اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران با شکست اردن راهی فینال کاپ آسیا شد.
میزبان به مرحله نیمه‌نهایی چلنجر کاپ رسید و یک گام به لیگ ملت‌ها نزدیک شد.
مدیران باشگاه مس رفسنجان از سه گزینه نهایی خود برای حضور در راس کادر فنی تیم فوتبال رونمایی کرده‌اند.
پروفسور دانشگاه استنفورد و تیمش یک پوست الکترونیکی مصنوعی چند لایه خود ترمیم شونده اختراع کرده‌اند که به شرایط خود آگاهی دارد و در صورت آسیب دیدگی در حین بهبودی به عملکرد خود ادامه می‌دهد.
استقلال خوزستان اکنون تنها یک گام با صعود دوباره به لیگ برتر فاصله دارد و امیدوار است با برتری در جدال مقابل آرمان گهر به این رویا دست یابد.
یحیی گل‌محمدی تنها یک گام تا سومین قهرمانی خود در لیگ برتر فاصله دارد.
در احضاریه ارسال‌شده برای کتایون ریاحی آمده بود که او باید «با توجه به گزارش ضابطین و مستندات و ادله ارائه‌شده جهت انجام تحقیقات درخصوص موضوع حضور در معابر و انظار عمومی بدون حجاب شرعی» در دادگاه حضور یابد. اتهامی که شامل‌حال پانته‌آ بهرام، فاطمه معتمدآریا، باران کوثری، افسانه بایگان و شقایق دهقان هم شد.
پیروزی تیم فوتبال فاینورد یک گام دیگر علیرضا جهانبخش را به بالا بردن جام قهرمانی اردویسه نزدیک تر کرد.
تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران با پیروزی پرگل برابر امارات به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا صعود کرد.
تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران پس از سه پیروزی در سطح دوم مسابقات قهرمانی آسیا، برای رسیدن به جمع مدعیان باسابقه این رشته باید امارات را شکست دهد.
پیام نیازمند در مصاف با صنعت نفت آبادان موفق به ثبت یازدهمین کلین‌شیت فصل شد.
ناپولی با پیروزی 2-0 مقابل آتالانتا، یک گام دیگر به قهرمانی در رقابت‌های این فصل سری آ نزدیک‌تر شد.
مسابقات بین المللی مستریونیورس با ایده ای جدید و برگزاری رقابت ها در رشته های مختلف طی 3 روز در رامسر برگزار شد.
اگر در خانه فرزند کوچک دارید بعید نیست که روی دیوار خط کشیده باشد. برای پاک کردن خطوط روی دیوار هم راه حل وجود دارد. مقدار کمی خمیر دندان سفید را با یک پارچه مستقیماً روی خطوط بمالید. از نوع ژله‌ای خمیر دندان استفاده نکنید؛ می‌توانید خمیر دندان را با مقدار کمی آب در یک فنجان مخلوط و کمی رقیق کنید. این مخلوط رقیق شده را روی خطوط بمالید. بگذارید خمیر دندان ۵ تا ۱۰ دقیقه بماند. علامت را با پارچه بشویید. خمیر دندان را با یک پارچه مرطوب پاک کنید. علامت باید از بین برود.
دو ملی پوش شطرنج ایران در رقابت‌های تاتا استیل ۲۰۲۳ به مصاف حریفان خود خواهند رفت؛ مرد شماره یک شطرنج ایران در اولین گام رو در روی شطرنج باز آلمانی قرار خواهد گرفت.
گالاتاسرای با قبول شکست مقابل اسکرا لهستان در آستانه حذف از کاپ اروپا قرار گرفت.
بانوان والیبالیست سپاهان یک گام دیگر به حضور در فینال دسته یک نزدیک شدند.
کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس ثانیه‌هایی پیش از سوت پایان نیمه اول با یک شوت مهارنشدنی و مطمئن دروازه مندی را باز کرد.
تیم ملی در بازی با اروگوئه موقعیت‌های خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کرد و در نهایت با استفاده از یکی از موقعیت‌ها به گل رسید.
تیم ملی در بازی با اروگوئه موقعیت های خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کرد و در نهایت با استفاده از یکی از موقعیت ها به گل رسید.
با وجود عدم برنامه‌ریزی مدون برای گفتگو‌های برجامی، اکنون نیویورک به محفلی برای تبادل مواضع در خضور ادامه مذاکرات و توافق تبدیل شده است. از یک سو، مقامات ایرانی با نشان دادن پالس‌های مثبت، آمادگی خود را برای حل اختلافات نشان داده و از سوی دیگر، غربی‌ها نیز با آگاهی نسبت به این‌که فرصت چندانی برای نجات توافق هسته‌ای وجود ندارد، نسبت به گام برداشتن در مسیر حل اختلافات با تهران روی خوش نشان داده‌اند.
تیم بسکتبال ژاپن موفق شد در پنجره چهارم انتخابی جام جهانی، با نتیجه 73 بر 48 مقابل قزاقستان به پیروزی برسد.
تیم فوتبال زنان خاتون بم ایران از ساعت ۱۶:۳۰ دیدار برگشت خود مقابل سوگدونیا ازبکستان را برگزار کرده و در صورت پیروزی مقابل این تیم به فینال رقابت‌ها صعود می‌کند.
دختر گمشده در مزرعه پیدا شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ