سازمان ثبت احوال با برپایی میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) اقدام به دریافت درخواست‌های صدور گواهی یک بار خروج از کشور و تعویض شناسنامه می نماید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نزدیک به 10 تیم لیگ برتری خواستار تعویق مسابقات و تأخیر هفته نخست لیگ بوده اند.
رییس سازمان خصوصی‌سازی از به تعویق افتادن مجمع باشگاه استقلال خبر داد و نوشت: به درخواست وزیر ورزش و جوانان جهت بررسی و اظهارنظر نهایی ایشان، تا ۱۰ صبح روز یکشنبه تنفس اعلام شد.
محمد محبی در مصاف با پارس جنوبی بعد از هدر دادن ضربه پنالتی نتوانست آن بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارد و به همین خاطر در بین دو نیمه تعویض شد.
اتحادیه جودو آسیا با درخواست عربستان برای تعویق رقابت‌های قهرمانی نوجوانان قاره کهن موافقت کرد.
اتحادیه جودو آسیا با درخواست عربستان برای تعویق رقابتهای قهرمانی نوجوانان قاره کهن موافقت کرد.
اتحادیه جودو آسیا با درخواست عربستان برای تعویق رقابتهای قهرمانی نوجوانان قاره کهن موافقت کرد.
مرکز اطلاع‌رسانی شهرداری کرمانشاه پیرو درج تصویر بی‌حجاب برروی سنگ قبر یک خانم متوفی در آرامستان کرمانشاه و انتشار آن در فضای مجازی اعلام کرد؛ از خانواده‌های متوفی هنگام دریافت مجوز تدفین، تعهدنامه عدم درج تصاویر بانوان را اخذ می‌کنیم که متأسفانه این خانواده رعایت نکرده و درخواست شده هرچه سریع‌تر نسبت به تعویض آن اقدام شود.
وزیر راه و شهرسازی در نامه‌ای به دبیر هیأت دولت خواستار لغو تفویض اختیار به استان فارس درباره طرح ۵۷ هکتاری پیرامون حرم حضرت شاهچراغ (ع) با هدف حفظ بافت تاریخی شیراز شد.
در لحظات پایانی مسابقه حساس تراکتور-سپاهان، ریکاردو آلوز پس از یک پاس رو به عقب اشتباه برای بازیکنان سپاهان روی زمین نشست و درخواست تعویض خود را داشت.
مرد ۲۴ساله ساکن لس‌آنجلس به نام امیرحسین گلشن، حساب کاربری زنان مشهور «تاثیرگذار» را در اینستاگرام از طریق تعویض سیمکارت آنان تصاحب و سپس با درخواست دریافت پول و ویدئو‌هایی با مضامین جنسی از قربانیان برای پس‌دادن حساب‌های اینستاگرام آنان، اخاذی می‌کرده است.
اشخاص شامل ۱۵ سال به بالا، افراد کمتر از ۱۵ سال که دارای حکم رشد باشند، پدر یا جد پدری با ارائه شناسنامه خود برای افراد ۱۵ تا ۱۸ سال تمام و سرپرست قانونی (قیم، امین، وصی) برای افراد صغیر و محجور با ارائه مدارک مستند که سمت او احراز شده باشد، می‌توانند با مراجعه به ادارات ثبت احوال نسبت ویا با مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات ثبت احوال، نسبت به تنظیم و امضاء برگ درخواست تعویض شناسنامه اقدام کنندبه ارائه درخواست تعویض شناسنامه اقدام کنند.
اصفهان- وزیر اقتصاد و دارایی از رسیدگی فوری به درخواست تفویض اختیارات تمام بانک‌های دولتی استان‌ها خبرداد وگفت: این موضوع در شورای هماهنگی بانک‌های کشور مطرح و با قید دو فوریت ابلاغ می‌شود.
علی‌رغم اینکه کاروان پیکان سحرگاه امروز به آبادان رسیدند، اما صنعت نفت با درخواست تأخیر در آغاز بازی مخالفت کرد.
به دلیل تأخیر در پرواز، باشگاه پیکان درخواست تعویق دیدار با صنعت نفت را به سازمان لیگ ارسال کرده است.
دیبالا بعد از زدن ضربه پنالتی به دلیل گرفتگی عضله، درخواست تعویض کرد و اینک به نظر می‌رسد که جام جهانی یک ستاره دیگر خود را هم از دست داد.
دیبالا بعد از زدن ضربه پنالتی به دلیل گرفتگی عضله، درخواست تعویض کرد و اینک به نظر می رسد که جام جهانی یک ستاره دیگر خود را هم از دست داد.
بلومبرگ در خبری مدعی شد ترکیه قصد دارد از روسیه درخواست کند تا اقساط سررسیدشده این کشور را تا سال ۲۰۲۴ به تعویق بیندازد.
برای تعویض شناسنامه باید صاحب شناسنامه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی مراجعه کرده و درخواست تعویض را با تکمیل مدارک مورد نیاز ارائه کند.
سرپرست نفت آبادان نسبت به اتفاقات جدال با تراکتور در تبریز خصوصا در صحنه درخواست این تیم برای تعویض معترض است.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، می‌گوید اگر مصدومیت کریم بنزما جدی نبود، او از کادر فنی درخواست تعویض نمی‌کرد.
یک قاضی فدرال درخواست رئیس جمهور پیشین آمریکا برای تعیین وکیل ویژه جهت بررسی اسناد کشف‌شده از عمارتش و تعویق تحقیقات اف‌بی‌آی را پذیرفت.
میز خدمت که از پنجم شهریورماه تا چهارشنبه ۹ شهریورماه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۶ بعدازظهر در سازمان ثبت احوال کشور برپا شده است، خدماتی از جمله درخواست صدور کارت هوشمند ملی، تعویض شناسنامه، عکس‌دار شدن شناسنامه، گواهی یک بار خروج از کشور به عموم مردم ارائه می‌شود.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شکربن به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شکربندر روزهای آینده بورس است.
یکی از دستورهای امروز صحن علنی مجلس تعیین تکلیف درخواست نمایندگان برای استیضاح وزیر صمت بود. پس از جلسه‌ای که روز گذشته در کمیسیون صنایع و معادن برگزار شد، برخی اعضا از حد نصاب افتادن امضا‌ها خبر دادند و برخی دیگر هم از کافی بودن امضا‌ها گفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ