باشگاه هراز آمل هم به اتفاقات عجیب نیمه نهایی لیگ برتر والیبال واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمعی از اساتید دانشکدگان هنر‌های زیبا در واکنش به اظهارات رئیس دانشگاه ادبیات بیانیه‌ای صادر کردند.
باشگاه استقلال به بیانیه اخیر سازمان لیگ مبنی بر موافقت مدیرعامل استقلال با برگزاری بازی پیکان - پرسپولیس در ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.
شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه‌ای تند تشدید تنش‌ها و تداوم هتک حرمت مسجدالاقصی و عدم رعایت حرمت ماه مبارک رمضان از سوی نظامیان اسرائیلی را محکوم کرد.
باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای تازه به اظهارات مدیران و بازیکنان باشگاه استقلال واکنش نشان داد.
روزنامه جوان نوشت: محمد خاتمی که پیش از این با جریان موسوم به «زن، زندگی، آزادی» اعلام همبستگی کرده بود، در بیانیه جدید خود اقدام به طرح ادعای کذب در مورد واکنش نهاد‌های امنیتی به موضوع مسمومیت دانش‌آموزان کرده است.
باشگاه نفت MIS جوابیه‌ای به بیانیه تراکتور درباره عدم سفر به مسجدسلیمان داد.
روابط عمومی باشگاه گل‌گهر سیرجان بلافاصله پس از پایان مصاف برابر استقلال با انتشار بیانیه‌ای به اتفاقات این مسابقه واکنش نشان داده است.
در باشگاه رئال مادرید هیچ برنامه‌ای برای پاسخگویی به دومین بیانیه تند باشگاه اتلتیکو ندارند و به ان کاملا بی‌تفاوت هستند.
عمر کرملوف، رئیس فدراسیون جهانی بوکس به شدت از تحریم کردن بوکس توسط فدراسیون آمریکا، انتقاد کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای تاکید کرد: حملات صهیونیست ها علیه شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی، عزم و اراده او را تضعیف نمی‌کند.
باشگاه فولاد خوزستان به حواشی دیدار مقابل پرسپولیس واکنش نشان داد.
بخشی از متن بیانیه روابط عمومی مجلس شورای اسلامی بدین گونه است: واقعیت این است که ادعایی که آقای شهاب حسینی مطرح می‌کند، ادامه جمله جعلی و دروغینی است که رسانه‌های فارسی‌زبان معاند درباره بیانیه ۲۲۷ نفر از نمایندگان ساخته و پرداخته‌اند و همان‌طور که پیش از این بار‌ها توضیح داده شده، این جمله جعلی که «نمایندگان خواستار اعدام دستگیر شدگان هستند» در این بیانیه نیامده و هیچ ارتباطی به این بیانیه و محتوای آن ندارد.
کیهان نوشت: روزنامه‌های زنجیره‌ای دیروز در اقدامی هماهنگ با تیتر‌هایی نظیر «روزنامه نگاری جرم نیست»، «روزنامه نگاری را ممنوع کنید»، «دفاع از حیثیت یک حرفه» و... سعی کردند با تخطئه بیانیه دو نهاد رسمی کشور، پادویی برای رسانه‌های ضد انقلاب را «روزنامه نگاری» جا بزنند.
شاهرخ بیانی، مربی هوادار نسبت به حرف‌های محمد سیانکی در مورد این باشگاه واکنش تندی نشان داد.
شاهرخ بیانی، مربی هوادار نسبت به حرف‌های محمد سیانکی در مورد این باشگاه واکنش تندی نشان داد.
پس از حواشی در خصوص یک بیانیه مشکوک که به طلاب حوزه علمیه از سوی رسانه‌های معاند، نسبت داده شده بود، ایجاد شد مرکز خبر مدیریت حوزه‌های علمیه نسبت به این بیانیه واکنش نشان داد.
باشگاه بارسلونا بیانیه ای صادر کرده و به افشای خواسته های لیونل مسی قبل از جدایی، واکنش نشان داد.
«چرا بعد از انتخاب کی‌روش با بعضی از اعضای کمیته فنی لابی کردند که با انتخاب ایشان موافق باشند؟ چرا به اینجانب، مدیرروستا، استیلی و ... مراجعه نشد.»
پرونده‌هایی که به ما گفته‌اند نه اثبات شده و نه قرار یا حکمی خورده است. به نظر سازمان بازرسی بوده یک بار هم منع تعقیب خورده و بار دیگر در حال رسیدگی است.
رییس اسبق فدراسیون که اکنون نیز کاندیدای حضور در این پست است، نسبت به حواشی و اتهاماتی که به تازگی متوجه وی شده، واکنش نشان داد.
کیهان نوشت: نه خود او بیانیه را نوشته و نه حتی آن را خوانده، چراکه ذهن و عقل یک فسیل سیاسی در این سنِ فرتوتگی دیگر به او اجازه نوشتن و خواندن چنین بیانیه‌های شاذی را نمی‌دهد.
سرلشکر باقری با بیان اینکه سخنان میرحسین موسوی ارزش پاسخ‌دهی و بازگو کردن ندارد، بیان داشت: او در برهه‌ای از زمان برای نظام سنگ‌اندازی و چوب لای چرخ کرد و حتی با عبارات سخیف شهیدان را یاد کرد. او با این کارش تنها جایگاه خودش را نزد مردم خراب می‌کند. در چنین شرایطی رسانه‌ها وظیفه دارند واقعیت‌ها را به مردم بازگو کنند.
ادبیات حاکم بر مطلب وهن‌آلود و سخیف میرحسین موسوی حاکی از وجود بازیگران پشت‌صحنه‌ای است که می‌خواهند از فتنه‌گران استفاده ابزاری کرده و آن‌ها را به شیپور داعش و اسرائیل در داخل بدل کنند.
سرمربی سابق استقلال در تمرینات تیم اماراتی لباس قرمز پوشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ