اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اخیرا ناسا اطلاعاتی در خصوص ۵ سیارک را منتشر کرده‌است که در روز‌های آینده از نزدیکی زمین گذر خواهند کرد؛ با این حال یکی از این سیارک‌ها نگرانی ناسا را برانگیخته است، چراکه تقریبا به اندازه برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان، است.
در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش همگانی، علی خلیلی با کسب ۵۱ رای بعنوان رئیس این فدراسیون معرفی شد.
اعضای مجمع فدراسیون ورزش های همگانی علی خلیلی چچکی را به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون انتخاب کردند.
طی حکمی از سوی دکتر خرمی شاد، دیروز «محمد جواد خلیلی» به عنوان مدیر حوزه مدیرعامل و گروه روابط‌عمومی شرکت مس منصوب گردید.
طرح «مترو اسپرت» که با هدف آشنایی بیشتر مردم با ورزش‌های همگانی در چند ایستگاه مترو تهران اجرا شد، با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید.
طرح «مترو اسپرت» که با هدف آشنایی بیشتر مردم با ورزش های همگانی در چند ایستگاه مترو تهران اجرا شد، با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید.
طرح «مترو اسپرت» که با هدف آشنایی بیشتر مردم با ورزش های همگانی در چند ایستگاه مترو تهران اجرا شد، با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید.
سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به برگزاری طرح‌های تابستانی این فدراسیون گفت: هدف از برگزاری طرح «مترو اسپرت» معرفی عملی و اصولی ورزش همگانی به مردم است.
سرپرست فدراسیون ورزشهای همگانی با اشاره به برگزاری طرح های تابستانی این فدراسیون گفت: هدف از برگزاری طرح «مترو اسپرت» معرفی عملی و اصولی ورزش همگانی به مردم است.
مجمع عمومی فدراسیون فوتبال خلیج فارس، شیخ حمد بن خلیفه بن احمد آل ثانی را برای یک دوره چهار ساله دیگر به عنوان رئیس انتخاب کرد.
شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، معتقد است که عربستان سعودی قادر به میزبانی جام جهانی است اما باید زمان مناسب فرا برسد.
خلیلی اعلام کرد: ۴۱ هزار تیم مینی فوتبال در جام محلات/ ورزش را ارزان کنیم
سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: برنامه‌های ما بیشتر به این سمت و سو است که مردم دسترسی آسان به ورزش داشته باشند.
طیف بیماری از یک بیماری با تب خفیف تا یک تابلوی بالینی شدید با تب بالا و درد و ناراحتی شدید شکمی و عوارض مختلف می‌تواند متنوع باشد. در مناطقی که تیفوئید یک بیماری بومی است ممکن است برخی مبتلایان بدون علامت بوده و یا تنها علائم خفیفی از بیماری را بروز دهند. در موارد شدید بالینی که با کاهش سطح هوشیاری نیز همراه شده است، میزان مرگ و میر بالا می‌رود.
محسن خلیلی می‌گوید پرسپولیس بدون لوکادیا هم پنج سال قهرمان شده و باز هم می‌تواند این اتفاق را رقم بزند.
مدیر کل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش بر نقش استان‌ها در برگزاری مطلوب مسابقات کارکنان دولت تاکید کرد.
دیوان عدالت اداری دستور موقتی مبنی بر توقف انتصاب سرپرست فدراسیون سوارکاری را صادر کرد.
سرپرست فدراسیون ورزشهای همگانی بر ضرورت مشارکت گسترده دستگاه ها در برگزاری مسابقات کارکنان دولت تاکید کرد.
محسن خلیلی، مدیر آکادمی پرسپولیس از روند و شرایط تیم‌های پایه این باشگاه ابراز رضایت کرد.
حاکمیت بحرین در نظر دارد از سفر پاپ سوءاستفاده کرده و از طریق آن پرچم تسامح دینی را برافراشته کند،ابزار آنها در این مسیر رسانه‌ها هستند که می‌خواهند بر واقعیت‌هایی جامعه بحرین سرپوش بگذارند.
رییس سابق فدراسیون سوارکاری نسبت به لغو مجدد انتخابات فدراسیون سوارکاری واکنش نشان داد و اعلام کرد که مسئله را از طریق دیوان عدالت اداری پیگیری خواهد کرد.
مراسم تودیع مسعود خلیلی و معارفه سرپرست جدید فدراسیون سوارکاری امروز برگزار شد.
رییس سابق فدراسیون سوارکاری از تفاهم با وزارت ورزش و جوانان به منظور تجدید انتخابات این فدراسیون خبر داد و گفت: باید مسائل و مشکلات را درون خانواده حل کرد و مراجع بین‌المللی جز خانه خراب کردن فدراسیون‌های ورزشی، نقشی نداشته‌اند.
خلیلی: آمادگی جسمانی دارای فدراسیون جهانی است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ