اریک لوفور، مدیر پروژه در کمیسیون انرژی اتمی فرانسه، به خبرگزاری فرانسه می‌گوید تا فراگیر شدن استفاده از این نوع انرژی در تمام جهان احتمالا ۲۰ تا ۳۰ سال فاصله داریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان تأکید کرد که جلسه چهارشنبه گذشته مجلس لبنان ثابت کرد که تنها راه برای دست‌یابی به راه‌حل بن‌بست سیاسی موجود در لبنان گفتگو میان جناح‌های سیاسی این کشور است.
دستیابی دانشمندان ایرانی به «فناوری و دانش بومی در چرخه سوخت هسته‌ای» از دیگر بخش‌های این نمایشگاه بود که در هر بخش محققان و متخصصان، توضیحات لازم را به رهبر انقلاب اسلامی ارائه می‌دادند.
کرمانشاه- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به تلاش دانشمندان این سرزمین برای دستیابی به علوم تاثیرگذار گفت: پرفسور «شمسی پور» سرمایه‌ای گرانبها برای کشور در عرصه علم و دانش است.
ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به این سوال که چه اطلاعات تازه‌ای درباره آخرین وضعیت مذاکرات احیای توافق هسته‌ای (برجام) وجود دارد، گفت: رییس جمهور بایدن و وزیر امور خارجه بلینکن کاملا نسبت به این که ایران هیچ گاه اجازه دست‌یابی به یک سلاح اتمی را پیدا نکند، متعهد هستند. ما همیشه بر این باور بوده‌ایم که دیپلماسی بهترین مسیر رو به جلو برای رسیدن راهکاری است که به طور قابل راستی‌آزمایی و پایداری اطمینان حاصل کنیم ایران هیچ گاه به یک سلاح اتمی دست پیدا نمی‌کند. فعلا چیزی برای اعلام کردن وجود ندارد و هیچ گزینه‌ای از روی میز کنار نرفته است.
یک مقام آمریکایی به شرط محفوظ ماندن هویتش روز دوشنبه و همزمان با آغاز مذاکرات گفت: «هدف ما حصول اطمینان از انجام مذاکرات میان وزرای خارجه دو طرف برای چند روز متوالی با هدف دست‌یابی به صلحی پایدار و عادلانه است.» تمرکز این مذاکرات فارغ از دستیابی به صلح، بر «دستیابی به تفاهمی برای عادی‌سازی روابط» میان دو کشور متمرکز است.
راجرز با اشاره به ادعا‌های بی‌اساس مقام‌های دفاعی آمریکا مبنی بر این‌که ایران تا دست‌یابی به مواد غنی‌سازی‌شده کافی برای ساخت بمب هسته‌ای تنها ۱۲ روز فاصله دارد، مدعی شد: «مطلقاً اجازه وقوع چنین اتفاقی را نخواهیم داد».
هیچ راه درست و مشخصی برای دست‌یابی به موفقیت وجود ندارد. آنچه برای شما مفید است، ممکن است برای شخص دیگر مفید نباشد. شاید ترکیب کاملی از موارد وجود نداشته باشد که بتواند موفقیت را تضمین کند؛ اما برخی مراحل اساسی وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را دنبال کنید تا شانس موفقیت خود را در زندگی، عشق، کار یا هر آنچه اتفاق می‌افتد، بالا ببرید.
اگر واقعاً در دست‌یابی به اهداف خود جدی هستیم، به نظر می‌رسد باید با یک سؤال بسیار متفاوت شروع کنیم. به جای این‌که فکر کنیم چه نوع موفقیتی را می‌خواهیم، بهتر است بپرسیم: «برای دست‌یابی به این هدف چه زحمات و رنج‌هایی را باید تحمل کنیم؟»
استاد علوم سیاسی دانشگاه آلاباما می‌گوید اجرای توافق تهران-ریاض مانعی برای سیاست‌های منطقه‌ای واشنگتن و اروپا خواهد بود، اما آنها ابزارهای جدیدی برای دست‌یابی به اهدافشان طراحی خواهند کرد.
دانشمندان آنزیمی را کشف کرده‌اند که هوا را به الکتریسیته تبدیل می‌کند و قابلیت آن را دارد که برای دستیابی به منبع تقریبا نامحدود انرژی پاک، راه باز کند.
نایدز گفت: اولا، به گفته رییس جمهور بایدن، نظاره‌کر دست‌یابی ایران به یک سلاح اتمی نخواهیم بود. دوما، تمامی گزینه‌ها روی میز است. سوما، اسراییل می‌تواند و باید هر کاری لازم باشد برای مواجهه با این موضوع انجام دهد و ما از آن حمایت می‌کنیم.
با همت شرکت ساپکو و متخصصان زنجیره تامین داخل و در چارچوب سیاست‌های کلی گروه صنعتی ایران‌خودرو مبنی بر توسعه و تعمیق ساخت داخل مواد اولیه، پروژه داخلی‌سازی گریس دور بالای LGEP2 تعریف و با دست‌یابی به عمق خودکفایی ۸۶ درصدی، مشکل واردات این گریس رفع شد.
طرح تحول کیفیت که مهدی خطیبی ۹ ماه قبل و پس از انتصاب به عنوان مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ابلاغ کرد، سبب شد تا این خودروساز وارد مرحله تازه‌ای از تحولات و تغییرات شود که هدف از آن دست‌یابی به ایران خودرویی نوین است.
بر اساس تکلیف تعیین‌شده از سوی مجمع محترم عمومی صاحبان سهام، دستیابی به تولید 1.000.000 (یک میلیون) تن کاتد هدف‌گذاری شده است. مطالعات اولیه انجام‌شده برای تهیه و تدوین برنامه مربوطه، دست‌ یابی به این هدف را طی مدت حدود 6 سال ممکن می‌داند.
بر اساس تکلیف تعیین‌شده از سوی مجمع محترم عمومی صاحبان سهام، دستیابی به تولید 1.000.000 (یک میلیون) تن کاتد هدف‌گذاری شده است. مطالعات اولیه انجام‌شده برای تهیه و تدوین برنامه مربوطه، دست‌یابی به این هدف را طی مدت حدود 6 سال ممکن می‌داند.
الکساندر شالنبرگ گفت: پنجره فرصت (برای دست‌یابی به توافق) تقریبا بسته شده است. هم زمان ذخایر اورانیوم غنی شده ایران افزایش یافته است که هیچ توجیه غیرنظامی ندارد.
جیک سالیوان گفت: ما درباره دیپلماسی برای جلوگیری از دست‌یابی ایران به یک سلاح اتمی صحبت می‌کنیم. اگر بتوانیم در این اقدام موفق شویم که مصمم هستیم موفق شویم، جهان، آمریکا و متحدانمان امنیت بیشتری خواهند داشت.
مدیرعامل شرکت تام گفت: بر اساس استراتژی کلان گروه صنعتی ایران خودرو، موفق شدیم به دانش فنی طراحی و توسعه قوای محرکه خودروهای الکتریکی و همچنین ساخت نخستین نمونه نیمه صنعتی خودرو تارا تمام برقی دست یابیم.
رئیس‌جمهور روسیه امروز در هفتمین مجمع اقتصادی شرق درباره موضوعات مختلف عرصه بین‌الملل، سخنرانی کرد.
مدیرکل دفتر حفاظت و احیا تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: جامعه‌ای که خواهان دست‌یابی به توسعه پایدار است باید برای بهره‌مندی از ظرفیت و پتانسیل زنان برنامه داشته باشد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار با فرمانده سازمان تروریستی سنتکام ضمن تکرار ادعا‌های بی‌اساس علیه ایران، خواستار جلوگیری از دست‌یابی تهران به چتر هسته‌ای شد.
سرپرست مدیریت تجهیزات شرکت مترو تهران از دست‌یابی به فناوری تولید ریل سوم برای شبکه مترو کلانشهرهای کشور خبر داد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: متن توافق در حال رد و بدل شدن برای دست‌یابی به نتیجه نهایی است؛ لذا جلسه آینده وزاری امور خارجه ۱+۴ منتج به توافق هسته‌ای خواهد شد.
نماینده دائم چین در سازمان‌های بین‌المللی تأکید کرد: منشاء اصلی بحران کنونی در پرونده هسته‌ای ایران، آمریکاست و برای دست‌یابی به توافق زودهنگام، واشنگتن باید تصمیمات سیاسی فوری بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ