ادن هازارد، ستاره خلاق و البته افت کرده رئال مادرید، مورد توجه اینتر قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«جرج درانسفیلد» (George Dransfield) از پژوهشگران این پروژه گفت: در مدل متعارف تشکیل سیاره، هر چه جرم یک ستاره کمتر باشد، قرص مواد اطراف آن جرم کمتری دارد. از آنجا که سیارات از آن قرص به وجود آمده‌اند، انتظار می‌رفت که سیارات پرجرم مانند مشتری تشکیل نشوند. ما در مورد این موضوع کنجکاو بودیم و می‌خواستیم سیاره‌ها را بررسی کنیم تا ببینیم آیا این امکان وجود دارد یا خیر. TOI-۴۸۶۰ اولین گزینه مورد تایید ما است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول برای راضی کردن کیلیان امباپه با پدر این ستاره به صورت تلفنی صحبت کرد.
این سایت هندی در ادامه مدعی شده است: «طبق شایعات اخیر، چندین باشگاه برای جذب این بازیکن علاقه نشان دادند. به نظر می‌رسد که باشگاه پیشتاز رئال مادرید باشد و پس از آن آرسنال شانس بیشتری برای خرید او دارد. بر اساس گزارش‌ها از دیگر مدعیان می‌توان به باشگاه الاتحاد عربستان و پرسپولیس ایران اشاره کرد.
تاس کباب این غذای لذیذی که در اکثر سفره‌های ما هم پیدا می‌شود اصالتی اصفهانی دارد.
ستاره شناسان یک سیاره فراخورشیدی دو برابر سیاره مشتری پیدا کرده‌اند که تنها چند میلیون سال سن دارد و تاکنون از دید ما پنهان شده بود.
باشگاه پرسپولیس امیدوار بود بتواند برای لئاندرو پریرا مشتری ایرانی پیدا کند، اما یک باشگاه هم برای خرید مهاجم برزیلی پیش قدم نشد!
در شرایطی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای جذب و حفظ دروازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران رقابت فشرده ای دارند، دو تیم آسیایی خواهان جذب این بازیکن شده اند.
رسانه های یونانی خبر داده اند که پدرو مارتینز به زودی از الغرافه جدا می شود و ریکاردو ساپینتو جدی ترین گزینه جانشینی اوست.
استعدادیاب‌های تاتنهام، منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن بازی تامی آبراهام را در جریان تساوی یک-یک رم با میلان از نزدیک تماشا کرده‌اند ولی معلوم نیست رم او را ارزان‌تر بفروشد.
نخستین شمش طلای بورسی خزانه بانک ملت به یک مشتری تحویل داده شد.
نخستین شمش طلای بورسی خزانه بانک ملت به یک مشتری تحویل داده شد.
ستاره‌شناسان بر این باورند که مقدار جرمی که یک سیاره می‌تواند داشته باشد، از لحاظ نظری محدود است. این گروه فرض می‌کند که این سیاره‌ها متعلق به دسته خاصی از سیاره‌ها هستند که شکل‌گیری و تکامل آنها هنوز برای ستاره‌شناسان ناشناخته است.
هروه رنار به گزینه اصلی هدایت تیم ملی زنان فرانسه تبدیل شده است.
العربیه مدعی شد که صربستان مشتری جدید پهپادهای ۲۰ هزار دلاری ایران می‌باشد.
یک تیم صنعتی مشتری ۱۰۰میلیاردی بیرانوند شد!
میانگین تورم سالانه در مصر از ۱۶.۳ درصد در مهر گذشته به ۱۹.۲ درصد در آبان جهش داشته است که بالاترین سطح تورم در پنج سال گذشته در این کشور است و پیش بینی می‌شود این میزان قبل از بازگشت به روند کاهشی همچنان افزایش یابد.
مدیر برنامه «کریستیانو رونالدو» برای مذاکره با مسئولان باشگاه النصر به عربستان سفر کرد.
بررسی میدانی خبرنگار مهر حاکی از آن است که علیرغم آنکه قیمت ارز در بازار آزاد روند صعودی دارد ولی کمتر کسی حاضر به خرید ارز با قیمت های بالاتر از توافقی است.
یکی از باشگاه‌های برزیلی در حال مذاکره با کریستیانو رونالدو است.
ثروتمندترین فرد بریتانیا که از کودکی هوادار منچستریونایتد بوده است، اولین و شاید جدی ترین مشتری دست به نقد شیاطین سرخ می باشد.
اسکات اُوِرلَند گفت: «وقتی آن جسم بنفش را دیدم، ابتدا فکر می‌کردم بخشی از تزئینات غذاست و احتمال دادم کار سرآشپز باشد! شبیه یک مهره یا یک تکه آبنبات بود. آنقدر رنگ منحصربه‌فردی داشت که نه من و نه همسرم احتمال نمی‌دادیم چنین رنگی در میان مروارید‌ها وجود داشته باشد».
اسپورتینگ لیسبون برای جذب کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 37 ساله منچستریونایتد وارد عمل شده است.
محبی می‌خواهد بار دیگر به تیم ملی برگردد و با ادامه حضور در سانتاکلارا این اتفاق نخواهد افتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ