واقعیت امر این است که تیم ملی در جدال با نیکاراگوئه نمایش جذابی نداشت و با وجود برتری در تملک توپ، به‌ویژه در نیمه نخست، از خلق موقعیت‌های متعدد هم عاجز نشان داد. این موضوع باعث شده بسیاری با اشاره به تفکرات فوتبالی کی‌روش که مبتنی بر کار‌های دفاعی است از این مرد پرتغالی ایراد بگیرند که او هرگز عوض نمی‌شود و حتی در بازی با ضعیف‌ترین رقبا هم به فکر نباختن است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابراهیم رئیسی عصر چهارشنبه به وقت محلی پس از پایان برنامه‌های سفر رسمی به نیکاراگوئه، ماناگوآ را به مقصد «هاوانا» پایتخت کوبا ترک کرد.
رئیس‌جمهور در مراسم استقبال رسمی از سوی رئیس‌جمهور نیکاراگوئه گفت: جمهوری اسلامی برای توسعه روابط با نیکاراگوئه در تمامی حوزه‌ها به ویژه در حوزه علم و فناوری آمادگی کامل دارد.
رئیس جمهور که با بدرقه وزیر خارجه ونزوئلا، کاراکاس را به مقصد نیکاراگوئه ترک کرده بود، لحظاتی قبل وارد ماناگوا پایتخت این کشور شد.
مدیرعامل روس اتم و وزیر امور خارجه نیکاراگوئه توافقنامه همکاری در زمینه استفاده از انرژی اتمی امضا کردند.
نیکاراگوئه روابط دیپلماتیک خود با واتیکان را به حالت تعلیق درآورد.
وزیر آموزش کشور نیکاراگوئه گفت: علاقه داریم تبادل فرهنگی بین ایران و نیکاراگوئه صورت بگیرد و همبستگی بین ملت ها با تبادلات فرهنگی مستحکم شود.
وزیر جوانان نیکاراگوئه با حضور در وزارت ورزش و جوانان ایران با حمید سجادی دیدار کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار وزیر امور خارجه نیکاراگوئه گفت: همکاری‌های تجاری و اقتصادی یکی از موضوعات اولویت دار دو کشور است که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
تیم ملی فوتبال نیکاراگوئه بعد از دیدار با ایران در تهران باقی مانده است و تمرینات این تیم ادامه دارد.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند در جام جهانی اتفاق ماندگاری را رقم بزند و از گروهش صعود کند.
. نه نتیجه این مسابقه و نه ترکیب کی‌روش هیچ نکته‌ای عاید خبرنگاران داخلی و کادرفنی تیم‌های رقیب در جام‌جهانی قطر نکرد. امید ابراهیمی که تنها یک دقیقه از حضورش در زمین گذشته بود، با احساس درد به شکل نگران کننده ای از بازی خارج شد تا...
امید ابراهیمی که تنها یک دقیقه از حضورش در زمین گذشته بود، با احساس درد به شکل نگران کننده ای از بازی خارج شد تا احتمال ازدست رفتن دومین جام جهانی برای امید بسیار پررنگ شود
حریف تیم ملی ایران در بازی دوستانه، با روش ۳-۳-۴ مقابل شاگردان کی‌روش به میدان خواهد رفت.
حریف تدارکاتی ایران که روز پنجشنبه آماده مصاف با شاگردان کی‌روش می‌شود، تیم ناشناخته‌ای است که جایگاه نازلی هم در رنکینگ فیفا داد.
ایران امروز در دیداری دوستانه به مصاف نیکاراگوئه می رود. این آخرین بازی تیم ملی پیش از سفر به قطر است.
امروز عصر جلسه فنی تیم ملی فوتبال پیش از دیدار برابر نیکاراگوئه برگزار شد.
تیم ملی نیکاراگوئه برای بازی با تیم ملی به تهران سفر کرد.
نیکاراگوئه برای بازی با ایران پول هتل راهم خودش داد!
ملی پوشان در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از شروع رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی فوتبال تونس خواهند رفت. این دیدار در تاریخ 16 نوامبر (چهارشنبه 25 آبانماه) در دوحه قطر برگزار می شود.
مهدی تاج که مهمان برنامه شب‌های فوتبالی است سرانجام نام حریف آخر تدارکاتی را اعلام کرد. نیکاراگوئه که در حال حاضر رده ۱۴۲ جدول فیفا را در اختیار دارد در روز ۱۹ آبان برابر ایران قرار می‌گیرد.
رئیس‌جمهور نیکاراگوئه اعلام کرد به علت تفکر استعماری هلندی‌ها و بی‌احترامی سفیر این کشور به مردم و حاکمیت نیکاراگوئه، دیگر تمایلی به ادامه روابط سیاسی با هلند را ندارد.
نیکاراگوئه سفیر اتحادیه اروپا در این کشور را عنصر نامطلوب معرفی و به او دستور اخراج از این کشور آمریکایی لاتین داد.
سفیر جمهوری نیکاراگوئه در ایران گفت: جدیدترین محصول ایران خودرو از زیبایی و کیفیت خوبی در مقایسه با مدل‌های مشابه برخوردار است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری زوج دعانویس دارابی/ قصه شیطانی سحربانو!/ بازداشت سارقان ۳ میلیاردی شرکت خصوصی/ رقص مرگبار چاقو، جشن را به عزا تبدیل کرد/ انکار ۴ متهم در بمب گذاری خودرو/ سرقت با دستمال کاغذی!/ مرگ مرموز پسر ایرانی در آب‌های ترکیه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ