دو واکنش از بازیکنان تعویضی فولاد عمق حاشیه این تیم در حاشیه دیدار با الهلال را به تصویر کشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حاشیه سی و هفتمین رویداد تبادل فناوری حوزه صنایع غذایی، ۳ تفاهم نامه میان شرکت های دانش بنیان و یک هلدینگ تجاری بزرگ منعقد شد.
حسین عبدی در حاشیه تمرین تیم ملی درخواستی حیاتی از اصحاب رسانه داشت.
جود بلینگام، خرید بزرگ تابستانی رئال مادرید در حاشیه تمرین این تیم در یک مصاحبه کوتاه شرکت کرد و درباره شرایط خود در این تیم توضیح داد.
در حاشیه مسابقات پهلوانک ها، عکس های بزرگ قهرمانان المپیک که در سالن هفتم تیر نصب شده، توجه کشتی گیران خردسال را به خود جلب کرد.
تردید نکنید اگر موضوع آب استان به طور کامل حل نشود ما شاهد یک فاجعه در حوزه مهاجرت ها از استان به سایر نقاط کشور خواهیم بود و قطعا این وضعیت در حاشیه شهرهای بزرگ فاجعه ای دیگر را رقم می زند.
جلسه روز گذشته پرسپوليس و نماینده بیرانوند هرچند با تعامل طرفین همراه نشد اما اکنون یک شایعه جنجالی را شکل داده است.
ژرژ مندس در حاشیه یک مراسم در پرتغال وعده داد که این تابستان شاهد انتقال‌های بزرگی در دنیای فوتبال خواهیم بود.
کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران این روزها به دور از هرگونه حاشیه در سوپرلیگ ترکیه می‌درخشد و باعث حیرت والیبال‌دوستان در این کشور شده است. پنجه‌های جادویی سعید معروف یکی از مهمترین دلایل صعود فنرباغچه به جام حذفی ترکیه بود و حالا او در حال هدایت تیمش به سمت یک هدف بزرگ دیگر، یعنی فینال لیگ است.
رهبر انقلاب در حاشیه مراسم روز درختکاری گفتند: مسئولین باید موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند؛ این یک جنایت بزرگ و غیر قابل اغماض است.
رهبر انقلاب صبح امروز در حاشیه مراسم روز درختکاری: این یک جنایت بزرگ و غیر قابل اغماض است. اگر مسمومیت دانش‌آموزان اثبات شود، باید عوامل این جنایت به اشد مجازات برسند. در مورد این افراد هیچ عفوی نخواهد بود. مسئولین باید موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند
نصیری گفت دختران ایرانی شایسته بهترین جشن ها هستند و همیشه برای آن‌ها تلاش خواهم کرد.
احسان خاندوزی به حاشیه ایجاد شده پیرامون سوال یک خبرنگار واکنش نشان داد و گفت: متاسفانه شیطنت کردند و عبارت اول را رسانه‌ای کردند.
سرمربی استقلال با بازیکن تیم تراکتور درگیری لفظی پیدا کرد تا همچنان حاشیه هایش در کنار زمین ادامه داشته باشد.
حبا مصدومیت دوباره دو بازیکن تازه بهبود یافته تیم استقلال سرمربی این تیم بشدت از تصمیم گیری‌های اخیر درباره ارتباط با آسیب دیده‌های تیمش عصبانی شد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد: یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ حوالی ساعت ساعت ۴:۵۵ بامداد امروز در حال حرکت در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان بود که در محدوده میدان میوه و تره بار مرکزی از مسیر خود منحرف شده و با گاردریل‌های حاشیه مسیر برخورد کرد.
آشوب‌های اخیر و اغتشاشات در کشور را شاید بتوان یکی از فتنه‌های بزرگ طراحی شده در دستگاه‌های اطلاعاتی متخاصم برشمرد که منجر به آن شد تا سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان هر آنچه در سال‌های اخیر برای توسعه شبکه خود برای ایجاد ناامنی در کشور سرمایه‌گذاری کرده بودند، به میدان بیاورند.
آشوب‌های اخیر و اغتشاشات در کشور را شاید بتوان یکی از فتنه‌های بزرگ طراحی شده در دستگاه‌ های اطلاعاتی متخاصم برشمرد که منجر به آن شد تا سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان هر آنچه طی سال‌های اخیر برای توسعه شبکه خود برای ایجاد ناامنی در کشور سرمایه‌گذاری کرده بودند را به میدان بیاورند.
تیم ملی تکواندو در آستانه اعزام به مسابقات فینال گرند پری در عربستان دچار یک حاشیه بزرگ شده است
مشاور فرمانده کل قوا خطاب به سران برخی کشور‌های حاشیه جنوبی خلیج فارس گفت: به آن‌ها می‌گویم شما کشور‌های ضعیفی هستید و بدانید آمریکایی‌ها در موقع خطر از شما حمایت نمی‌کنند همانطور که از شاه ایران حمایت نکردند؛ ایران یک کشور بزرگ و مقتدر است و ان شاء الله ملت ایران با کار آمدی بر همه مشکلات فائق خواهد آمد.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: ایران مقتدر با یک ملت بزرگ، با فرهنگ و تمدن و با یک رهبر شجاع و خردمند نظام قدرت را در جهان به چالش کشیده است.
تبریز- تبریز یک شهر لرزه‌خیز است که تاکنون زلزله‌های بزرگی را به خود دیده و چندین بار هم ویران شده است؛ بنابراین مسئولین ارگان‌ها به اقدامات پیشگیرانه باید توجه ویژه‌ای داشته باشند.
پوتین رئیس جمهور روسیه در حاشیه یک دیدار در کاخ کرملین با یک شاهین بازی کرد.
پیمان میری، مهاجم تیم نفت مسجد سلیمان بعد از ورود به میدان در بازی با صنعت نفت آبادان شرایط را به سود تیمش تغییر دهد.
رامین رضائیان که در آستانه جام جهانی نگاه‌های زیادی را به خود جلب کرده در اولین بازی فصل نمایش بسیار خوبی در مصاف با استقلال ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ