وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار با فرمانده سازمان تروریستی سنتکام ضمن تکرار ادعا‌های بی‌اساس علیه ایران، خواستار جلوگیری از دست‌یابی تهران به چتر هسته‌ای شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناسان صهیونیستی تهدیدات وزیرجنگ تل آویو علیه لبنان را پوچ ارزیابی کردند.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی با اذعان به اوضاع وخیم داخلی در اراضی اشغالی، اعلام کرد که صهیونیست‌ها در حال عبور از خطوط قرمز هستند.
در سایه تنش‌های مرزی میان لبنان و رژیم صهیونیستی، وزیر خارجه این رژیم از وزیر خارجه فرانسه خواست تا مانع از وقوع جنگ با حزب‌الله لبنان شود.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان نشستی مطبوعاتی در باکو، با تکرار ادعاهای واهی خود، بار دیگر استیصال تل‌آویو در مهار گروه‌های مقاومت در کرانه باختری را به ایران نسبت داد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به وخیم شدن اوضاع در این رژیم و شدت گرفتن درخواست‌های نظامیان مبنی بر ترک خدمت نظامی در اعتراض به تصویب لایحه اصلاحات قضائی، واکنش نشان داد.
وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی با انتقاد از تک‌روی بنیامین نتانیاهو در اجرایی کردن برنامه اصلاحات قضایی هشدار داد که با ادامه پافشاری نتانیاهو، تل‌آویو به سرعت به سمت جنگ داخلی پیش خواهد رفت.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پی حوادث روز گذشته در جنین که به زخمی شدن 7 نظامی این رژیم منجر شد، دستورالعمل‌های جدیدی صادر کرده است.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی حادثه امروز در نقاط مرزی اراضی اشغالی با مصر که طی آن سه نظامی صهیونیست کشته شدند را دردناک توصیف کرد.
وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی در سخنانی اذعان کرد که ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به زیان صهیونیست‌ها است.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی با لوید آستین وزیر دفاع آمریکا گفتگو کرد.
رویترز به نقل از منابع آگاه فاش ساخت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نشستی محرمانه با نتانیاهو داشته و کماکان در قدرت باقی می‌ماند.
اظهارات اخیر وزیر جنگ کابینه تل‌آویو در انتقاد از طرح جنجالی اصلاحات قضایی، باعث شد تا «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، روز یک‌شنبه (۲۶مارس) او را از برکنار کند.
بنت طی مصاحبه با کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گفت: کابینه تل‌آویو و مخالفان باید یک هفته از قانونگذاران و تظاهرات مرخصی بگیرند و برای مذاکره درباره قانون اصلاحات قضایی پیشنهادی توسط «یاریو لوین» وزیر دادگستری دور یک میز بنشینند.
در پی عملیات بزرگ و شهادت‌طلبانه جوان فلسطینی، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مجبور شد در میانه سفر به آمریکا، به فلسطین اشغالی برگردد.
یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی با لوید آستین وزیر دفاع آمریکا رایزنی کرد.
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه تل‌آویو درباره جنگ جاری میان اوکراین و روسیه، موضع‌گیری علنی کمتری خواهد داشت، گفت که سیاست کابینه جدید دراین‌باره «مسئولانه» خواهد بود.
«یواو گالنت»، به عنوان وزیر جنگ دولت جدید رژیم صهیونیستی انتخاب شده است.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی قرار است روز پنجشنبه آینده طی سفری امنیتی ـ سیاسی راهی واشنگتن شود.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره توافق هسته‌ای نوشت، «توافقی که با ایران روی آن کار می‌کنند، بد است و اسراییل ناچار است از خود حفاظت کند».
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی که نشان از خوی تروریستی این رژیم دارد، تهدید به ترور دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین کرد.
بنی گانتس، وزیر جنگ دولت رژیم صهیونیستی در سخنانی اظهار کرد که تل‌آویو هیچ محدودیتی برای ترور اعضای جهاد اسلامی در دوره آتش‌بس اعلام شده با میانجیگری مصر، ندارد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت گرامی‌داشت روز خبرنگار، یادآورشد :جنگ روایت‌ها به شدت در جریان است.
گانتس طی سخنانی گفت: دستور دادم تا آمادگی عملیاتی در همه بخش‌ها ادامه یابد و بر لزوم بهره گیری از دستاورد‌های عملیات نظامی اخیر علیه غزه، برای استقرار ثبات و آرامش تلاش شود.
یکی از تیم‌های ایرانی حاضر بود به من برای ۳ فصل ۱۰۰ میلیارد بدهد که واقعا مبلغ بالایی است. من هم خودم این پیشنهاد را رد کردم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ