اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی فراجا با تاکید بر مبارزه قاطعانه با زورگیری و گوشی قاپی در کشور، گفت: طی ۴ ماه اول امسال ۱۹۹ باند سرقت گوشی تلفن همراه منهدم شده است.
رئیس پلیس آگاهی تهران در خصوص دستگیری زورگیران خشن در تهران گفت: اعضای این باند تاکنون به سرقت ۱۰۰ گوشی تلفن همراه اعتراف کرده اند که ۵۰ شاکی آن تاکنون شناسایی شده است.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا از امکان ثبت سرقت در سامانه «پلیس من» از طریق گوشی تلفن همراه خبر داد.
دوربین‌های یک فروشگاه آرایشی و بهداشتی لحظه سرقت گوشی موبایل فروشنده توسط سارقی که به شکل مشتری وارد شد را ثبت کرد.
پیروانی که در تلاش بود مقابل سارقان مقاومت داشته باشد و مانع از به سرقت رفتن گوشی و ساعت و کیف خود شود، با حضور افراد دیگر سارقان سریعا پا به فرار گذاشتند. با این حال گوشی افشین پیروانی مورد سرقت قرار گرفت.
سرپرست پرسپولیس دقایقی پیش در سعادت‌آباد مورد حمله سه زورگیر قرار گرفت و گوشی‌اش به سرقت رفت.
سرقت گوشی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در خیابان بهشت تهران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
دزد‌ها معمولاً به‌صورت پنهانی از رمز ورود به آیفون اطلاع پیدا می‌کنند و پس از سرقت گوشی، به همه بخش‌های دستگاه دسترسی پیدا می‌کنند. سارقان با کمک این رمز می‌توانند گذرواژه اپل آیدی را عوض کنند، قابلیت Find My iPhone را غیرفعال نمایند و حتی دسترسی سایر محصولات اپلی فرد به دستگاه مسروقه را قطع کنند تا امکان قفل‌کردن اطلاعات وجود نداشته باشد.
با گذشت حدود یک ماه از این شکایت، پسر نوجوانی هراسان خود را به کانکس پلیس در پارک چیتگر رساند و گفت: به همراه دوستم برای پیاده روی به پارک چیتگر رفته بودیم. من برای چند لحظه‌ای از دوستم جدا شدم تا به سرویس بهداشتی بروم، زمانی که برگشتم مرد جوانی را دیدم که با تهدید چاقو دوستم را مورد آزار و اذیت قرار داد و گوشی اش را گرفت. چون چاقو داشت ترسیدم و پشت درخت‌ها مخفی شدم، بعد از اینکه دوستم را رها کرد من مخفیانه او را تعقیب کردم و دیدم که او وارد یکی از بوفه‌های داخل پارک شد.
مشهد ـ رئیس پلیس آگاهی مشهد گفت: باند سرقت گوشی در مشهد شناسایی و دستگیر شد که طبق اعتراف متهمان ۴۰۰ دستگاه گوشی توسط مالخر تبعه خارجی به افغانستان منتقل شده است.
لازم است که شهروندان هنگام ترک اتومبیل از جاگذاشتن کیف پول، گوشی تلفن همراه ، رادیو پخش، اسناد و مدارک و هرگونه لوازم و اموال با ارزش در داخل اتومبیل که باعث تحریک سارقان می شود، پرهیز کنند.
یک سارق که از حواس پرتی راننده کامیون سو استفاده کرد به راحتی گوشی موبایل اش را به سرقت برد.
چندی قبل زن جوانی به پلیس مراجعه کرد و از سرقت گوشی تلفن همراهش شکایت کرد و گفت: در حال عبور از خیابان بودم که ناگهان مردی به طرفم آمد. او کلاه ورزشی به سر و ماسکی به صورت داشت. کنارم ایستاد و خیلی خونسرد در حالی که چاقویی روی پهلویم قرار داد از من خواست تلفن همراهم را در اختیارش قرار دهم. من که از ترس نمی‌توانستم حتی فریاد بزنم، گوشی را به او دادم و بلافاصله به سمت شمشاد‌ها رفت و بعد هم ناپدید شد.
محسن تهرانی، پیشکسوت فوتبال گفت: آخرین بار وقتی به آن کمپ رفتیم، دوستم نبود. مددجویان آنجا برایمان شربت آوردند، ما هم شربت را خوردیم. ولی دیگر چیزی یادمان نمی‌آید و بیهوش شدیم. روز بعد در همان کمپ به هوش آمدیم، اما دیدیم که خبری از پول‌ها و طلاهایمان نیست. گوشی موبایل‌مان را هم سرقت کرده بودند. یک گردنبند طلا، ۱۲ میلیون تومان پول از کارت عابربانکم را دزدیدند، اما همه این‌ها یک طرف و دستبند مرحوم ناصر حجازی هم یک طرف. مرحوم ناصر حجازی آن دستبند را به من هدیه داده بود. آنجا بود که فهمیدیم ۳ نفر از افرادی که در کمپ بودند سرقت را اجرا کرده و متواری شده‌اند. با این حال فرار آن‌ها خیلی طول نکشید و در نهایت پلیس خیلی زود متهمان فراری را دستگیر کرد.
سرقت طلاهای دوست صمیمی برای خرید گوشی تلفن
چند روز قبل زن جوانی به اداره پلیس رفت و از سرقت طلا‌ها و اموال خانه‌اش خبر داد و گفت: برای ماه عسل به همراه همسرم به مسافرت رفته بودیم، اما زمانی که برگشتم، متوجه شدم تمامی طلا‌ها و پول‌هایی که در جشن عروسی به ما هدیه داده بودند، به سرقت رفته است.
متهم گفت: لباس مأمور پلیس خریدم و در خیابان‌های خلوت پرسه می‌زدم. با دیدن کسی که در حال صحبت با تلفن بود به سمتش می‌رفتم. دقت می‌کردم که گوشی تلفن همراهش مدل بالا باشد. به مالباخته می‌گفتم که مأمور هستم و به ما گزارش شده که گوشی شما سرقتی است. بعد هم به این بهانه که گوشی سرقتی است و باید همراهم به مقر پلیس بیاید، آن‌ها را می‌ترساندم
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سارقان گوشی خود را در محل سرقت جا گذاشتند/ اقدامات هولناک ۲ برادر بعد از قتل/ کینه ۱۰ ساله با خون پایان یافت/ خودکشی با سلاح در بازار مرمر/ پسر نوجوان قربانی سرقت از موزه شد/ ابعاد جدید از ماجرای همسرکشی با متادون!/ کشف گنج مادر با اسلحه دست ساز
سارقان گوشی خود را در محل سرقت جا گذاشتند
کارآگاهان در بررسی صحنه سرقت، یک دستگاه گوشی تلفن همراه به جا مانده از سارقان را کشف کردند و با بررسی فنی آن، اطلاعات سه سارق را به دست آوردند که دو نفرشان با اجرای یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند. متهمان همگی تبعه یکی از کشور‌های شرقی ایران هستند که در استان قم سکونت دارند.
رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی همکارانم در پلیس پیشگیری تهران بزرگ مجموعا ۶۰۴ سارق به عنف، سارق منزل، زورگیر خفت‌گیر، سارق خودرو و موتورسیکلت و دوچرخه، سارق گوشی تلفن همراه و ... دستگیر شدند، گفت: در مجموع ۱۴ باند نیز که تعدادی از دستگیر شدگان در آن فعال بودند، منهدم شده است.
سارق خشن گفت: موتورسیکلت را که سابقه سرقت دارد از یکی از دوستانم به امانت گرفته بودم و تاکنون فقط ۶ فقره گوشی قاپی انجام داده ایم و گوشی‌های سرقتی را نیز به فردی که یک دست او قطع شده و به «یک دست» معروف است تحویل می‌دادیم که او هم مبالغی بین ۷۰۰ هزار تا ۱.۵ میلیون تومان به ما می‌پرداخت.
چند روز قبل فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که واکنش‌های زیادی از سوی کاربران به دنبال داشت. در این فیلم مردی جوان در ترافیک بزرگراه نیایش در حالی که یک قمه در دست داشت به سمت خودروی پژو ۲۰۶ که راننده آن یک زن بود رفت و با تهدید در خودرو را باز کرد و پس از سرقت گوشی تلفن وی با ورود به فضای سبز وسط بزرگراه ناپدید شد.
یک مرد جوان با حضور در یک موبایل‌فروشی ابتدا مدل گوشی مد نظر خود را که یک آیفون ۱۳ بود انتخاب کرد. سپس با بیان اینکه «زلزله را احساس کرده» حواس فروشنده را پرت کرد و با او از مغازه خارج شد. این سارق پس از جلب اعتماد فروشنده و در اختیار گرفتن تلفن همراه، از یک لحظه غفلت بهره برد و تفلن همراهی گران قیمت را سرقت کرد.
متهم گفت: ناگهان به ذهنم رسید که یک گوشی سرقت کنم و با فروش گوشی سرقتی، کمی پول به دست بیاورم. من قصدم جنایت نبود، فقط می‌خواستم گوشی مقتول را بگیرم، اولین سرقتم بود، اما وقتی با مقاومت او روبه‌رو شدم می‌خواستم فرار کنم که مقتول مرا محکم گرفت و اجازه نمی‌داد حتی فرار کنم. ناخودآگاه دستم داخل جیبم رفت و با چاقویی که همراه داشتم ضربه‌ای به او زدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ