بر اساس تکلیف تعیین‌شده از سوی مجمع محترم عمومی صاحبان سهام، دستیابی به تولید 1.000.000 (یک میلیون) تن کاتد هدف‌گذاری شده است. مطالعات اولیه انجام‌شده برای تهیه و تدوین برنامه مربوطه، دست‌یابی به این هدف را طی مدت حدود 6 سال ممکن می‌داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیمیا زارعی، ملی‌پوش قایقرانی روئینگ کشورمان با انتشار یک استوری اینستاگرامی نسبت به هدیه‌ای که برای او در نظر گرفته شده اعتراض کرد.
یوشوا کیمیش، ستاره بایرن مونیخ، بعد از دیدار دوستانه این تیم با کاواساکی از عملکرد فصل گذشته سادیو مانه که به زودی راهی النصر خواهد شد تعریف کرد.
بارسلونا از زمانبندی بایرن در مورد فروشی بودن جاشوا کیمیش شگفت‌زده شده است.
مدیرعامل شرکت تامین سرمایه کیمیا با اشاره به اخذ مجوز لازم از سوی شرکت فرابورس و سازمان بورس گفت: فردا نماد «تکیمیا» رسماً بازگشایی می‌شود.‌
ثانیه‌ها و دقیقه‌ها برایشان حکم کیمیا را دارد. هر چقدر زودتر به محل حادثه برسند، نشانه‌های بیشتری از حضور و نحوه کار متهم کشف می‌کنند. این‌بار اگر در ترافیک با شکل و شمایل ماشین‌های بررسی صحنه جرم مواجه شدید، شک نکنید که اتفاقی افتاده و برای پیدا کردن دلیل آن اتفاق، حتما راه را برای عبور خودرو باز کنید.
در ادامه مسابقات بزرگ روئینگ مسکو نازنین ملایی و کیمیا زارعی صاحب مدال برنز دونفره سبک‌وزن شدند.
جاشوا کیمیچ، هافبک بایرن مونیخ، پس از تساوی ۱-۱ مقابل منچسترسیتی که منجر به حذف بایرن شد، مقابل دوربین دزن ایستاد.
یاشوا کیمیش، هافبک بایرن مونیخ درباره بازی با هوفنهایم و رویارویی این هفته با منچسترسیتی صحبت کرد.
یوشوا کیمیش، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید بازیکنان این تیم اطمینان دارند که می‌توانند برابر منچسترسیتی به پیروزی برسند.
جاشیوا کیمش، ستاره بایرن مونیخ، که در پایان دیدار امشب تیمش با فرایبورگ با بازیکنان این تیم درگیر شد عذرخواهی کرد و گفت به دلیل شکست در جام حذفی از فرایبورگ عصبانی بوده است.
درست است که این روز‌ها اسم پریسا جهانفکریان دوباره در رسانه‌های داخلی مطرح شده، ولی پیش از این چهره‌های سرشناسی از ایران در قالب تیم پناهندگان حتی فرصت حضور در بازی‌های المپیک را هم به دست آورده که از لحاظ اسم و رسم شرایط کاملا متفاوتی داشته‌اند. در همین المپیک ۲۰۲۰ توکیو که به دلیل شیوع ویروس کرونا زمان برگزاری‌اش دستخوش تغییر و تحول شد، ایران در عین ناباوری پنج ورزشکار در تیم پناهندگان در رشته‌های مختلف داشت که کیمیا علیزاده سرشناس‌ترین آن‌ها بود
روغنی که در این مطلب معرفی می‌کنیم دارای فوایدی مانند امگا۳ و اسید‌های چرب مفید بوده و چربی اشباع شده پایینی دارد.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر راه‌اندازی و فعالیت بازار کیمیا را یکی از دستاوردهای مهم در ساماندهی صنف شیمیایی فروشان دانست.
اخیرا رسانه‌ها از بازگشت کیمیا گیلانی مجری، (که ۲ ماه پیش از تلویزیون خداحافظی کرده) با یک مسابقه برای شبکه پنج خبر می‌دهند.
مربی اصلی ناهید کیانی، بعد از رقابت‌های مکزیک قید تیم ملی را زده و عنوان کرده می‌خواهد به آمریکا برود. این یکی زنگ خطر جدی‌تری است که به نظر می‌رسد بی‌ارتباط با تصمیمات اخیر و جدیدی که ناهید کیانی گرفته نباشد. در واقع با رفتاری که فدراسیون تکواندو با ناهید کیانی داشته به نظر می‌رسد این تکواندوکای سرشناس هم رفته رفته به فکر مهاجرت از ایران باشد
جاشوا کیمیش خروج تحقیرآمیز آلمان از جام جهانی را بدترین لحظه دوران حرفه‌ای خود توصیف کرد.
آن‌ها که رفته‌اند، ظاهرا دیگر از لحاظ مالی یا ورزشی دغدغه‌ای ندارند. شاید مشکل‌شان این باشد که در تلویزیون و رسانه‌های نزدیک به دولت از این چهره‌ها به عنوان وطن‌فروش و خائن یاد می‌شود و بعضا مثل داستان کیمیا علیزاده، ساعت‌ها زمان صرف تخریب آن‌ها روی آنتن در تلویزیون می‌شود؛ اما شرایط برای آن‌هایی که مانده‌اند و چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرند، شبیه به معمای لاینحلی شده که حل‌کردن مشکلشان چندان ساده نیست
فرابورس دیروز میزبان پذیره‌نویسی سهام در دست انتشار تأمین سرمایه کیمیا با نماد «تکیمیا» بود که در نخستین روز از پذیره‌نویسی شاهد به فروش رفتن ۸ میلیارد سهم این شرکت و پایان پذیره نویسی بودیم. جزییات این پذیره نویسی را در این مطلب می خوانیم.
به گفته «حسین تقدسی» معاون مالی و اقتصادی شرکت ملی مس، پس از طی شدن مراحل قانونی، شرکت تامین سرمایه کیمیا در اوایل آبان ماه سال جاری پذیره‌نویسی سهام خود را برای ورود به فرابورس آغاز خواهد کرد.
جاشوا کیمیش، ستاره ملی‌پوش آلمانی، از عملکرد مانشافت در بازی دیشب مقابل انگلیس و از دست دادن برتری 2-0 عصبانی است.
جاشوا کیمیش، ستاره خط میانی تیم ملی آلمان، مدعی شد دیگر برای بحث در مورد برگزاری جام جهانی در قطر دیر شده است.
تراکتور بعد از پنج ماه همراه با تماشاگران خود در تبریز جشن پیروزی گرفت.
کیانی این روز‌ها روی فرم است و توانسته در دو تورنمنت مهمی که رقابت کرده به مدال خوش‌رنگ طلا برسد. شاید برای او حضور در گرندپری پاریس جدی‌ترین محک محسوب شود، ولی واقعیت این است که طلا و البته هر مدالی که ناهید این روز‌ها به دست می‌آورد اهمیت زیادی دارد. او نماینده ایران در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم در تکواندو زنان بود و اگر همین روند را حفظ کند، حضور او در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس هم قطعی است. اینجاست که احتمالا او دوباره رقیب کیمیا علیزاده، دختر پناهنده ایرانی شود.
جاشوا کیمیش، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، از عدم ثبت کلین شیت برابر فرانکفورت در اولین بازی فصل رضایت ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ