کریم بنزما در صفحه اینستاگرام خود به غیبت در جام جهانی واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال در یک طرح تلگرامی با پیام "هرگز تسلیم نشو" سه دروازه‌بان فصل بعد را معرفی کرده است.
نوشیدن آب به حالت ایستاده، تعادل مایعات در بدن بر هم می‌خورد و این اغلب منجر به تجمع بیشتر مایعات در مفاصل و در نتیجه آرتروز می‌شود.
مدیرعامل تراکتور در مورد نقل قول منتشره از او با خبرنگار ما صحبت کرد.
کریستیانو رونالدو، بازیکن النصر عربستان، با اظهارنظر جدیدش به لیونل مسی برای انتخاب لیگ حرفه‌ای آمریکا کنایه زد.
هرگز نباید تا یک ساعت بعد یا قبل از نوشیدن شیر، پرتقال مصرف کنید، زیرا پروتئین موجود در شیر می‌تواند با اسید پرتقال مخلوط شود و در نتیجه روی هضم و گوارش شما تاثیر می‌گذارد و علاوه بر آن در این مدت هرگز نباید میوه‌های دیگری که اسیدی هستند را مصرف کنید.
ابراهیم مصیبی با افسوسی در صدایش می‌گوید: «زهرا خیلی پیشتر وصیت کرده بود که اعضای بدنش را اهدا کنند. من به خواست خودش و برای اینکه افراد دیگری بعد از او بتوانند زندگی کنند، با این کار موافقت کردم؛ پسرم ناراضی بود و تصور می‌کرد ما قرار است اعضای بدن مادرش را بفروشیم. او می‌گفت چرا باید مادرم را تکه تکه زیر خاک بفرستیم؟»
خواهر رهبر کره شمالی تأکید کرد که هیچ کشوری نمی تواند حق حاکمیت پیونگ یانگ را برای پرتاب موشک انکار کند.
سباستین کل، مدیر ورزشی دورتموند، می‌گوید قبول از دست رفتن قهرمانی برای این تیم دشوار است اما آنها دوباره از جا برمی‌خیزند.
اخلاق خاص در مربیگری، رفتار ویژه با بازیکنان و جام‌های خاطره‌انگیز، او را در ذهن هواداران میلان و ایتالیا ماندگار کرده.
رئیس اقلیم کردستان عراق در جدیدترین موضع گیری درباره ایران اعلام کرد: اقلیم از احدی برای اقدام علیه ایران، حمایت نمی‌کند.
اندیمشک - رئیس جمهور گفت: کارشکنی‌های دشمن ادامه دارد ولی با کمک مردم هرگز کشور را متوقف نمی‌کنیم.
اندیمشک - رئیس جمهور گفت: کارشکنی‌های دشمن ادامه دارد ولی با کمک مردم هرگز کشور را متوقف نمی‌کنیم.
رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، پس از پیروزی 3-0 مقابل جبل‌الطارق در مرحله مقدماتی یورو 2024، نسبت به سطح تیمش ابراز ناامیدی کرد.
طبق گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها سالانه بیش از ۶۰۰ هزار نفر در ایالات متحده بر اثر بیماری‌های قلبی عروقی جان خود را از دست می‌دهند که علت اصلی مرگ و میر برای مردان و زنان است.
تیم لبنیات هراز آمل با شکست پیکان در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان گام بلندی برای صعود به دیدار نهایی برداشت.
عفت مرعشی نوشت: خاطرات بسیاری بیش از ۵۰ سال دوستی ناگسستنی از آن مرحومه در سینه دارم که هرگز از یاد نخواهم برد.
دستیار اول ساپینتو معتقد است هرچه برای تضعیف استقلال تلاش بیشتری شود این تیم متحدتر از قبل خواهد شد.
امیلیانو بوتراگنیو، مدیر ارتباطات رئال و از اسطوره های باشگاه، معتقد است هرگز نمی توان کار رئال را تمام شده دانست و نسل به نسل این قضیه ثابت شده است.
تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی با شکست لبنیات هراز آمل تنها یک گام تا قطعی شدن حضورش به عنوان تیم نخست جدول در مرحله پلی‌آف فاصله دارد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از این که تیمش توانست علیرغم دریافت دو گل برابر ویارئال به پیروزی برسد ابراز خوشحالی کرد.
دله آلی، ستاره انگلیسی بشیکتاش، که از سوی هواداران این تیم هو شده بود به این ماجرا واکنش نشان داد و گفت فوتبال زندگی‌اش را نجات داده و او هرگز تسلیم نخواهد شد.
تیم ملی کرواسی روز جمعه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی به مصاف برزیل می‌رود و این اصلا چیز عجیبی نیست. دالیچ پس از پیروزی مقابل ژاپن پیش از هر چیزی مقاومت تیمش را ستود.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که جنبش اسیر فلسطین ثابت کرد که ملت فلسطین هرگز تسلیم نخواهد شد و بیش از دشمن لیاقت زندگی را دارد.
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: هرگز تسلیم نمی شویم و نخواهیم شد و پرچم ما برافراشته است و هم اکنون بیش از هر زمان دیگری حاضر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ