ظهر امروز در اولین دیدار فوتسال در تورنمنت بین المللی نوروز، تیم ملی دختران زیر 23 سال ایران با نتیجه 3 بر 1 مغلوب روسیه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملوان نمایش قابل قبولی و سزاوارانه‌ای مقابل استقلال داشت.
اسماعیل شریفات در اولین برد تیمش در لیگ بیست و سوم، نمایش قابل قبولی از خود به جای گذاشت.
مهاجم متعصب استقلال با یک نمایش قابل قبول برابر تراکتور، خودش را برای روزهای حساس آینده آماده می‌کند.
استیضاح دیروز نقطه نمایش گسلی بود که شکاف‌ها و پیش‌لرزه‌های آن، از ماه‌ها قبل و با افزایش نقد‌های مجلسیان و سیاسیون و رسانه‌های راستگرا در فضای سیاسی قابل مشاهده بود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی ها در هفته های اخیر نمایش قابل قبولی از خود به جای گذاشتند گفت: نقش بازیکنان تاثیرگذار در این موفقیت ها کلیدی بوده است.
بانوی رکابزن کوهستان ایران با قرار گرفتن در رتبه های هشتم و نهم مسابقات آفریقای جنوبی عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت.
خرید جوان استقلال از صنعت نفت آبادان نمایش قابل قبولی در نخستین حضور در ترکیب آبی‌ها داشت.
نمایش استقلال در برابر تراکتور با هیچ ادله ای قابل توجیه نیست و کادر فنی استقلال به خصوص ریکاردو ساپینتو هم قبول دارد، تیمش در این بازی در فاز دفاع و حمله خوب نبود.
استقلال در هفتۀ پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر درحالی مقابل تراکتور شکست خورد که نتوانست نمایش قابل قبولی ارائه دهد.
نمایش ضعیف کاپیتان کرواسی کاری کرد تا او قبل از سوت پایان دیدار با آرژانتین تعویض شود.
نیرو‌های امنیتی در جریان دیدار فرانسه و تونس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، یک جیمی‌جامپ پرانرژی را که با در دست داشتن پرچم فلسطین در زمین دوید و حرکات آکروباتیک انجام داد، بازداشت کردند. او قبل از ورود نیرو‌های امنیتی به زمین، چند پرش آکروباتیک انجام داد. یکی از بازیکنان تونس ظاهراً از مقامات امنیتی می‌خواهد که با او راحت رفتار کنند. تونس با وجود پیروزی یک بر صفر مقابل فرانسه از دور رقابت‌ها کنار رفت.
تبریز - سرمربی تیم والیبال مس سونگون با اشاره به برد ۳ بر صفر شاگردانش در اولین بازی نیم فصل دوم لیگ دسته یک گفت، امروز بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتیم.
تبریز - سرمربی تیم والیبال مس سونگون با اشاره به برد ۳ بر صفر شاگردانش در اولین بازی نیم فصل دوم لیگ دسته یک گفت، امروز بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتیم.
اولین دیدار گروه C رقابت‌های جام جهانی با یک شگفتی همراه بود. عربستان با نمایشی قابل قبول آرژانتین یکی از مدعی‌های کسب جام را شکست داد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه ایران در گروه سختی قرار دارد اما می تواند نمایش قابل قبولی داشته باشد گفت: باید این واقعیت را بپذیریم که از همه نظر حریفان بالاتر از فوتبال ایران قرار دارند.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و نساجی در سوپرجام فوتبال ایران در شرایطی با تساوی به پایان رسید که قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی نتوانستند نمایش قابل قبولی داشته باشند.
گلر آلومینیوم بعد از یک نمایش قابل قبول مقابل استقلال گلایه‌هایی از دعوت نشدن به تیم ملی مطرح کرد.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و آلومینیوم در شرایطی با تساوی به پایان رسید که دو تیم نتوانستند نمایش قابل قبولی داشته باشند.
ستاره سمت چپ سپاهانی‌ها دیشب با یک نمایش قابل قبول اجازه خلق موقعیت از سمت راست زمین را به پرسپولیسی‌ها نداد.
تیم تحت هدایت کارلوس کی روش یک بار دیگر نمایش قابل قبولی را مقابل سنگال پرستاره ارائه داد.
کاپیتان تیم فوتبال استقلال در دیدار تیم ملی ایران برابر سنگال مرد شماره یک زمین بود و نمایش قابل قبولی داشت.
اگرچه تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان شکست خورد اما صابر کاظمی نمایش نسبتا قابل قبولی از خود ارائه داد.
دو عامل تورم و گسترش روزافزون تولید سریال برای شبکه نمایش خانگی با بودجه‌های کلان، باعث شده هزینه تولید فیلم‌های سینمایی سر به فلک بکشد، به گونه ای که بودجه یک فیلم دارای استاندارد‌های فنی و کیفی قابل قبول، دست‌کم هشت میلیارد تومان است و یک فیلم دارای گروهی از بازیگران مطرح، دست کم ۱۵ میلیارد تومان هزینه در پی دارد.
شادروان حداکثر بیست دقیقه فیلم بود و قدرت یک تله فیلم را نیز نداشت اما علفزار با توجه به مضمون حساسش و فرم اثر، از ظرفیت لازم برای نکه داشتن تماشاگر در سالن برخوردار بود و بازی قابل قبول پژمان جمشیدی که تفاوت چندانی با بازی‌اش در درام‌هایی که اخیراً بازی نکرده نداشت، باعث شد تا این فیلم، بهترین فیلم روز دوم باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ