آریا یوسفی رفته رفته جای خود را در ترکیب سپاهان باز کرد و حالا می‌توان از او به عنوان یک رقیب جدی برای رضائیان نام برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شمس‌آذر فصل گذشته لیگ یک کاملا تحت تاثیر نمایش فنی خود قرار داد اما اکنون یک اتفاق خارج از دست آن، رویای شهر را تا مرز شکست تلخ پیش برده است.
سیدمحمد کریمی با نمایشی قابل قبول در ترکیب تیم ملی برابر قرقیزستان بار دیگر پاسخ اعتماد قلعه‌نویی را داد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: قرار بود امروز - سه شنبه - رئیس جمهور برای تقدیم لایحه برنامه هفتم توسعه در مجلس حضور یابد و همزمان از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نیز دفاع نماید.
آمار‌ها به ویژه آمار‌های اقتصادی، عرصه‌ای برای تبلیغات و نمایش نیست. آینه‌ای است که به تناسب وضعیت می‌تواند خوبی یا بدی و پیشرفت یا پسرفت را نشان دهد. برخورد شفاف و غیرگزینشی با آن به اعتماد مردم کمک می‌کند و برعکس آن موجب سلب اعتماد می‌شود؛ بنابراین در انتشار و تبلیغ آمار‌ها نباید گزینشی و سیاسی عمل کرد.
علیرضا بیرانوند که در این فصل نمایش سزاوارانه‌ای داشته، علاوه بر محافظت از دروازه وظیفه محافظت از خود را نیز برعهده دارد.
کاپیتان پیکان مقابل هوادار نمایش خوبی ارائه کرد؛ او گل پیروزی تیمش را زد و البته که اعتقاد داشت یک پنالتی روی او گرفته نشده است.
یحیی گل‌محمدی در بهترین موقعیت ممکن به مهاجم جوان تیمش اعتماد کرد و او بار دیگر توانایی خود را به نمایش گذاشت.
مهاجم پرسپوليس برابر مس رفسنجان پایه‌گذار پیروزی تیمش لقب گرفت تا پاسخ اعتماد یحیی گل‌محمدی را به بهترین شکل بدهد.
متخصصان بر این باورند که معمولا اعتقاد بر این است که استفاده بیش از حد از صفحه نمایش باعث افزایش نزدیک‌بینی می‌شود، اما این رابطه از نظر علمی ثابت نشده و استفاده بیش از حد از صفحه نمایش باعث خستگی چشم می‌شود و اطلاعات کافی برای نتیجه‌گیری اینکه منجر به نزدیک‌بینی می‌شود، وجود ندارد.
ژول کنده، مدافع بارسلونا، در کنفرانس مطبوعاتی بازی فردای تیمش مقابل منچستریونایتد می‌گوید بارسا با اعتماد به نفس بالا وارد زمین شده و بهترین عملکردش را به نمایش می‌گذارد.
رضا عنایتی می‌گوید نبود اعتماد به نفس و داوری دو مانع نفت مسجد سلیمان برای نتیجه‌گیری مقابل استقلال بوده است.
ایران با یک نمایش خوب تیم ملی ولز را دو بر صفر شکست داد و حالا شرایط به گونه ای است که سرنوشت صعود به دور بعدی مسابقات به دست ایران است.
وحید امیری یکی از بازیکنان تیم ملی بود که در جریان شکست تلخ مقابل انگلیس فرصت بازی به او داده نشد.
مهاجم جوان گل گهر سیرجان با قدردانی از اعتماد امیر قلعه نویی، ابراز امیدواری می‌کند در دیدارهای آتی نیز بتواند کیفیت خود را به نمایش بگذارد.
هافبک عراقی تراکتور در ده دقیقه حضورش مقابل پرسپولیس نمایش خوبی داشت و با اعتماد به نفس بالا ظاهر شد.
کارشناس فوتبال ایران ضمن اشاره به نمایش مطلوب تیم ملی مقابل اروگوئه گفت: بازی‌های تدارکاتی اعتماد به نفس بازیکنان را به آنها بازگرداند تا دیگر از اسم های بزرگ در جام جهانی نترسند.
کاپیتان تیم ملی دو بازی ۹۰ دقیقه‌ای و تاثیرگذار زیر نظر کی‌روش انجام داد تا مشخص شود همچنان مهره قابل اعتماد او است.
وزیر امور خارجه گفت: آنجا که هنر در خدمت باور و اعتقاد دینی قرار می‌گیرد، «هنر متعالی» نمایان می‌شود و هنرمندان فاخر به نمایش اعجاز هنرشان می‌نشینند.
مدیرعامل باشگاه پیکان از نمایش شاگردان مجتبی حسینی در بازی با استقلال راضی است و اعتقاد دارد تیمش می‌توانسته به برد هم برسد.
آمار جداول فوق نشان دهنده وضعیت کلی سینما در پنج ماه سال جاری است و کاهش نزدیک به ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مخاطب امسال نسبت به سال ۱۳۹۸ مؤید این نکته است که سینما در وضعیت بحرانی تر قرار گرفته است (البته کاهش معنادار مخاطب در مرداد امسال به دلیل ایام محرم است) و با توجه به ادامه وضعیت بحرانی اقتصادی قشر "سینمارو" اگر بازهم تمهیدات لازم برای مدیریت بحران سینما طی هفت ماه آینده اندیشیده نشود، پیش‌بینی حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون مخاطب برای سینمایی امسال دور از ذهن نخواهد بود و جهت جلوگیری از تبعات کاهش شدید مخاطب سینماهای کشور همچنان اعتقاد دارم اصلاحات اساسی در سیاست‌های تولید، توزیع و نمایش فیلم باید ایجاد شود تا توان ادامه حیات سینما در دسترس باشد. منجی سینما در خارج آن نیست، در خود سینما است، خواه دولت و یا خواه فعالان آن...
سرمربی ملوان اعتقاد دارد همانطور که در نیمه دوم دیدار با پیکان نمایش بهتری ارائه دادند به هماهنگی بیشتری در بازی های بعد خواهند رسید.
بانک رفاه کارگران با هدف توسعه خدمات و محصولات غیرحضوری خود، نسبت به راه‌اندازی «سامانه بتا» اقدام کرده است.
سال گذشته طبق آمارهای رسمی و غیررسمی از روند تولید و نمایش فیلم‌ها مشخص بود که بیش از ۳۰۰ فیلم منتظر اکران هستند و این آمار چند بار در جشنواره فجر سال قبل و در صحبت‌های برخی سینماگران تاکید شد، اما با وجود نگرانی‌ها در این مورد، نه تنها سینماها رونقی پیدا نکردند بلکه همان اکران آنلاینی که خیلی‌ها امید داشتند می‌تواند به کم شدن بار اکران کمک کند، دچار رکود شد.
کرمی در نهایت در توصیه به نمایش این فیلم گفت: «امید» بالاترین موهبت برای انسان‌هاست. داشتن امید و توکل وتلاش باعث عبور انسان از سختی ها ناملایمات و مرارت‌های زندگی است. هر فرد، جامعه‌ و ملتی که امیدش را از دست بدهد نابود می‌شود. این فیلم به ما نشان می‌دهد که چگونه در اوج گرفتاری‌ها، امیدواری منجر به پیروزی می‌شود. اگر جوان‌ها می‌خواهند ببینند که اعتقاد و امید چگونه می‌تواند ثمربخش باشد باید این فیلم را ببینند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ