یورگن کلوپ از انگیزه‌های بالای تیمش برای دیدار برابر منچستریونایتد حرف زد و گفت که نشان خواهند داد که بازی برابر لیورپول همچنان سخت و دشوار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال ملوان پس از شکست برابر استقلال، گفت: بازیکنان ما شجاعانه بازی کردند و از آنها ممنونم اما مسئولیت این شکست به عهده من است.
صنعت نفت موفق شد در دیدار خارج از خانه مقابل برابر فولاد به پیروزی برسد و باخت هفته اول را فراموش کند.
خوزه لوئیس مندیلیبار پس از شکست سویا برابر والنسیا هشدار داد که تیمش باید به سرعت تغییر رویه بدهد و در غیر این صورت سوپرجام اروپا را سنگین به سیتی می بازند.
تونی کروس معتقد است ال‌کلاسیکو هرگز یک بازی دوستانه نیست و باید در آن تحت هر شرایطی پیروز شد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت که برگزاری بازی های تدارکاتی با تیم های بزرگ در دستور کار فدراسیون فوتبال است.
ساپینتو اضافه کرد: بگذارید ببینیم فردا چه می‌شود. من ترجیح می‌دهم به همه احترام بگذارم. بازیکنان من دعا می‌کردند که دوباره برابر پرسپولیس بازی کنیم و همه ما فقط می‌خواستیم برابر پرسپولیس بازی کنیم و قبل از دیدار با هوادار، ما منتظر بودیم که برابر پرسپولیس بازی کنیم، خود شما می‌توانید بقیه‌اش را تصور کنید.
کاپیتان مس رفسنجان از انگیزه هم‌تیمی‌هایش و همچنین هواداران این تیم برای موفقیت برابر استقلال خبر داد.
قائم مقام باشگاه پیکان از عملکرد تیمش در دیدار برابر پرسپولیس تمجید کرد و گفت: همه دیدند که پیکانی ها با شرافت بازی کردند.
فرانک لمپارد معتقد است فردا برابر یک آرسنال باانگیزه و زخمی قرار خواهند گرفت ولی می توانند کار را برای این تیم سخت کرده و پیروز شوند.
اگر هوا خوب بود نتیجه‌ای رویایی برابر پیکان ثبت می‌شد، این ادعای وینگر جوان و پرجنب و جوش تراکتوری‌هاست.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی تیمش برابر روسیه که نخستین حضور او روی نیمکت تیم ملی بود گفت: این بازی ما را خیلی به آینده امیدوار کرد.
انگین فیرات، سرمربی کنیا گفت ایران آزمون خوبی برای تیم ملی این کشور خواهد بود.
سرمربی هورسان رامسر معتقد است بازی بعدی این تیم برابر پاس گرگان نیز خیلی نزدیک خواهد بود.
یولیان ناگلزمان معتقد است بر خلاف آنچه ادعا شده، مصدومیت کیلیان امباپه جدی نیست و او به بازی رفت برابر بایرن خواهد رسید.
کاپیتان اسبق پرسپولیس برای دومین بار طی دوران مربیگری خود برابر این تیم قرار خواهد گرفت و امیدوار است بتواند به نتیجه مناسبی مقابل صدرنشین دست یابند.
آبادان - سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، بازی این تیم در برابر صنعت نفت آبادان را سخت توصیف کرد و بازیکنان حریف را بسیار جنگنده دانست.
پائولو بنتو امروز تایید کرد که سون هیونگ مین فردا برابر اروگوئه بازی خواهد کرد. او همچنین فده والورده را با کوین دی‌بروینه مقایسه کرد و گفت که بهترین های دنیا در پست خودشان هستند.
مارک آندره تراشتگن یکی از دلایل شکست 0-3 امشب بارسا برابر بایرن را مطلع بودن از نتیجه بازی اینتر-ویکتوریاپلژن عنوان کرد. نتیجه ای که حذف بارسا از لیگ قهرمانان را قطعی کرده بود.
مارکو روزه، مربی لایپزیش، معتقد است که رئال بهترین تیم دنیاست و بازی برابر این تیم افتخار بزرگی محسوب می‌شود.
مربی فولاد معتقد است این تیم با وجود اینکه در دیدار با پیکان استرس داشت اما کاملا روی بازی مسلط بود.
مربی تیم فوتبال استقلال بعد از تساوی برابر فولاد با انتقاد از رویه ای که داوری داشت گفت: سه پنالتی ما را نگرفتند. مگر ما دلقک هستیم؟ فوتبال بازی می کنیم اما داوران اشتباه قضاوت می‌کنند.
مارکوس راشفورد، ستاره منچستریونایتد، می‌گوید به تیمش افتخار می‌کند که تا پایان برای پیروزی برابر آرسنال جنگید.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از تساوی برابر اورتون ناراحت است و تیمش را شایسته پیروزی می داند.
مهدی مهدوی‌کیا می‌گوید پیروزی برابر ولز کلید موفقیت ایران برای صعود به دور دوم جام جهانی خواهد بود‌.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ