العربیه مدعی شد که صربستان مشتری جدید پهپادهای ۲۰ هزار دلاری ایران می‌باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیگ‌های مختلف اروپایی در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا شانس زیادی برای کسب یک سهمیه بیشتر خواهند داشت.
منابع کویتی از سفر امیر این کشور به یک کشور اروپایی خبر دادند.
فنلاند، نروژ و سوئد به صورت مشترک میزبانی یک رزمایش هوایی بزرگ را برعهده خواهند داشت.
سویه جدید با نام ایکس بی بی.۱.۱۶ که آرکتروس هم نامیده می‌شود از زیرشاخه‌های کووید ۱۹ است که در هند شیوع یافته است و به گونه غالب در این کشور تبدیل شده است و حالا به سی کشور دیگر از جمله آمریکا، ژاپن و کشور‌های اروپایی هم وارد شده است.
یک مدیر برنامه فوتبالی در روسیه خبر جدیدی را درباره سردار آزمون رسانه‌ای کرد که بازتاب زیادی در این کشور داشت.
یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: ما دائماً با متحدان و شرکای خود از جمله سه کشور اروپایی طرف مذاکرات در تماس هستیم، اما قرار نیست به جزئیات مکالمات دیپلماتیک بپردازیم یا به شایعاتی که بسیاری از آن‌ها به سادگی دروغ هستند پاسخ دهیم.
یک روزنامه لهستانی گزارش داد که میزان دزدی غذا از فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها در این کشور به شدت افزایش یافته است.
شبکه‌ی الجزیره مدعی شد که ایران از طریق یک کشور اروپایی پیغام تهدید آمیزی برای اسراییل ارسال کرده است.
عربستان سعودی و یک کشور اروپایی توافق امنیتی به امضا رساندند.
ریاست جمهوری تونس، معاون دبیرکل اتحادیه های کارگری اتحادیه اروپا را «عنصر نامطلوب» توصیف کرد و از وی خواست تا ظرف 24 ساعت خاک این کشور را ترک کند.
یک رسانه اروپایی از موافقت سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با پیشنهاد فدراسیون فوتبال برزیل برای قبول هدایت تیم ملی این کشور خبر داد.
یک مقام اروپایی از موافقت کشورش با ارسال مهمات خوشه ای به اوکراین خبر داد و افزود که غرب برای حمایت از اوکراین باید پیشگام باشد.
یک مقام اروپایی از موافقت کشورش با ارسال مهمات خوشه ای به اوکراین خبر داد و افزود که غرب برای حمایت از اوکراین باید پیشگام باشد.
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: اروپایی ها از همان ابتدا می دانستند که مصوبه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران قابلیت اجرایی نداشته و بیشتر اهداف سیاسی و روانی را دنبال کردند.
رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد که با آلمان برای ایجاد یک مکانیزم مشترک خرید گاز توافق شده است.
هرچند این تصمیمات محدود به دو کشور اروپایی می‌شود، اما همین هم نشانگر آن است که جنگ اقتصادی میان ایران و غربی‌ها وارد فاز جدیدی شده است و که شدت و حدت بسیار بالاتری دارد. چراکه از دست دادن بازار‌های عراق، سوریه و لبان قطعا اقتصاد ایران را با مشکلات جدی مواجه خواهد کرد
دربار شاهی اردن از آغاز سفر دوره ای عبدالله دوم پادشاه این کشور به دو کشور شمال آفریقا و یک کشور اروپایی خبر داد.
یک نشریه آلمانی امروز از برنامه برلین و ۸ کشور اروپایی دیگر برای گسترش تحریم‌ ها علیه ایران در ارتباط با اغتشاشات پراکنده اخیر خبر داد.
رونالدو نازاریو معتقد است که هدایت تیم ملی برزیل باید به یک مربی اروپایی مثل پپ گواردیولا و کارلو آنچلوتی واگذار شود و آنها می توانند تاریخ فوتبال این کشور را تغییر دهند.
یک نماینده مجلس گفت: شعار زن، زندگی و آزادی سر می‌دهند در صورتی که سطح آزادی بیان موجود در کشور ما به گونه‌ای است که در کشور‌های اروپایی و آمریکا وجود ندارد و سردمداران این کشور‌ها به دروغ ادعای وجود آزادی بیان می‌کنند.
به گزارش خبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، آژانس ملی مدیریت انرژی مولداوی اعلام کرد که از ابتدای ماه اکتبر قیمت گاز در این کشور ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت. از ابتدای
یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: سه کشور اروپایی و کلیت اتحادیه اروپا مجری سیاست آمریکا در روند مذاکرات هسته‌ای و برجام بوده و هستند و الان هم به شکلی عریان با سیاست آمریکا همراهی می‌کنند.
در روز‌های اخیر، اعضای دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا نیز لحن مشابهی را در برابر ایران در پیش گرفته‌اند. با آنکه مقام‌های دولت بایدن در موضع‌گیری‌های خود نسبت به مذاکرات مربوط به احیای برجام حتی بیش از سه کشور اروپایی احتیاط به خرج می‌دادند، اما آن‌ها نیز پس از دریافت پاسخ ایران به پیشنهاد‌های نهایی خود، ضمن ابراز ناامیدی از امضای سریع توافقنامه، بررسی گزینه‌های جایگزین برجام را پیش کشیده‌اند.
خاتون بم در دومین و آخرین دیدار تدارکاتی خود در کشور قزاقستان موفق به شکست قهرمان لیگ برتر این کشور شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ