مجمع عمومی فدراسیون فوتبال خلیج فارس، شیخ حمد بن خلیفه بن احمد آل ثانی را برای یک دوره چهار ساله دیگر به عنوان رئیس انتخاب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزرای امور خارجه آمریکا و عربستان در مورد مسائل میان دو کشور و پرونده های منطقه ای و بین المللی از جمله بحران اوکراین و وضعیت سودان و یمن رایزنی کردند.
وزیر امور خارجه عربستان گفت: عربستان مصمم است که رابطه با جمهوری اسلامی ایران توسعه یابد.
فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان، سند پیوستن این کشور به پیمان مودت و همکاری جنوب شرقی آسیا را امضا کرد.
فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان، سند پیوستن این کشور به پیمان مودت و همکاری جنوب شرقی آسیا را امضا کرد.
اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی آب پاکی را روی دست خمس و تراکتور ریخت.
سفر پادشاه عمان به ایران در شرایطی که منطقه در مسیر صلح پیشروی می‌کند، قابل توجه است؛ مسیری که با امضای توافق میان ایران و عربستان آغاز شد.
شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، معتقد است که عربستان سعودی قادر به میزبانی جام جهانی است اما باید زمان مناسب فرا برسد.
یکی از سخت‌ترین نقاط اختلافی  در مذاکرات میان نمایندگان جمهوری خواه و کاخ  سفید، موضوع تعیین سقف هزینه‌ها است که خواسته اصلی جمهوری‌خواهان است.
وزیر خارجه عربستان اعلام کرد مذاکرات سودان در جده تا دستیابی به نتیجه زمان لازم دارد.
سخنگوی اتحاد کلباء گفت که امیدوار است این تیم در فصل بعد، رکورد تعداد امتیاز کسب شده در تاریخ ادنوک لیگ را بشکند.
وزیر خارجه عربستان امروز وارد دمشق شد و با بشار اسد دیدار کرد.
امیر قطر با پذیرش استعفای «خالد بن خلیفه آل ثانی» نخست وزیر سابق قطر، نخست وزیر جدید این کشور را منصوب کرد.
حمد بن عبدالله آل خلیفه، فرمانده نیروی هوایی بحرین در مراسم تحویل این جنگنده گفت: نیروی هوایی بحرین در حال حاضر مجهز به ۲۲ فروند جنگنده «F-۱۶ Block ۴۰» است و امروز به اولین نیروی هوایی در سراسر جهان تبدیل شد که جنگنده F-۱۶ Block ۷۰ را تحویل گرفته است.
«حمد بن خلیفه بن احمد آل ثانی» رئیس فدراسیون این کشور در تازه ترین گفتگوی خود توافق با کی روش را تکذیب کرد اما مذاکره با او و سایر مربیان را مورد تایید قرار داد.
فرمانده نیروی ویژه گارد پادشاهی بحرین قصد دارد در ماه مارس برای حضور در یک مسابقه ورزشی که در تل آویو با همکاری مشترک برگزار می شود، به فلسطین اشغالی برود.
باشگاه‌های العربی و الاهلی قصد دارند دیدار پیش روی خود در هفته هشتم لیگ ستارگان قطر را به جای ورزشگاه حمد بن خلیفه در ورزشگاه الثمامه برگزار کنند.
شیخ تمیم بن حمد بن خلیفه آل‌ثانی امیر قطر پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر ولز؛ به تشویق بازیکنان تیم کشورمان پرداخت.
سلمان بن حمد آل خلیفه ولیعهد بحرین در تماس تلفنی با نتانیاهو، پیروزی وی در انتخابات اخیر و مکلف شدن به تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.
تصاویری از چرت زدن حمد بن عیسی آل خلیفه شاه بحرین در هنگام سخنرانی پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان در منامه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رسانه‌ها تصاویری از چرت زدن حمد بن عیسی آل خلیفه شاه بحرین در هنگام سخنرانی پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان در منامه منتشر کرده‌اند. پاپ فرانسیس روز پنجشنبه در سفر تاریخی چهار روزه برای شرکت در همایش بحرین وارد منامه شد، او در این سفر قرار است با شخصیت‌های اسلامی دیدار کند. پاپ دیروز در همایش بحرین سخنرانی کرد.
منابع خبری تصاویری از چُرت زدن حمد بن عیسی آل خلیفه شاه بحرین در هنگام سخنرانی پاپ فرانسیس در منامه منتشر کرده اند.
حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین در اولین سفر پاپ فرانسیس به این کشور در حیاط کاخ سلطنتی صخیر در منامه از وی استقبال کرد.
رئیس جمهوری عراق در حاشیه نشست سران اتحادیه عرب در الجزایر با محمد بن مبارک آل خلیفه، نماینده پادشاه بحرین دیدار و گفتگو کرد.
به گواهی تاریخ، امام موسی بن جعفر(ع)، قربانی بیم و هراسی شد که هارون نسبت به از دست دادن حکومت خویش داشت اما ایشان چگونه برای حفظ تشیع مبارزه کرد که چنین بیمی نسبت به ایشان در خلفای عباسی برانگیخته شده بود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ