حاکمیت بحرین در نظر دارد از سفر پاپ سوءاستفاده کرده و از طریق آن پرچم تسامح دینی را برافراشته کند،ابزار آنها در این مسیر رسانه‌ها هستند که می‌خواهند بر واقعیت‌هایی جامعه بحرین سرپوش بگذارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجمع عمومی فدراسیون فوتبال خلیج فارس، شیخ حمد بن خلیفه بن احمد آل ثانی را برای یک دوره چهار ساله دیگر به عنوان رئیس انتخاب کرد.
امیر قطر با پذیرش استعفای «خالد بن خلیفه آل ثانی» نخست وزیر سابق قطر، نخست وزیر جدید این کشور را منصوب کرد.
آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در دوازدهمین سالروز انقلاب ۱۴ فوریه بحرین سخنرانی کرد.
سران انقلاب بحرین طی کنفرانس خبری تحت عنوان «۱۲ سال پایداری» در خبرگزاری مهر، در سالروز انقلاب ۱۴ فوریه بحرین مشارکت کرده و از تحقق اهدافی مهم در مسیر انقلاب دوازده ساله ملت بحرین خبر دادند.
سران انقلاب بحرین طی کنفرانس خبری تحت عنوان «۱۲ سال پایداری» در خبرگزاری مهر، در سالروز انقلاب ۱۴ فوریه بحرین مشارکت کرده و از تحقق اهدافی مهم در مسیر انقلاب دوازده ساله ملت بحرین خبر دادند.
فرمانده ارتش آل خلیفه که روابط گرمی با رژیم صهیونیستی دارد، علیه ایران موضع گیری کرد.
فرمانده نیروی ویژه گارد پادشاهی بحرین قصد دارد در ماه مارس برای حضور در یک مسابقه ورزشی که در تل آویو با همکاری مشترک برگزار می شود، به فلسطین اشغالی برود.
آل خلیفه در آستانه برگزاری انتخابات فرمایشی خود از همه نامزدها خواست که سکوت انتخاباتی را رعایت کنند.
انتخابات پیش رو در بحرین در کنار طرح مسئله حقوق بشری این کشور در سازمان ملل، 2 موضوعی است که باعث شده آل‌خلیفه میزبان رهبر کاتولیک‌های جهان باشد؛ سفری که برای هیچکدام نتیجه‌بخش نیست.
رهبر شیعیان بحرین تاکید کرد که ملت این کشور تحت ظلم و ستم همه جانبه قرار دارد و همایش آل خلیفه با عنوان «همزیستی» در سایه سرکوب ملت و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی برگزار می شود.
تظاهرات مسالمت آمیز در بحرین در محکومیت برگزاری انتخابات پارلمانی نمایشی ادامه دارد و تظاهرکنندگان با حمل پلاکارد و سر دادن شعار خواستار تحریم این انتخابات شدند.
بحرین در پی انتفادها از نقض حقوق بشر در این کشور، از شرکت در انتخابات جهت عضویت در شورای حقوق بشر سازمان ملل که قرار است در ماه جاری میلادی برگزار شود، انصراف داد.
معترضان بحرینی با برگزاری تظاهراتی خواستار آزادی روحانی شیعی بحرینی شدند. جزیره ستره به عنوان مرکز این تظاهرات صحنه حضور گسترده نیروهای امنیتی بود.
رهبران روسیه و بحرین در تماس تلفنی درباره روابط و مسائل منطقه‌ای، مشارکت بحرین در سازمان شانگهای و تحولات مرتبط با شرق اوکراین گفتگو کردند.
منابع بحرینی از حمله زندانبانان آل خلیفه به روحانی بحرینی و ضرب و شتم او خبر دادند.
۱۵ شخصیت بحرینی خواستار تحریم انتخابات آتی و ادامه مبارزه مسالمت آمیز شدند.
ابراهیم المدهون نویسنده و تحلیلگر سیاسی بحرینی گفت: رژیم آل خلیفه دهه هاست که سیاست آزار و تبعیض را علیه شیعیان بحرین دنبال می کند.
مسئولان رژیم آل خلیفه مانع از سفر رئیس شورای علمای بحرین به کربلا معلی جهت شرکت در پیاده روی اربعین حسینی (ع) شدند.
آل خلیفه در حالی خود را مهیای برگزاری انتخابات پارلمانی و شهرداری های در بحرین می کند که اقدامات سرکوبگرانه آن علیه مردم بحرین متوقف نشده است.
پانزده نهاد حقوق بشری بین المللی از آل خلیفه خواستند که زندانی سیاسی بحرینی، را فورا و بدون قید و شرط آزاد کند.
مقامات بحرین محدودیت های شدیدی را علیه شیعیانی که از کشور حاشیه خلیج فارس در ایام محرم وارد این کشور می شوند، اعمال می کنند.
مقامات بحرین محدودیت های شدیدی را علیه شیعیانی که از کشور حاشیه خلیج فارس در ایام محرم وارد این کشور می شوند، اعمال می کنند.
رئیس حزب نیروهای لبنانی مدعی شد: برگزاری گردهمایی های مخالفان بحرین , مخالفان عربستان و یا انصارالله یمن به منافع ملی لبنان لطمه می زند.
شیخ حسین الدیهی معاون دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین از ادامه سیاست های سرکوبگرانه آل خلیفه علیه شیعیان بحرین در ماه محرم و علیه نمادهای عاشورایی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ