عرفان جلالی نژاد، بازیکن هراز به حواشی به وجود آمده در رابطه با او و بهروز عطایی واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی گفت: کسی که تمام خانواده‌اش خارج از کشور است و می‌گوید مرگ بر آمریکا؛ مردم می‌گویند اگر آمریکا بد است چرا بچه‌های شما آنجا هستند؟! نباید بچه‌شان را به آمریکا بفرستند و یا اگر فرستادند یک اعلام برأت کنند و بگویند این‌ها از ما نیستند.
نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی گفت: کسی که تمام خانواده‌اش خارج از کشور است و می‌گوید مرگ بر آمریکا؛ مردم می‌گویند اگر آمریکا بد است چرا بچه‌های شما آنجا هستند؟! نباید بچه‌شان را به آمریکا بفرستند و یا اگر فرستادند یک اعلام برأت کنند و بگویند این‌ها از ما نیستند.
معاون رئیس‌جمهور پیشین آمریکا امروز در سفری غیرمنتظره به اوکراین رفت و با رییس‌جمهور این کشور در کی‌یف دیدار کرد.
مایک پنس رسما در مقابل دونالد ترامپ قرار خواهد گرفت که در حال حاضر در نظرسنجی‌ها از سایر رقبای جمهوری‌خواه خود به مراتب پیشتر است.
در کشور ما دو بخش در خصوص خودرو فعالیت می‌کنند، یک بخش شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا هستند که خودرو می‌سازند و تولیدکننده‌اند و کارشان صرف همبندی نیست. این‌که آیا کیفیت کار آن‌ها مطلوب است یا نه، محل سوال است. وقتی دولت مدیران خودروسازان را تعیین می‌کند، نمی‌شود گفت مافیا، مافیا به خانواده‌ای گفته می‌شود که مثلا از نظر اقتصادی کل سرنوشت یک بخش را به‌دست می‌گیرد و آن را اداره می‌کند.
عملکرد فوق العاده دو دروازه‌بان آماده این روزهای فوتبال اروپا نقش پررنگی در صعود پرافتخارترین تیم‌های اروپا به نیمه نهایی UCL داشت.
معاون رئیس جمهور سابق آمریکا با حضور در محفل منافقین و جمعی دیگر از عناصر ضدانقلاب، به یاوه گویی علیه ایران پرداخت.
راننده پیشین فرمول یک معتقد است که مایک شوماخر می‌تواند جایگزین لوئیس همیلتون در تیم مرسدس آلمان در فصل 2024 شود.
راننده پیشین فرمول یک معتقد است که مایک شوماخر می‌تواند جایگزین لوئیس همیلتون در تیم مرسدس آلمان در فصل 2024 شود.
تمساح جسد کودک نوپا را در دهان خود به سطح آب برد، یک مایل دورتر از جایی که گمان می رود او غرق شده است. تمساح پس از رها کردن پسر در کنار قایق نجات، دوباره به داخل آب عقب نشینی کرد.
با اعترافات فریبا، کریم شناسایی و بازداشت شد و در همان بازجویی‌های اولیه به قتل با همدستی ۱۷ نفر از دوستانش اعتراف کرد و گفت: اختلاف ما مربوط به چند روز و چند ماه نیست بلکه ریشه دار است. خانواده‌های ما بر سر مالکیت یک زمین سال‌هاست که باهم اختلاف دارند و همین موضوع باعث شده بود تا من و مقتول هم رابطه خوبی نداشته باشیم.
نماینده ایرلندی اتحادیه اروپا امروز تصریح کرد: چرا اتحادیه اروپا مثل برده ها از فرمان امپریالیسم آمریکا پیروی می کند که بهای گزافی برای حقوق بشر مردم سوریه دارد..؟
توییتر، حساب کاربری خبرنگارانی را که در مورد ایلان ماسک خبر منتشر می‌کردند، تعلیق کرد و درحالی که گروه‌های مطبوعاتی این تعلیق را محکوم می‌کنند، مالک توییتر روزنامه‌نگاران را متهم می‌کند که باعث به خطر افتادن خانواده‌اش شده‌اند.
رئیس جمهور خانواده‌های شهدا را مایه آبرو، افتخار و عزت جمهوری اسلامی ایران معرفی کرد و گفت: شهدا و جانبازان ارزشمندترین و مهمترین دارایی‌های خود، یعنی جانشان را در مسیر امتحان الهی به میدان آوردند و لذا در ابتلا و امتحان خود نمره قبولی گرفتند.
ما می‌بینیم که چرا او معتقد است که می‌تواند رئیس جمهور شود. او انرژی یک سیاستمدار را ساطع می‌کند که معتقد است می‌تواند به هر چیزی که در ذهن‌اش باشد دست یابد.
اکثر جمهوری خواهان ریاست جمهوری ترامپ را دوست داشتند و هنوز پیروزی قانونی بایدن در سال ۲۰۲۰ میلادی را انکار می‌کنند. به همین دلیل است که ترامپ همچنان نامزد اصلی نامزدی جمهوری خواهان در سال ۲۰۲۴ میلادی است. اگر ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه در سال ۲۰۲۴ میلادی متحمل شکست شود برنده احتمالا یکی از مقلدان او خواهد بود و نه یکی از مخالفانش.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی نظام قدرتمندی است و پایه‌های بسیار مستحکمی دارد که برآمده از مردم است. در حالی‌که ما به یک سری اصول به عنوان پایه اعتقاد داریم و باید متناسب با آن بازخورد دریافت کنیم و در جاهایی که نیاز به اصلاح دارد اصلاح کنیم؛ چه در حوزه تنقیح و چه در اجرا و مواضع.
دیناموزاگرب در حضور 63 دقیقه ای صادق محرمی برابر میلان شکست خورد و دست خالی به کرواسی باز خواهد گشت.
دیناموزاگرب در حضور 63 دقیقه ای صادق محرمی برابر میلان شکست خورد و دست خالی به کرواسی باز خواهد گشت.
اهواز- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: شهدا مایه افتخار، عزت و قوت قلب مجموعه فراجا هستند و نباید کاری در ارتباط با این خانواده‌های معزز بر زمین بماند.
چارلز در این بیانیه نوشت: «درگذشت مادر عزیزم، ملکه، لحظه‌ای از بزرگ‌ترین اندوه برای من و همه اعضای خانواده‌ام است. ما عمیقا در سوگ درگذشت یک فرمانروای گرامی و یک مادر بسیار عزیز سوگواری می‌کنیم.»
دوست دارید با یک خانواده خاص و دوست‌داشتنی آشنا شوید؟ خانواده‌ای که از خوشی‌های مرسوم زندگی می‌زنند تا برای همه ما خوشی بیافرینند. با خانواده حاجی‌آبادی، خانواده تیمارگر حیات وحش‌ آشنا شوید.
رابطه عجیب مایک تایسون با ببرها یکی از ویژگی‌های خبرساز زندگی این اسطوره دنیای بوکس است.
پدر ایلان ماسک که دو روز قبل در گفتگو با رادیو استرالیایی «The Kyle and Jackie O Show» گفتگو می‌کرد، در پاسخ به این سوال که که آیا به موفقیت‌های پسرش افتخار می‌کند، گفت: «نه... ما خانواده‌ای هستیم که کار‌های زیادی انجام داده ایم. اینطور نیست که ناگهان شروع به انجام کاری کرده باشیم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ