرا رئیس کمیسیون امور داخلی به تذکر نماینده مهاباد پاسخ داد
مهاجم نفت MIS دعوت از بازیکنان جوان به اردوی تیم ملی بزرگسالان را مثبت ارزیابی کرد.
مهاجم نفت MIS دعوت از بازیکنان جوان به اردوی تیم ملی بزرگسالان را مثبت ارزیابی کرد.
مهاجم نفت MIS دعوت از بازیکنان جوان به اردوی تیم ملی بزرگسالان را مثبت ارزیابی کرد.
علی مطهری نوشت: معلوم نیست کسانی که دست به این بازداشت‌ها می‌زنند از کجا دستور می‌گیرند و این تناقض چگونه قابل حل است. اگر فضا برای انتقاد باز بود و اعتراض به رسمیت شمرده می‌شد، اعتراضات اخیر این مقدار گسترده نبود.
کمال کامیابی‌نیا نسبت به رفتار کادرفنی ملوان و اعتراضات اعضای این تیم انتقاد کرد.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس یازدهم گفت: اگر دولت می‌دانست با چنین طرحی به شهر یا استانی ضربه وارد می‌شود، نباید آن را دردستور کار قرار می داد.
نماینده مجلسی که امروز باید پاسخگو باشد که در جریان اعتراضاتِ در این چند روز کجا بوده است؟ کدام داد را به صحن مجلس آورده است؟ بر سر کدام بیداد فریاد کشیده تا مردم معترض ببینند حرفشان و مطالبه‌شان را نمایندگانی در مجلس دنبال می‌کنند.
رسول خادم، رئیس اسبق فدراسیون کشتی و قهرمان کشتی جهان در اظهاراتی تند از مجلس انتقاد کرد.
ریو فردیناند از بی‌عملی یوفا، فیفا و دیگر نهادهای فوتبالی در قبال توهین نژادپرستانه به ریچارلیسون، ملی‌پوش برزیلی اورتون، به شدت انتقاد کرد.
از زمان اعلام بسیح عمومی توسط پوتین دست کم ۱۳۰۰ معترض به جنگ اوکراین بازداشت شده‌اند. با این وجود، بدتر از آن ملی گرایان راستگرا آشکارا از دولت روسیه انتقاد می‌کنند که این جنگ را با غیرت، نیروی انسانی و قدرت آتش بیش‌تر پیگیری نمی‌کند.
سرمربی آلومینیوم اراک به انتقاد شدید از نحوه برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر پرداخت.
وزارت مربوطه در سال گذشته اعلام کرد که با تغییر مرجع قیمت‌گذاری خودرو، ظرف یک‌ سال، تولید خودرو افزایش و قیمت آن کاهش می‌یابد اما در سال ۱۴۰۰ شاهد کاهش تولید خودرو نسبت به سال قبل از آن بودیم؛ علی‌ایحال ضرورت دارد این موضوع با اهتمام ویژه دنبال شود چرا که بیش از ۶ ماه از وعده داده شده گذشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ