دیه‌گو سیمئونه بالاخره به شایعات انتقال کریستیانو رونالدو به اتلتیکو در تابستان واکنش نشان داد و گفت که هرگز نه با او مذاکره کرده بود و نه علاقه‌ای به خرید او داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از آنکه سرخیو راموس رسیدن دنبال‌کننده‌های اینستاگرامی‌اش به 60 میلیون نفر را جشن گرفت هم‌تیمی سابق او در رئال مادرید، کریستیانو رونالدو، با او شوخی جالبی کرد که خبرساز شد.
گوتی، اسطوره رئال مادرید، کیلیان امباپه را به پول‌پرستی متهم کرد و به او هشدار داد در صورت تمدید قراردادش با پی‌اس‌جی رئال مادرید به دنبال ارلینگ هالند رفته و او را فراموش خواهد کرد.
به عقیده دتمار هامان، پرداخت 10 میلیون یورو به هری کین با توجه به سن این بازیکن بیش از اندازه است.
نخستین جنجال و درگیری لیونل مسی در آمریکا پس از درگیری لفظی او با سزار آرائوخو به ثبت رسید.
تئو زیدان، پسر زین‌‌الدین زیدان اسطوره رئال مادرید، در بازی برای تیم کاستیا از روی ضربه آزاد گلی تماشایی به ثمر رساند که باعث مقایسه شدن او با روزهای درخشش پدرش شده است.
مارکو آسنسیو که امروز با پیراهن پی‌اس‌جی مقابل کریستیانو رونالدو قرار گرفت با انتشار تصویری از او تمجید کرد و همبازی سابقش در رئال مادرید را اسطوره خواند.
هریستو استویچکوف، اسطوره بلغاری بارسا، اطمینان دارد که لیونل مسی در جام جهانی 2026 نیز آرژانتین را همراهی خواهد کرد.
هریستو استویچکوف، اسطوره بلغاری بارسا، اطمینان دارد که لیونل مسی در جام جهانی 2026 نیز آرژانتین را همراهی خواهد کرد.
کارشناسان اسکای اسپورت درباره گزینه های مورد نظر میلان جهت تقویت خط حمله، نظرات متفاوتی دارند.
کریم بنزما پس از 14 فصل حضور در رئال مادرید، از این تیم جدا شد. او این خبر را امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام می کند.
اسطوره میلان ابراز امیدواری کرد که رئال مادرید و میلان به فینال لیگ قهرمانان برسند. او از کارلو آنچلوتی هم به عنوان بهترین مربی دنیا نام برد.
ماریو کمپس، اسطوره فوتبال آرژانتین، معتقد است وینیسیوس در بازی برابر والنسیا از ابتدا روی اعصاب گابریل پائولیستا رفته بود و در نهایت تاوانش را نیز پس داد.
اسطوره منچستریونایتد و فوتبال ایرلند از بوکایو ساکا، ستاره آرسنال، تمجید کرد و گفت که توانایی بازی در بزرگترین تیم های دنیا از جمله رئال را دارد.
کارلو آنچلوتی در نشست خبری سوپرجام اسپانیا با سوالی راجع به پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر روبرو شد و انتقال او را بسیار خوب توصیف کرد.
بعد از اعلام بازنشستگی گرت بیل، باشگاه سابق او رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای رسمی از این ستاره ولزی و دوران حضورش در لوس بلانکوس تجلیل کرد.
بعد از اظهارات نه چندان دوستانه رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه در مورد زیزو، امباپه به حمایت از اسطوره خروس ها پرداخت.
هوگو سانچز، اسطوره رئال مادرید، می‌گوید اسپانیا عمدا در مقابل ژاپن شکست خورده تا از دیدار با برزیل فرار کند. او این شکست را تاکتیک لوئیس انریکه می‌داند.
ژاوی امروز از گفت‌و‌گو با جرارد پیکه در تابستان که در آن به او گفت در فصل جاری جایی در ترکیب ثابت نخواهد داشت، به عنوان سخت‌ترین جلسه عمرش یاد کرد. از نظر ژاوی بازنشستگی پیکه قابل پیش‌بینی بود.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، از اقدام هواداران این تیم در هو کردن جرارد پیکه انتقاد کرد.
دیه‌گو سیمئونه بالاخره به شایعات انتقال کریستیانو رونالدو به اتلتیکو در تابستان واکنش نشان داد و گفت که هرگز نه با او مذاکره کرده بود و نه علاقه‌ای به خرید او داشت.
لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید، پیش از بازی برابر شاختار دونتسک نشان داد که چرا از او به عنوان اسطوره این باشگاه یاد می‌شود.
ادوارد رومرو، مدیر اقتصادی باشگاه بارسلونا، بار دیگر به شایعه بازگشت لیونل مسی واکنش نشان داد و گفت که در صورت نیاز، از هیچ اقدامی برای محقق شدن این اتفاق دریغ نخواهند کرد.
والیبال ایران شب گذشته شکست سه بریک برابر هلند را تجربه کرد، شکستی که توسط شماره 14 معروف هلندی ها نیمیر عبدالعزیز رقم خورد.
فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، در مورد دلیل قبول درخواست جدایی کاسمیرو توضیح داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ