امکانات ویژه ورزشگاه‌های قطر در جام جهانی 2022 قطر به این زودی از یادها نخواهد رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلوس آلکاراس با برتری برابر دنیل مدودف راهی فینال ویمبلدون شد.
به رغم هزینه کردن بیش از ۱۰۰ میلیون دلار برای تلاش‌های ضد آلودگی در دهه ۱۹۶۰، پروتکل پس از بازگشت ماموریت آپولو مملو از خطا‌هایی بود که از دید عموم پنهان ماندند. برای مثال، محفظه فلزی براقی که آرمسترانگ و خدمه از آن به بیرون نگاه می‌کردند، بیشتر جنبه نمایشی داشت.
برای اولین مرتبه در لیگ بیست و دوم، نیما میرزازاد فرصت حضور در چارچوب دروازه سپاهان را پیدا کرد و نمایشی خیره‌کننده داشت.
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه قیمت در یک اقتصاد آزاد از طریق بازار و با مکانیزم عرضه و تقاضا تعیین می‌شود، افزود: وقتی رقابت سالمی باشد، خدمات و یا محصول باکیفیت و قیمت بهتر به مصرف کننده می‌رسد. قیمت‌های دستوری نمایشی است و معمولا مصرف‌کننده با آن قیمت کالا یا خدمات را دریافت نمی‌کند.
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه قیمت در یک اقتصاد آزاد از طریق بازار و با مکانیزم عرضه و تقاضا تعیین می‌شود، افزود: وقتی رقابت سالمی وجود داشته باشد خدمات و یا محصول با کیفیت و قیمت بهتر به مصرف کننده می‌رسد. قیمت‌های دستوری نمایشی است و معمولا مصرف‌کننده با آن قیمت کالا یا خدمات را دریافت نمی‌کند.
جرم کهکشان میزبان ما تقریباً معادل ۸۰۵ میلیارد خورشید است. اگرچه این اندازه برای پردازش بسیار بزرگ است، اما در واقع به طور قابل توجهی کمتر از تخمینی است که دانشمندان در ایالات متحده در سال ۲۰۱۹ انجام دادند.
مرتضی پورعلی‌گنجی یکی از بهترین‌های پرسپولیس در نبرد امروز مقابل استقلال بود.
بمب افکن های ولکان نیروی هوایی سلطنتی انگلیس تا سال ۱۹۸۴ از خدمت رسمی خارج شدند و برای معدوم سازی آماده شدند. گفتنی است فقط ۳ فروند بمب افکن ولکان جهت حضور در نمایش های هوایی و موزه ها نگهداری شد که از بین این ۳ فروند، دو فروند فقط توانایی تاکسی روی باند را داشتند و فقط یک فروند به نام XH۵۵۸ توانایی پرواز را داشت که از آن به عنوان "روح بریتانیا کبیر" هم نام برده می شد.
آریا یوسفی رفته رفته جای خود را در ترکیب سپاهان باز کرد و حالا می‌توان از او به عنوان یک رقیب جدی برای رضائیان نام برد.
ظهر امروز در اولین دیدار فوتسال در تورنمنت بین المللی نوروز، تیم ملی دختران زیر 23 سال ایران با نتیجه 3 بر 1 مغلوب روسیه شد.
پیشتر استاندارد دوگانه غربی‌ها در کمک به زلزله زدگان ترکیه ای و سوری و اینک ارسال لباس‌های مندرس و لوازم آرایشی از لندن خبرساز شده اند؛ بازی غرب با زلزله زدگان تا کجا ادامه خواهد یافت؟
دو واکنش از بازیکنان تعویضی فولاد عمق حاشیه این تیم در حاشیه دیدار با الهلال را به تصویر کشید.
سفر بایدن از نظر سیاسی یک پیروزی بزرگ برای اوکراین بود. بسیاری از تحلیلگران معتقدند با حضور رییس جمهور امریکا و تصریح او بر تداوم حمایت ایالات متحده از اوکراین، متحدانی که در ادامه کمک‌های نظامی و اقتصادی به این کشور دچار تردید شده بودند، تردیدشان را کنار خواهند گذاشت. از سوی دیگر روسیه نیز درخواهد یافت که یک سال پس از آغاز حمله نظامی، در حالی که به بسیاری از اهداف اولیه خود دست نیافته، نتوانسته شکافی در جبهه غرب ایجاد کند و غرب همچنان بر سر موضوع حمایت از اوکراین اتفاق نظر دارد.
هر سال که از جشن هنر شیراز می‌گذشت، اهداف آن آشکارتر می‌شد تا جایی که تصمیم گرفتند برنامه اذان مغرب را از بلندگوی مسجد بازار شیراز که قرار بود تئاتری در نزدیکی آن در داخل بازار اجرا شود قطع کنند تا صدای اذان مزاحم برنامه‌ای که یک گروه خارجی اجرا می‌کردند، نشود.
لوکا مودریچ، ستاره خلاق تیم ملی کرواسی، نمایش درخشانی در آخرین بازی در جام جهانی داشت.
هافبک ایرانی شباب الاهلی در بازگشت به میادین درخشان ظاهر شد.
بر اساس ماده ۵۷۶ قانون آیین دادرسی کیفری «چنانچه هر یک از صاحب‌ منصبان و مستخدمان و مأموران دولتی و شهرداری‌ها در هر رتبه و مقامی که باشند از مقام خود سوء استفاده ‌نموده و از اجرای اوامر کتبی دولتی یا اجرای قوانین مملکتی و یا اجرای احکام یا اجرای دستور قضایی یا هر گونه امری که از طرف مقامات قانونی ‌صادر شده باشد جلوگیری نماید به انفصال از خدمات دولتی از یک تا پنج سال محکوم خواهد شد
سازمان ثبت احوال با برپایی میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) اقدام به دریافت درخواست‌های صدور گواهی یک بار خروج از کشور و تعویض شناسنامه می نماید.
سازمان ثبت احوال با برپایی میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) اقدام به دریافت درخواست‌های صدور گواهی یک بار خروج از کشور و تعویض شناسنامه می نماید.
تیم ملی والیبال زنان ایران موفق شد با شکست آذربایجان راهی فینال رقابت های کشورهای اسلامی شود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی در نمای کامپوزیتی یک نمایشگاه مبل در بزرگراه شهید ستاری نبش خلیل آبادی خبر داد.
امروز مطالبی همچون قیمت روز خودرو ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | قیمت خودرو چه تغییری کرد؟،  بیشترین خروج حقیقی‌ها از این سه سهم!، زمان واریز سود سهامداران ۱۵ نماد بورسی و فرابورسی،  مجمع کیمیا ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، سمگا و شرانل سود پرداخت می‌کنند!، دلار مسافری گران شد، حباب سکه رکورد زد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
«تکه‌های یک زن» آن فیلمی است که فردی برای داشتن یک تجربه‌ احساسی خاص تماشا می‌کند. بخش‌هایی از آن امیدوارکننده است، بخش‌های دیگر نابودکننده. فیلم تلاش ندارد داستان را الکی تغییر بدهد، بلکه می‌خواهد آن را طوری به ما ارائه کند که باعث بشود بیننده ارتباط عمیقی با شخصیت‌ها برقرار کند؛ داستانی که بسیار رایج‌تر از چیزی است که احتمالا خیلی‌ها باور داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ