با همت شرکت ساپکو و متخصصان زنجیره تامین داخل و در چارچوب سیاست‌های کلی گروه صنعتی ایران‌خودرو مبنی بر توسعه و تعمیق ساخت داخل مواد اولیه، پروژه داخلی‌سازی گریس دور بالای LGEP2 تعریف و با دست‌یابی به عمق خودکفایی ۸۶ درصدی، مشکل واردات این گریس رفع شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به خرید ۷۰۰ تن برنج مازاد در استان گفت: خودکفایی در بخش برنج دور از انتظار نیست.
مدیر یک شرکت دانش بنیان با اشاره به تولید آنزیم و پروبیوتیک های مورد نیاز در صنعت طیور، دام و آبزیان از صادرات این محصولات به ترکیه و روسیه خبر داد.
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه و جایگاه دام وزارت جهاد گفت: در تولید نهاده‌های دامی باید به سمت خودکفایی برویم به شرطی که از گیاهان پر آب بر استفاده نشود و تمام فعالیت‌ها و صنایع آب محور باشند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: خودکفایی و بهینه‌سازی تسلیحات راداری و موشکی از دستاوردهای پدافند هوایی ارتش است.
مشهد ـ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ۲۵ هزار و ۱۰۰ مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) به خودکفایی رسیدند که ۸ هزار نفر سهم خراسان رضوی است.
مدیران بخش کشاورزی معتقدند پیگیری تأکیدات حضرت امام (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره کشاورزی، مسیر آزموده شده و نتیجه بخش برای رسیدن به خودکفایی و استقلال اقتصادی و سیاسی است.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: خودکفایی کشور در تامین نهاده‌های دام و طیور از متغیرهای عمده در دستیابی به امنیت غذایی کشور است.
طبق اعلام وزارت جهاد کشاورزی، پیش‌بینی می‌شود تا سه سال آینده، ۱۰۰ درصد نیاز کشور به کودهای کشاورزی از تولید داخلی تامین شود.
معاون ساخت وتوسعه راه آهن از خودکفایی در تولید ریل خبر داد و گفت: خط ریلی زاهدان- خاش به طور کامل داخلی سازی شده است.
معاون ساخت وتوسعه راه آهن از خودکفایی در تولید ریل خبر داد و گفت: خط ریلی زاهدان- خاش به طور کامل داخلی سازی شده است.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید بالغ بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن برنج وارد کنیم در حالی که با برنامه ریزی در طول ۳ تا ۴ سال استان مازندران می‌تواند این نیاز را تامین کند.
دبیر ستاد توسعه زیست فناوری گفت: طی دو تا سه سال آینده از واردات محصولات پلاسمایی بی‌نیاز می شویم که این یک اقتصاد و امنیت بسیار بزرگی را نیز به ارمغان خواهد آورد.
مدیر منطقه ۷ عملیات انتقال گاز از خودکفایی ساخت ۱۷۰ قلم کالا و تجهیزات فنی با استفاده از تخصص نیروهای جوان و متخصص منطقه و بهره‌مندی از شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی خبر داد.
معاون ساخت وتوسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه‌ها گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای عرصه ساخت راه آهن بعد از انقلاب اسلامی در کشور خودکفایی در تولید ریل و سوزن است.
با تولید حدود ۹۰ هزار تن غذا در کارخانجات داخلی در زمینه نیاز به خوراک میگو در کشور به خودکفایی ۹۸ درصدی دست یافته ایم.
شاه میرزایی گفت: برنامه‌ریزی منسجمی انجام‌شده است تا با همکاری بخش‌های مختلف حلقه‌های مفقوده محصولات زنجیره ارزش پتروشیمی را که امروز واردکننده آنها هستیم در داخل داشته باشیم.
احد ازادی خواه گفت: اگر برنامه ریزی دقیق همراه با ایجاد امکانات ضروری در اختیار کشاورزان قرار گیرد منجر به خودکفایی می شود.
مدیرعامل راه آهن گفت: ناوگان‌ریلی تمام تولید داخلی است.
معاون ساخت و توسعه راه‌آهن گفت: در بخش ریلی کشور تمام پروژه ها داخلی سازی می شود.
در چارچوب سیاست‌های کلان گروه صنعتی ایران خودرو، داخلی‌سازی قالب‌ها و ابزار قطعات خودرو در دستور کار قرار گرفته و با همت مهندسان ساپکو و زنجیره تامین، خودکفایی صد درصدی تولید قالب‌های پرسی و ابزار کنترلی در سال ۱۴۰۱ محقق شد.
تبریز- رئیس مرکز تحقیقات نیروی دریایی ارتش از قطع وابستگی این نیرو به خارج از کشور به برکت انقلاب اسلامی خبردادو گفت: خودکفایی کامل نیروی دریایی ارتش را درساخت و به روز رسانی تجهیزات شاهدیم.
رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت از افزودن ۷۲۰ گیگ به ظرفیت اینترنت کشور خبر داد.
اصفهان- رییس هیئت مدیره و قائم مقام مجموعه گروه خودروسازی بهمن با اشاره به اینکه ساخت بدنه خودرو ارزش افزوده زیادی دارد،گفت: این شرکت خودکفایی در تولید قطعات بدنه خودرو را در دستور کار دارد.
گرگان- با استمرار خشکسالی، کاهش پهنه های اراضی زراعی و رشد جمعیت، «کشت فراسرزمینی» به عنوان یک رویکرد حاکم برای تحقق خودکفایی و استقلال غذایی کشور مطرح بوده ولی عملیات اجرایی آن کُند است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ