ثروتمندترین فرد بریتانیا که از کودکی هوادار منچستریونایتد بوده است، اولین و شاید جدی ترین مشتری دست به نقد شیاطین سرخ می باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با تأکید بر اینکه نباید موضوعات فنی و تخصصی را سیاسی کنیم، گفت: تعداد جلسات و نشست‌های علمی که شهرداری و شورای شهر تهران در این دوره به صورت رودررو با زلزله‌شناسان و با همه انواع گروه‌های زلزله‌شناسی داشته، در تاریخ شهرداری سابقه نداشته است.
«جرج درانسفیلد» (George Dransfield) از پژوهشگران این پروژه گفت: در مدل متعارف تشکیل سیاره، هر چه جرم یک ستاره کمتر باشد، قرص مواد اطراف آن جرم کمتری دارد. از آنجا که سیارات از آن قرص به وجود آمده‌اند، انتظار می‌رفت که سیارات پرجرم مانند مشتری تشکیل نشوند. ما در مورد این موضوع کنجکاو بودیم و می‌خواستیم سیاره‌ها را بررسی کنیم تا ببینیم آیا این امکان وجود دارد یا خیر. TOI-۴۸۶۰ اولین گزینه مورد تایید ما است.
برای اولین بار فرانسه و ژاپن با هواپیماهای جنگی خود رزمایش مشترکی را برگزار می‌کنند.
تیاگو آلکانتارا، ستاره برزیلی لیورپول، با وجود حضور در اولین تمرین پیش فصل به احتمال زیاد آنفیلد را ترک کند.
دانمشندان اخیرا اعلام کردند که در فاصله ۱۲ هزارسال نوری از زمین، برای اولین بار شاهد بلعیده شدن یک سیاره در ابعاد سیاره مشتری توسط یک ستاره بوده‌اند که نتیجه این مشاهدات در مجله Nature منتشر شده است.
قرارداد شجاع خلیل‌زاده با الاهلی در حالی به پایان رسیده که از پرسپولیس به عنوان اولین مقصد و مشتری طبیعی او یاد می‌شد اما...
اولین تمرین تاکتیکی استقلال برای دربی، امروز در کمپ ناصر حجازی برگزار می شود و نکته جالب حضور کوین یامگا در تمرین گروهی این تیم است.
اولین زن ایرانی پایش را به قله ۸۰۹۱ متری رساند
سخنگوی شورای نگهبان از برگزاری اولین نشست مشترک وزیر کشور و مسئولان امور اجرایی و انتخابات کشور با دبیر و اعضای حقوق‌دانان شورای نگهبان، در راستای بررسی مسائل انتخابات پیش رو خبر داد.
ضحا خواهر بزرگ‌تر است، پرستیژ و لباس‌پوشیدنش شبیه به یک سرآشپز واقعی است. می‌گوید: «شاید من اولین زنی باشم که پشت منقل می‌ایستد و جگر و جوجه‌کباب می‌دهد دست مشتری. من به پختن کباب آن هم بر روی آتش و زغال از بچگی علاقه داشتم، برای همین هم فر گازی را برای مغازه انتخاب نکردم».
کاپیتانان سابق و فعلی تیم ملی نخستین جام را در دوران جدید ورزشی خود بالای سر بُردند.
وزارت خارجه چین به بیانیه مشترک اخیر ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی واکنش نشان داد.
تیم لوبینگر، قهرمان پرش با نیزه آلمان، روز گذشته و در سن 50 سالگی از دنیا رفت.
مسابقات هندبال قهرمانی جهان به میزبانی مشترک سوئد و لهستان از ۲۱ دی آغاز می‌شود و شیلی اولین حریف تیم ملی ایران در این مسابقات خواهد بود.
کوهنوردان کشورمان خودشان را برای اولین اکسپدیشن زمستانی دو قله 7 هزار متری آماده می‌کنند.
رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش با رمز یا زهرا (س) در منطقه جاسک و شرق تنگه هرمز تا مدار ۱۰ درجه شمالی در شمال اقیانوس هند آغاز شد.
وزارت دفاع بلاروس اعلام کرد که اولین گروه از سربازان روس گروه نظامی مشترک منطقه‌ وارد این کشور شدند.
با حضور محمدباقر ذوالقدر اولین جلسه مشترک کمیسیون های دبیرخانه در دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام با موضوع بازنگری در سیاست های کلی معدن برگزار شد.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه از برگزاری اولین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی با کشور بولیوی در راستای توسعه و گسترش همکاری‌های اقتصادی با کشورهای حوزه آمریکای لاتین، خبر داد.
در اولین روز نمایشگاه تحول صنعت خودرو که روز پنجشنبه ۳ شهریورماه با حضور وزیر صمت آغاز به کار کرد، از خودرو M44 سایپا رونمایی شد.
قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و در کمال تعجب شاهد شکل‌گیری گروه‌های عجیبی بودیم.
قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و در کمال تعجب شاهد شکل‌گیری گروه‌های عجیبی بودیم.
نماینده سفارت ارمنستان از برگزاری اولین جشنواره گردشگری خوراک ایران و ارمنستان خبر داد.
ادویه‌ای که احتمالا در کاهش استرس موثر است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ