اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایش ضعیف طارمی در بازی دیشب پورتو
مرتضی پورعلی‌گنجی یکی از بهترین نمایش‌های خود را در مقابل تراکتور ارائه کرد.
یکی از بخش‌های جذاب موزه ملی تاریخ علوم پزشکی دیرین انسان شناسی است که در آن آثاری از جمله زن مومیایی و جمجمه جراحی شده یک دختر جوان به نمایش گذاشته شده است.
هال سیتی در غیاب مهاجم ایرانی خود مقابل شفیلد ونزدی به برتری رسید.
مدیر توسعه گروه موزه‌های دفینه گفت: از میان آثاری که در مخازن ما وجود دارد تنها ۵ درصد آنها در قالب موزه به نمایش گذاشته شده است.
حامد پاکدل در تمرین آخر پیکان قبل از دیدار با نساجی آمادگی جسمانی خوب خود را به نمایش گذاشت.
مدافعان چپ و راست سپاهان با آمادگی کامل به استقبال فصل جدید لیگ برتر می‌روند.
مایک مانیان و آندره اونانا در نیمه اول دیدار بین اینتر و میلان آمادگی بالای خود را به نمایش گذاشتند.
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: آمادگی دارد از ظرفیت‌ها و توان خود در راستای بازسازی و کمک به توسعه زیر ساخت صنایع دفاعی سوریه استفاده نماید.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل فرایبورگ ضمن ستایش از بازیکنانش گفت بایرن برای دیدار بزرگ با منچسترسیتی باید بهترین عملکرد ممکن را به نمایش بگذارد.
فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) گفت: این رزماش برای نمایش توانمندی فرزندان غیور کشور انجام خواهد گرفت و نیرو‌های مسلح نشان خواهند داد که آمادگی کامل برای دفاع از مراکز حساس و حیاتی کشور را خواهند داشت.
کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن امکانات حمل‌ونقل چندوجهی اعم از جاده‌ای و ریلی این آمادگی را دارد تا خدمات حمل محمولات صادراتی ایران را به مقاصد تعیین شده اعزام نماید.
رژه نظامی عظیمی در ۸ فوریه ۲۰۲۳ در پیونگ یانگ پایتخت کره شمالی برگزار شد و رکورد تعداد موشک‌های بالستیک هسته‌ای و قاره پیما را در یک چالش بالقوه برای سیستم‌های دفاعی ایالات متحده به نمایش گذاشت. کیم جونگ اون رهبر کره شمالی متعهد شده که رزمایش‌های نظامی این کشور را گسترش دهد و آمادگی را تقویت کند. اکنون کارشناسان می‌گویند که این نمایش نه تنها به عنوان یک هشدار به آمریکا بود، بلکه تلاشی برای اطمینان بخشیدن به مردم کره شمالی از آینده این کشور بود.
فرمانده نیروی دریایی سپاه از برگزاری رزمایش با نام «سردار شهید نصرالله شفیعی» با هدف نمایش اقتدار و آمادگی های نیرویی برای مقابله با تهدیدات متصور در خلیج فارس خبر داد.
وحید امیری یکی از بازیکنان تیم ملی بود که در جریان شکست تلخ مقابل انگلیس فرصت بازی به او داده نشد.
نیروهای امنیتی شهرستان بروجرد در عین اقتدار و آمادگی ، مردمداری خود را به نمایش گذاشتند.
رامین رضائیان و امید نورافکن با شرایط با ثباتی پس از پشت سر گذاشتن مشکلات قبلی به اردوی تیم ملی اضافه شده‌اند.
مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع پرسپولیس یکی از حاضران در اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی است.
یان زومر در ترکیب تیم ملی سوئیس نیز نمایش درخشانی داشته و نشان داد در اوج آمادگی قرار دارد.
علیرضا بیرانوند به اولین دروازه‌بان تاریخ فوتبال ایران تبدیل خواهد شد که دومین جام جهانی خود را تجربه می‌کند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایمان، اعتقاد، آمادگی جسمانی، آموزش بالا و مهارت نفرات در کنار آمادگی تجهیزات و فرماندهی خوب فرماندهان نیرو در تمام سطوح، رزمایش موفقی را رقم زد.
سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در رفح در جنوب نوار غزه رژه نظامی برگزار کرد. در این رژه نظامی موشک‌ها و راکت‌های مختلفی به نمایش گذاشته شد. همچنین صد‌ها تن از مبارزان مقاومت در این رژه نظامی شرکت داشتند. این رژه حدود دو هفته پس از پایان درگیری سه روزه مقاومت با رژیم صهیونیستی در غزه برگزار شد که این بیانگر آمادگی مقاومت برای هرگونه رویارویی مجدد با دشمن صهیونیستی است.
پارلمان یمن تاکید کرد که برگزاری رزمایش ها و نمایش های نظامی بازتاب آمادگی نیروهای مسلح بعد از ۸ سال مقاومت در برابر ائتلاف متجاوز و مزدورانش است.
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ