کرمانشاه- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به تلاش دانشمندان این سرزمین برای دستیابی به علوم تاثیرگذار گفت: پرفسور «شمسی پور» سرمایه‌ای گرانبها برای کشور در عرصه علم و دانش است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آرسن ونگر، سرمربی افسانه‌ای آرسنال، پیش‌بینی دلگرم‌کننده‌ای برای هواداران این تیم داشت و گفت فصل آینده توپچی‌ها بی برو برگرد قهرمان لیگ برتر خواهند شد.
تونی کروس با انتشار عکسی از خود در اینستاگرام، پیامی روشن برای کیلیان امباپه فرستاد.
انتخاب مدیر ورزشی جدید یوونتوس در میان عناوین اصلی روزنامه‌های چاپ ایتالیا بازتاب به خصوصی داشته است.
پرفسور نادری متولد شیراز و ۷۷ ساله بود و بیش‌از سه دهه در سازمان هوا و فضای آمریکا (ناسا) فعالیت داشت.
برانکو ایوانکوویچ با انتشار پیامی قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی را تبریک گفت.
دراگان اسکوچیچ و بوریس پوچیچ با گذراندن یک دوره تخصصی در آموزش مربیگری در دانشکده حرکت‌شناسی زاگرب، مدرک استادی مربیگری فوتبال را کسب کردند.
رئیس آکادمی ملی ورزش بلگراد طی حضور در کمپ تیم‌های ملی، تماسی با رئیس اتحادیه جهانی داشت و از امکانات کشتی ایران برای هموطنش گفت.
از دامبلدور پیر تا هری پاتر و ران ویزلی و حتی پرفسور اسنیپ را می‌توان با لباس‌های آدیداس به تماشا نشست.
پروفسور دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی از نامدارترین پزشکان ایرانی، متولد سال ۱۳۳۷ هجری شمسی در شهرستان رامهرمز است. او اینک فوق تخصص جراحی پلاستیک دارد. او قید شهروندی و امکانات آمریکا را به نفع مردم خوزستان زد.
این پرفسور ایرانی - آمریکایی به دلیل نوآوری‌های دگرگون کننده خود در مهندسی مواد جدید که با امواج الکترومغناطیسی با روش‌های بی‌سابقه‌ای در تعامل هستند و کاربرد‌های گسترده‌ای در محاسبات فوق سریع و فناوری‌های ارتباطی دارند موفق به دریافت مدال بنجامین فرانکلین ۲۰۲۳ شد.
داود دومیری گنجی می‌گوید: معلوم است آنچه گفتم این نرم افزار ساده‌ای که در دبیرستان‌ها آموزش می‌دهند نیست. یک ورژن حرفه‌ای از پایتون است. شما در هوش مصنوعی همین چت جی پی تی سرچ بدهید آی‌پایتون ببینید چه دیتا‌هایی درباره این شبکه جهانی بدست می‌آورید. ببینید در نیچر چه مقاله‌ای چاپ کرده است. ببینید این شبکه جهانی چه پیش‌بینی‌هایی داشته است.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال ایران می‌گوید چند سال پیش از روسیه و اسپانیا پیشنهاد داشت اما قید لژیونر شدن را زده وتوصیه‌های «پروفسور» فوتسال اسپانیا را نادیده گرفته است.
یک پرفسور هنرمند به اسم «سام ون آکن» از دانشگاه «سیراکیوز» که عاشق هنر هست و در گیاه‌شناسی هم به اندازه کافی تبحر داره موفق به پدید آوردن این درخت شگفت انگیز شده است. این درخت ۴۰ نوع میوه تولید می‌کنه و از تیر تا مهر میوه دارد.
پروفسور «مارک رهکامپر» گفت: داده‌های ما نشان می‌دهند که حدود نیمی از موجودی روی زمین، توسط مواد پرتاب‌شده از منظومه شمسی بیرونی و فراتر از مدار مشتری به زمین رسیده‌اند. براساس مدل‌های کنونی توسعه اولیه منظومه شمسی، این نتیجه کاملا غیرمنتظره بود.
گفتگو اختصاصی با پرفسور آراندیا انصاری استاد مطالعات زنان دانشگاه اسلامی هندوستان در حاشیه کنگره نمایشگاه زنان تاثیرگذار در تهران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
ستاره تیم ملی برزیل به ستایش تیته پرداخته و او را یکی از بهترین مربیان دوران فوتبال خود دانست.
به گفته متهم تنها به این علت اینکار را انجام داده که فرهود (پدر علم ژنتیک ایران) برای او خواستگاری رفته است. متهم به خبرنگار صدا و سیما گفت: سال 93 تا 96 پیش ایشان کار می کردم و منشی‌اش را به من معرفی کردند و گفتند بیاید با آن خانم ازدواج کنید و ازدواج هم صورت گرفت. بنا به گفته متهم چون خانم مهریه اش را به اجرا گذاشته همه چیز را از چشم پرفسور فرهود می داند.
سردار رحیمی: این افراد ابتدا با همان خودروی پروفسور فرهود او را به مرزن آباد برده و در آنجا از او درخواست هشت میلیارد تومان پول نقد یا یک دستگاه آپارتمان کردند، ظاهرا آنجا پرفسور موضوع را قبول نمی‌کند که پس از آن این افراد به شهرستان نور رفتند و دوباره موضوع را مطرح کردند که پرفسور فرهود این‌بار درخواست این افراد را مورد پذیرش قرار داد و آن‌ها اقدام به بازگشت به تهران کردند.
رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: افرادی که اقدام به ربودن پروفسور فرهود کردند، از قبل شناختی از او داشتند و جلوی در خانه‌اش پروفسور را ربودند. دو فرد آدم‌ربا ساعت ۵ صبح در جلوی خانه دکتر، هنگامی که او قصد خارج شدن از خانه را داشت او را با خودروی شخصی خود می‌ربایند و به شهر‌های شمالی کشور می‌برند. آدم‌ربایان بعد از ۲۶ ساعت دکتر فرهود را به بانک‌های شمال کشور بردند تا بتوانند مبلغ هشت میلیارد تومان را از حساب این شخص به وسیله خودش خارج کنند. دکتر فرهود مدارک شناسایی و هویتی کاملی با خود به همراه نداشته و بانک‌ها از پرداخت پول به او امتناع کردند.
پرفسور فرهود از سالم‌بودن وضعیت جسمانی خود خبر داد.
پس آنکه روز گذشته خبری از مفقود شدن پروفسور فرهود منتشر شد یک منبع آگاه در گفت‌وگو با ایسنا دستگیری داریوش فرهود توسط نهادهای امنیتی را تکذیب کرد.
لئوناردو ژاردیم سرمربی پرتغالی شباب الاهلی با موفقیت در مسابقات بزرگ، نشان داد که یکی از برجسته‌ترین مربیان لیگ حرفه‌ای امارات است.
ریچارلیسون، ستاره برزیلی تاتنهام، مدعی شد زیر نظر آنتونیو کونته در مسیر درستی قرار گرفته است.
برنده سومین جایزه علمی و بورس تحصیلی پرفسور مرتضی خوشخوی زهتاب در زمینه علوم باغبانی معرفی و تقدیر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ